XXL Nutrition

Trainen jullie met een partner of liever alleen ? (1 bezoeker)

Trainen jullie met partner of alleen ?


  • Totaal stemmers
    144
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

olddutch

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
10.161
Waardering
101
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Zelf train ik alleen, ik heb mijn eigen schema's en die knal het liefste alleen door.
Natuurlijk vraag ik hulp als ik het nodig heb aan de omstaande Trainingsmaatjes.
Mij valt op dat de meeste jongens samen trainen en dus ook het zelfde schema volgen.

wat doen jullie ? tesamen of alleen ? ? ?



(hehehe een serieus topic van olddutch.. ;) jaja dat gaat hoor :P ) :p
 
Net zo als jou dubbele topic, trainen wij samen.
 
gdverdomme ji verdient echt een ban,

open je is een normaal topic, doe je het 3x
 
alleen

& modric needs a chillpill :laugh:
 
Mn trainingspartner zegt de laatste tijdzo goed als iedere training af met een lame excuus.. meestal alleen dus. Ik zou wel een fanatieke trainingspartner willen hebben :(
 
Met zijn 2en... eerst met z'n 3en maar door omstandigheden niet meer :(
 
Alleen (homegym)
Maar mijn vriendin heeft al 2 keer wat meegetraind, en het bevalt haar wel.
 
Meestal alleen. Af en toe ga ik wel naar de sportschool met een vriend van me. Maar meestal gewoon alleen thuis.
 
Reeds 10 jaar alleen. Dit komt omdat ik liefst geen rekening hou met anderen. Ik zie veel van die zogenaamde trainingsmaatjes meer praten dan trainen tijdens een sessie.
 
Ik ging altijd alleen, maar als ik hulp nodig had, dan vroeg ik daar gewoon om. Er zijn weleens mensen mee geweest, maar daar sta jij boven en laat je hun trainen in plaats dat jezelf tot het uiterste gaat. Daarom is het een verrijking voor het trainen, om mensen die qua trainingsarbeid; boven jou staan. Dan kan je elkaar lekker half dood maken en achteraf lekker een pure joint roken en je vol stoppen met lekker, gezond eten:D
 
als ik samen train komt er weinig van, alleen beetje onzin gelul en geen hardcore gelift!
 
Het is gewoon erg moeilijk een partner te vinden die perfekt bij een past, met de zelfde ambitie's :(
 
Mn trainingspartner zegt de laatste tijdzo goed als iedere training af met een lame excuus.. meestal alleen dus. Ik zou wel een fanatieke trainingspartner willen hebben :(

Ik ook. Als je ff geen zin hebt dan is het toch wel lekker als je al hebt afgesproken zodat je wel moet gaan.
 
Alleen.

Heb geen zin om op een ander te wachten en elke set het gewicht te moeten veranderen.
 
reeds 10 jaar alleen. Dit komt omdat ik liefst geen rekening hou met anderen. Ik zie veel van die zogenaamde trainingsmaatjes meer praten dan trainen tijdens een sessie.

+1.
 
soms met , soms zonder.
met vind ik leuk vanwege het sociale contact. dan zie ik een ander lijden en wil ik niet achterblijven, zorgt voor een soort blijvende stimulans. als ik alleen ben durf ik al eens een set vroeger stoppen ofzo.
alleen is dan weer leuk omdat ik dan met mijn ipod in de oren kan trainen, als je met iemand traint is dat niet zo sociaal. :o
 
Als de partner zijn muil kan houden, dan is dat perfect.
Ik train veel efficienter en geconcentreerder als ik alleen train. Maar er moet een rivaal of meisje in de buurt ook zijn, dan ben je altijd een paar kilo's sterker dan dat je denkt :D
 
Nu effe met een maat samen
 
Back
Naar boven