XXL Nutrition

Trainen & kuren in Vlaanderen / België

Bezoekers in dit topic

Andronicus

Novice
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Wie hier zit ook in Vlaanderen en weten jullie wat de wet is ivm bezit AAS?

Zowel de beschikbaarheid als algemene attitude ten opzichte v Anabolica is toch een stuk minder liberaal dan in Nederland, me dunkt. Iemand anders ervaring met in NL en BE getrained & gekuurd te hebben?

Ook dit : Heb gelezen dat je zelfs voor het hebben van te hoge T in bloed een boete kunt krijgen...als leek... (dus niet prof sporter) WAANZINNIG gewoon.

Ik haat deze politie staat. De overheid wil iedereen zo nauw mogelijk controleren om van elke Belg een braave Robot-Burger te maken...

Thuis trainen.

Rijd elke dag naar nl om te trainen :roflol:

Wie hier zit ook in Vlaanderen en weten jullie wat de wet is ivm bezit AAS?

Zowel de beschikbaarheid als algemene attitude ten opzichte v Anabolica is toch een stuk minder liberaal dan in Nederland, me dunkt. Iemand anders ervaring met in NL en BE getrained & gekuurd te hebben?

Ook dit : Heb gelezen dat je zelfs voor het hebben van te hoge T in bloed een boete kunt krijgen...als leek... (dus niet prof sporter) WAANZINNIG gewoon.

Ik haat deze politie staat. De overheid wil iedereen zo nauw mogelijk controleren om van elke Belg een braave Robot-Burger te maken...
Er kan een inval gebeuren in de fitness, dit altijd met een grote politiemacht. (Beetje compensatiegedrag) Men moet dan X aantal mensen aanduiden die moeten plassen, plas je positief dan krijg je een boete van 1000-2500 euro alsook een verbod om nog in de gym te komen voor 2-8 jaar.

Bij niet plassen, dan ben je sowieso positief. Oja, je krijgt er ook nog gratis een huiszoeking bovenop!

[QUOTE="Grote S, post: 9862019, member: 115081"]Er kan een inval gebeuren in de fitness, dit altijd met een grote politiemacht. (Beetje compensatiegedrag) Men moet dan X aantal mensen aanduiden die moeten plassen, plas je positief dan krijg je een boete van 1000-2500 euro alsook een verbod om nog in de gym te komen voor 2-8 jaar.

Bij niet plassen, dan ben je sowieso positief. Oja, je krijgt er ook nog gratis een huiszoeking bovenop![/QUOTE]

Gebeurd dit dan nog veel in Vlaanderen..? Heb er denk ik nog maar een keer of twee iets van gelezen

Er kan een inval gebeuren in de fitness, dit altijd met een grote politiemacht. (Beetje compensatiegedrag) Men moet dan X aantal mensen aanduiden die moeten plassen, plas je positief dan krijg je een boete van 1000-2500 euro alsook een verbod om nog in de gym te komen voor 2-8 jaar.

Bij niet plassen, dan ben je sowieso positief. Oja, je krijgt er ook nog gratis een huiszoeking bovenop!
Dit! + als ze bij de huiszoeking iets vinden dan krijg je nog apart een straf (boete/rechtbank/...) bovenop de de boete van de anti doping commissie!

Het ergste is dat diegenen die klagen dat België een politiestaat wordt waar alles verboden wordt, net diegenen zijn die stemmen voor de rechtse Vlaamse partijen die zo fel tegen legalisatie van drugs zijn en alles willen verbieden wat hun niet aanstaat.

Wow! Vooral dat laatste (huiszoeking) gaat wel erg ver. In NL heb je daarvoor een huiszoekingsbevel nodig en die krijg je niet zomaar...
Verder ben ik wel benieuwd hoe er een X aantal wordt geselecteerd om een plasje te doen. Doen ze dat volkomen willekeurig of vissen ze de 'grote jongens' er tussenuit?

Wow! Vooral dat laatste (huiszoeking) gaat wel erg ver. In NL heb je daarvoor een huiszoekingsbevel nodig en die krijg je niet zomaar...
Verder ben ik wel benieuwd hoe er een X aantal wordt geselecteerd om een plasje te doen. Doen ze dat volkomen willekeurig of vissen ze de 'grote jongens' er tussenuit?
Normaal moet iedereen plassen anders kun je ze aanklagen voor discriminatie plassen weigeren is positief maar geen huiszoeking want ze hebben geen bewijs daarvoor.

Moet normaal willekeurig maar sowieso gaan de meest buffe mensen eerst.

Normaal moet iedereen plassen anders kun je ze aanklagen voor discriminatie plassen weigeren is positief maar geen huiszoeking want ze hebben geen bewijs daarvoor.

Dus met een weigering ben je altijd beter uit ?

In België heb je als AAS gebruiker twee gevaren:

- je traint in een gym en wordt betrapt (test weigeren is meteen 'schuldig') --> Boete op basis van dopingwetgeving. Reken maar rond de 750-1000 euro voor een eerste keer.

- je traint thuis en wordt betrapt omdat er bijvoorbeeld pakketje bij douane onderschept wordt (is mij overkomen) --> Boete op basis van de drugs en medicijnwet. Reken rond de 300-400 euro voor een eerste keer.

Als je nog vragen hebt, shoot ;)

- je traint in een gym en wordt betrapt (test weigeren is meteen 'schuldig') --> Boete op basis van dopingwetgeving. Reken maar rond de 750-1000 euro voor een eerste keer.

- je traint thuis en wordt betrapt omdat er bijvoorbeeld pakketje bij douane onderschept wordt (is mij overkomen) --> Boete op basis van de drugs en medicijnwet. Reken rond de 300-400 euro voor een eerste keer.

Waarom ontken je je bestelling niet? Iedereen kan iets op jouw naam en adress besteld hebben?
Als je op websites kooot met je bankkaart og visa is het dom en eigen schuld natuurlijk

Die eerste keer in een gym kun je toch makkelijk optrekken naar 1500-2000 hoor

Die eerste keer in een gym kun je toch makkelijk optrekken naar 1500-2000 hoor

Kijk eens daar, kan al tellen.

Ik wou meegeven aan TS dat de boetes hoger liggen bij betrapt worden in gym (dopingwet) dan betrapt worden als je thuis traint (drugswet).

Waarom ontken je je bestelling niet? Iedereen kan iets op jouw naam en adress besteld hebben?
Als je op websites kooot met je bankkaart og visa is het dom en eigen schuld natuurlijk

Als je pakket onderschept wordt door douane en wanneer je alles ontkent dan is er een groot risico dat het van een opsporingsonderzoek naar een gerechtelijk onderzoek gaat.

Dat wil je dus niet want dan zijn de onderzoeksmiddelen van de politie bijna eindeloos. Dopingtest, bankrekeningen nakijken, heel grondige huiszoeking, ... Realistische kans op strafblad. Daar sta je dan met alles ontkennen. Die bluf kan ook goed uitpakken maar je neemt dus een gok.

Wanneer je gewoon meewerkt en toegeeft dan duurt de huiszoeking 5min en krijg je een boete van paar 100 euro. Strafblad blijft blanco. Mijn keuze was snel gemaakt ;)

Mijn neef is advocaat vandaar dat ik mijn 'gameplan' klaar had.

Kijk eens daar, kan al tellen.

Ik wou meegeven aan TS dat de boetes hoger liggen bij betrapt worden in gym (dopingwet) dan betrapt worden als je thuis traint (drugswet).
Is inderdaad belachelijk hoog. Je betaald meer boete omdat je een kuurtje neemt, dan als je dronken achter het stuur zit... Compleet van de pot gerukt.

Als er een pakketje onderschept wordt dan zeker nooit toegeven dat je AAS gebruikt, ze geven dat dan door aan de dopingcommissie. Dan mag je alsnog die grote boete betalen.

Back
Naar boven