Fitness Seller

trainen met bill richardson... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Skinnie dwarft hem.

Come at Skinnie.
 
Krijg je daar ook begeleiding op gebied van voeding enz ?
 
vreemde verhalen

ik heb Bill Richardson een paar keer ontmoet op strongmanwedstrijden en het leek me toen een vriendelijke en hulpvaardige kerel. Stond alle deelnemers met raad en daad bij, en niet alleen zijn eigen atleten. Toen mn broer na een onderdeel of vijf uitgeteld op de grond lag heeft hij hem kundig weer opgelapt. Het rode kruis stond erbij en keek ernaar. Maar het lijkt mij inderdaad geen kerel die tegenspraak duldt.
 
@Geoffre:
Heb er niet naar gevraagd aangezien ik een schema heb laten maken hier op DBB, maar zal het morgen eens vragen of hij dat ook doet.
 
@Geoffre:
Heb er niet naar gevraagd aangezien ik een schema heb laten maken hier op DBB, maar zal het morgen eens vragen of hij dat ook doet.

Thx man ik woon zelf niet zo ver van borgerhout dus lijkt me wel wat om daar te gaan.
Heb je daar wat adem ruimte ,of is het egt een bezemhok met wat toestellen in ?
 
@Geoffre:
Het is wel vrij "bezemhok-style" maar zolang je maar voor 19u30 komt heb je genoeg ademruimte. Heb een foto van binnen gevonden:

http://2.bp.blogspot.com/_yo7Ohtxzo...BillRichardsonGym_Borgerhout_Antwerpen_BE.JPG

Achter de camera staan nog 3 toestellen en dan zijn er links nog 2 kleine ruimtes met loopbanden, shoulder-press machine en een paar matten. De middenste deur is een trap naar boven waar de kleedkamers en douches zijn.
 
Laatst bewerkt:
@Geoffre:
Heb het gisteren gevraagd en ja hij maakt ook voedingsschema's indien je dit wilt.
 
Hij klinkt als een totale idioot. roidrager.
 
Bill is gewoon een super sympathieke kerel die leeft voor zen sport :)
heb em ontmoet paar jaar terug op strongmanwedstrijd, en believe me, als die je aanmoedigt, dan ga je gewoon vlotjes je eigen grenzen voorbij!
k snap zen ingesteldheid wel, als je mensen begeleid en ze luisteren niet, dan houdt het snel op met vriendelijk zijn, is logisch toch? waarom er nog meer tijd insteken als ze niet doen wat je van hen vraagt? dan moeten ze het zelf maar uitzoeken :)
 
Ik daag iedereen hier uit die vooroordelen heeft over een man die ze nog nooit hebben gezien om met mij eens samen te trainen bij Bill. Ik verzeker je 100 % dat je met spierpijn de gym verlaat !!

Ik snap echt niet dat mensen zo over iemand kunnen spreken terwijl ze de gym zelfs niet hebben durven binnen gestapt. Totaal geen respect !
 
Ik daag iedereen hier uit die vooroordelen heeft over een man die ze nog nooit hebben gezien om met mij eens samen te trainen bij Bill. Ik verzeker je 100 % dat je met spierpijn de gym verlaat !!

Ik snap echt niet dat mensen zo over iemand kunnen spreken terwijl ze de gym zelfs niet hebben durven binnen gestapt. Totaal geen respect !

+1
Meer hoeft er niet over gezegd te worden ;)
Maar spijtig genoeg blijven die keyboard warriors lekker veilig achter hun keyboard zitten haha, mij goed maar ga gewoon niet over iemand spreken die je totaal niet kent :)
 
Iemand die nog wat verhalen heeft over Bill? Zit volgend jaar op kot in die buurt so..
 
wajooooo, ik zat een paar posts te lezen en dacht wtf ik ken hier niemand van..

2005 -.-
 
Is de man die tom waes heeft getraind in tom testeron. In die aflevering komt hij allesins niet goed over.. Iemand tot failure en ver erover laat trainen voor de eerste x dat hij bb doet :s leek me maar vaage gast
 
Ja en toen Tom zei dat hij een tenniselleboog heeft en echt pijn had zei die toch ook iets in de aard van "je kan stoppen of gwn doortrainen" met de nadruk op gwn blijven door trainen terwijl je een blessure altijd moet laten herstellen :s.
 
Er stonden camera's bij, denk nog is
 
:roflol:

Er zijn hier mensen bij die doen alsof Bill niets van BB kent :roflol:
 
:roflol:

Er zijn hier mensen bij die doen alsof Bill niets van BB kent :roflol:

Sorry hoor, maar als ik de verhalen in dit topic lees icm de tomtesteronaflevering... Constant tot failure trainen. Die gasten die bezig zijn over "je hebt altijd spierpijn als je de zaal verlaat". Het lijkt me echt een recept tot stagnatie en was helemaal niet verbaasd dat een gewone man met average genetics zoals Tom Waes na 8 maand 0 ,0% progressie had geboekt. Bill Richardson's methode is goed voor genetic freaks en juicers.
 
Erko Jun is zo'n kerel die ik heel de tijd tegenkom op facebook en die is nochtans vol lof over hem.. heeft ook een oké fysiek.
 
Back
Naar boven