AndroidHealthClinic

trainen met bill richardson... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben niet onder de indruk van zo'n fysieken. Raar maar waar :)
als ie nou 120kilo zou wegen met een laag bf, chapeau.
 
bump op deze topic, ik train nu al jaren bij Bill Richardsons gym en hij is de geniaalste bodybuilder ooit ivm trainigen. Hij staat idd wel bekend als een 'beul' voor beginners die geen ervaringen hebben met bodybuilden en heeft een enorm kort lontje. Dat is zijn enigste nadeel maar als je gewoon naar hem luistert heb je geen problemen. Voor de rest maakt hij je KAPOT ivm trainingen. MAANDEN spierpijn maakt niet uit hoe groot je bent. Met zijn technieken. Hij heeft nu ook andere mensen die begeleiden (Tom, bekende strongman etc) Veel allochtonen ook aanwezig daar maar zijn echt chille mensen moet ik toegeven iedereen traint daar en je kan er ook gewoon normaal mee praten zonder problemen en je krijgt altijd je respect. Hij heeft een gym hier in Antwerpen (Borgerhout) bij de Stenenbrug en man man ik heb echt zoveel respect voor die man. Ik mis ook geen enkele training bij hem nu al jaren en ik moet toegeven dat ik mijn momentele lichaam te danken heb aan hem. Al men spiergroepen knallen er enorm hard uit aders en shit als hij me trained :D. Hij is +- 60 jaar oud en nog steeds aan het geven. In mijn opinie is het een levende legende in de bodybuilding wereld zonder te overdrijven.

Epic, hier was muayboran al bezig met zijn carriereplanning om de contest binnen te slepen.
 
hallo ik wil binnenkort in deze gym gaan trainen om nog meer te leren over bodybuilding, ik heb 2 jaar getraint in een gewone gym bij mij in de buurt ik ben begonne met 55kg en had 78kg met 8%vet behaald met een schema van een dieetiste maar ik had een accident gehad (overreden door een auto) en ik mocht 5 maanden niet meer sporten van dokters, nu ben ik terug 15kg afgevallen door revalidatie. Ik wil graag gecoached worden omdat ik altijd aleen train zouw mij dit wel een extra boost moeten geven om de verloren spieren terug te winnen. zouw deze gym iets voor mij zijn? grts
 
Hallo goede bump
 
hallo ik wil binnenkort in deze gym gaan trainen om nog meer te leren over bodybuilding, ik heb 2 jaar getraint in een gewone gym bij mij in de buurt ik ben begonne met 55kg en had 78kg met 8%vet behaald met een schema van een dieetiste maar ik had een accident gehad (overreden door een auto) en ik mocht 5 maanden niet meer sporten van dokters, nu ben ik terug 15kg afgevallen door revalidatie. Ik wil graag gecoached worden omdat ik altijd aleen train zouw mij dit wel een extra boost moeten geven om de verloren spieren terug te winnen. zouw deze gym iets voor mij zijn? grts


Heb er ook effe getraind, maar persoonlijk is die gym veels te klein voor mij. En het matriaal was ook niet om van te spreken. Maar ze zijn wel hulpvaardig:) Ik zou zeggen, probeer het een maandje. Daarna kan je nog altijd beslissen of je het daar goed vind.
 
Heb er ook effe getraind, maar persoonlijk is die gym veels te klein voor mij. En het matriaal was ook niet om van te spreken. Maar ze zijn wel hulpvaardig:) Ik zou zeggen, probeer het een maandje. Daarna kan je nog altijd beslissen of je het daar goed vind.
danku voor de reactie ik zal een tijdje proberen, voordeel is dat ik kan kiezen welk uur van de dag dat ik kan sporten maar ik ben nog verre van een ervaren bodybuilder qua oefeningen ik kijk echt naar uit naar de coach omdat ik hier aldingen lees zoals met stok slagen en scharen gooien enz ik ben een zeer goede doorzetter als ik moe ben doe ik gewoon door met de oefeningen tot ik nimeer kan en dan durf ik er nog bovenop doen. ik heb een goed luisterend oor.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Ik vraag mij ook af welke moment van de dag het minste druk is in deze gym ik train niet graag tussen de drukte grts
 
Wat een posts...
 
Na 6uur is het vreselijk druk.

Gym is klein, heel klein. idiote schema's dat die kerel ook geeft..
 
Ooh wat zou ik daar graag gaan trainen. Jammer genoeg in antwerpen. Weet iemand juist waar trouwens ?
 
Borgerhout. Naast een pizza-zaak.
 
Sorry hoor, maar als ik de verhalen in dit topic lees icm de tomtesteronaflevering... Constant tot failure trainen. Die gasten die bezig zijn over "je hebt altijd spierpijn als je de zaal verlaat". Het lijkt me echt een recept tot stagnatie en was helemaal niet verbaasd dat een gewone man met average genetics zoals Tom Waes na 8 maand 0 ,0% progressie had geboekt. Bill Richardson's methode is goed voor genetic freaks en juicers.
Vond dat er wel progressie was, maar had er stukken meer van verwacht. Vond het idd maar vreemd.
 
Vond dat er wel progressie was, maar had er stukken meer van verwacht. Vond het idd maar vreemd.
Hij is niet fulltime bezig geweest met bodybuilden en ondertussen andere reportages gaan maken, zoals waar hij die berg beklimt. Hij is ook niet meer van de jongste en aan zen lichaamsbouw te zien niet iemand die makkelijk spiermassa aankomt. Of hij genoeg op zen voeding heeft gelet al die tijd weet je ook niet.

Eigenlijk slechte reportage over bodybuilding, zou fijn zijn als hij het echt serieus had genomen.
 
Hij is niet fulltime bezig geweest met bodybuilden en ondertussen andere reportages gaan maken, zoals waar hij die berg beklimt. Hij is ook niet meer van de jongste en aan zen lichaamsbouw te zien niet iemand die makkelijk spiermassa aankomt. Of hij genoeg op zen voeding heeft gelet al die tijd weet je ook niet.

Eigenlijk slechte reportage over bodybuilding, zou fijn zijn als hij het echt serieus had genomen.
Kan best.

Blijf het wel een vreemde manier van trainen vinden om een beginner volledig te slopen vanaf dag 1, door een tenniselleboog heen trainen... Zelfs al is het 'voor tv', vind het niet verantwoord. Vond ook dat hij voor z'n leeftijd wel een goed startfysiek had, daarmee lagen m'n verwachtingen redelijk hoog.

De reportage van Demoustier was toch 10x erger...
 
Wat tom deed was voor de show, hij heeft zelf gezegt dat hij het naast de opnames niet au serieux nam en hij had inderdaad nog andere voorbereidingen waardoor zijn eten als zeker een lachertje was.

---------- Post added at 06:41 ---------- Previous post was at 06:40 ----------

Kan best.

Blijf het wel een vreemde manier van trainen vinden om een beginner volledig te slopen vanaf dag 1, door een tenniselleboog heen trainen... Zelfs al is het 'voor tv', vind het niet verantwoord. Vond ook dat hij voor z'n leeftijd wel een goed startfysiek had, daarmee lagen m'n verwachtingen redelijk hoog.

De reportage van Demoustier was toch 10x erger...

Je denkt toch niet dat die jongens van tv willen dat hij rustig aan begint :roflol: Tv is sensatie.
En ze wouden ook de echte kant van het BB laten zien : Eten en HARD trainen. Logisch toch ?
 
Vond dat er wel progressie was, maar had er stukken meer van verwacht. Vond het idd maar vreemd.

Tja, als je in 8 maanden zowel massa moet krijgen als moet cutten kan je moeilijk veel resultaat verwachten vind ik. Erg interessant was de aflevering niet. Het enige positieve is dat bij sommige mensen toch de illusie doorprikt is dat je op enkele maanden al een beachboy fysiek kunt krijgen.
 
Bill zijn schema trekt dan ook op niks..

3x armen
2x benen, borst, schouders, rug

300+ eiwtten gevolgd door een dag 500+ koolhydraten en weinig tot geen aandacht voor vet.
 
Bill zijn schema trekt dan ook op niks..

3x armen
2x benen, borst, schouders, rug

300+ eiwtten gevolgd door een dag 500+ koolhydraten en weinig tot geen aandacht voor vet.

Dan moet je flink aan de juice als je dat wilt volhouden.
 
Back
Naar boven