Fitness Seller

trainen met bill richardson...

Bezoekers in dit topic

Anders volgt er een ban :D
 
oh eh... een ban willen we ni hebben hé :)

ik zal m'n best doen om wat te posten!
 
bump op deze topic, ik train nu al jaren bij Bill Richardsons gym en hij is de geniaalste bodybuilder ooit ivm trainigen. Hij staat idd wel bekend als een 'beul' voor beginners die geen ervaringen hebben met bodybuilden en heeft een enorm kort lontje. Dat is zijn enigste nadeel maar als je gewoon naar hem luistert heb je geen problemen. Voor de rest maakt hij je KAPOT ivm trainingen. MAANDEN spierpijn maakt niet uit hoe groot je bent. Met zijn technieken. Hij heeft nu ook andere mensen die begeleiden (Tom, bekende strongman etc) Veel allochtonen ook aanwezig daar maar zijn echt chille mensen moet ik toegeven iedereen traint daar en je kan er ook gewoon normaal mee praten zonder problemen en je krijgt altijd je respect. Hij heeft een gym hier in Antwerpen (Borgerhout) bij de Stenenbrug en man man ik heb echt zoveel respect voor die man. Ik mis ook geen enkele training bij hem nu al jaren en ik moet toegeven dat ik mijn momentele lichaam te danken heb aan hem. Al men spiergroepen knallen er enorm hard uit aders en shit als hij me trained :D. Hij is +- 60 jaar oud en nog steeds aan het geven. In mijn opinie is het een levende legende in de bodybuilding wereld zonder te overdrijven.
 
Hoe de **** heb je dit topic gevonden onder al het stof
 
Hoe de **** heb je dit topic gevonden onder al het stof

Zoekfunctie :D ik wou dit ff meedelen met jullie en wie serieus is over bodybuilden in belgië moet zijn gym hier in antwerpen zeker eens bezoeken. Ik zie net dat de topic 5 jaar oud is? :D
 
Ben net in de gym langsgegaan, maar hij was er niet, morgen in de voormiddag mag ik terugkomen. De dame aan het onthaal zei al dat hij een strenge is:p Ben alvast benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Nu geloof ik MB wel.
 
Ben deze morgen naar zijn gym gegaan om mij in te schrijven, die gast zijn armen zijn breder als mijn benen en hij heeft ****ing weinig geduld, hij gooide zelfs met een schaar naar iemand omdat die op zijn zenuwen werkte hahaha. Anyway, ik mag vanavond beginnen aan mijn eerste training, hou jullie op de hoogte.
 
Ben deze morgen naar zijn gym gegaan om mij in te schrijven, die gast zijn armen zijn breder als mijn benen en hij heeft ****ing weinig geduld, hij gooide zelfs met een schaar naar iemand omdat die op zijn zenuwen werkte hahaha. Anyway, ik mag vanavond beginnen aan mijn eerste training, hou jullie op de hoogte.

Wat een idioot.
 
Kan je er gewoon langs gaan?
Ga binnekort in Antwerpen studeren en men abbo verloopt op het einde van het jaar dus zoek een nieuwe gym.
Wat zijn de prijzen daar ong in die gym?
 
Ben deze morgen naar zijn gym gegaan om mij in te schrijven, die gast zijn armen zijn breder als mijn benen en hij heeft ****ing weinig geduld, hij gooide zelfs met een schaar naar iemand omdat die op zijn zenuwen werkte hahaha. Anyway, ik mag vanavond beginnen aan mijn eerste training, hou jullie op de hoogte.

Had ie bij Skinnie moeten doen, die had heb hem een olympische bar in z'n strot gerost!
 
Ben vandaag dus voor de eerste keer bij hem gaan trainen, moet je zeggen, ongelooflijk. Hij ziet meteen wat je fout doet, meestal is het gewoon je elleboog een centimeter corrigeren en je oefening voelt helemaal anders aan. Het enige wat jammer was was dat het vrij druk werd tegen het einde van mijn training toe waardoor hij minder tijd aan mij besteed. Maar over het algemeen is het echt relaxt. En hij begeleid je gratis, dus je hebt een full-time "personal trainer". Je moet hem gewoon nooit tegenspreken, je krijgt maar 3 kansen en dan helpt hij je niet meer, heb er zelf nog maar één over, de ene keer omdat ik vroeg of een bepaald trainingsschema niet beter was als het zijne, wat eigenlijk gewoon een verkeerd geformuleerde zin was en de andere keer omdat hij mij vroeg om bij de positieve beweging in te ademen. Maarja, hij train al 47 jaar, dus ergens is het wel te begrijpen dat hij je gaat uitlachen als je hem tegenspreekt, en geloof me, de hele zaal zal het weten en aan diegene die later binnenkomen verteld hij het ook nog is hahaha. Maar daarnaast is er echt niets op te zeggen, ronduit schitterende trainer!

@arnodsi:
Ja, je kan gewoon langsgaan, hij is er iedere weekdag behalve maandag van 8u tot 11u en van 18u tot... Raad je wel aan om meteen om 18u te gaan of 's morgens, vanaf 19u30-20u00 word het echt ****ing druk en het is daar niet bepaald groot. Dit zijn de prijzen:

1 training 9 €
1 maand 35 €
3 maanden 90 €
6 maanden 160 €
1 jaar 280 €

verzekering 15 €/jaar

Adres is:

Stenenbrug 48
2140 Borgerhout

Good luck!
 
pics van die man?
 
Hij is nu PLer?
 
Als je gewoon zegt van dat je niet begeleid wilt worden en je ding wilt doen dan laat hij je met rust.. Maar als je wilt dat hij je gaat helpen dan gaat die idd je afbeulen en kan je idd zoals je zegt oefeningen helemaal anders laten voelen en je zelfs met aleen de stang laten afzien :)
Echt super man hij moet je gwn met de juiste ingesteldheid gaan en idd niet tegenspreken, het is de moeite waard want hij kan je fysiek veel verder brengen dan je zelf ooit had gedacht
 
Ben deze morgen naar zijn gym gegaan om mij in te schrijven, die gast zijn armen zijn breder als mijn benen en hij heeft ****ing weinig geduld, hij gooide zelfs met een schaar naar iemand omdat die op zijn zenuwen werkte hahaha. Anyway, ik mag vanavond beginnen aan mijn eerste training, hou jullie op de hoogte.

damn, hoe kun je daarmee trainen, zo iemand had ik binnen 5 seconde bij zen kop lijkt me:O, met scharen gooien, wat een gek
 
Ben deze morgen naar zijn gym gegaan om mij in te schrijven, die gast zijn armen zijn breder als mijn benen en hij heeft ****ing weinig geduld, hij gooide zelfs met een schaar naar iemand omdat die op zijn zenuwen werkte hahaha. Anyway, ik mag vanavond beginnen aan mijn eerste training, hou jullie op de hoogte.

zo, hij is dus iemand die ik binnen de 3 trainingen op zijn bek slaag en aanklaag voor poging tot doodslag.

Lijkt me eerder een klein kind op steroids dan een 60 jarige man.
 
Laatst bewerkt:
Hmm denk niet dat je hem zo snel naar zen kop grijpt haha :D Neen maar nogmaals als je zegt dat je niet begeleid wilt worden en gwn je ding wilt doen gaat hij niets zeggen maar als je begeleid wilt worden doet hij het ineens goed
 
tis een ouwe gek:)
 
Back
Naar boven