MuscleMeat

trainen met bill richardson...

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Sinds een maand ben ik weer beginnen trainen na een pauze van ongeveer drie maanden. En wat een begin! Train nu bij bill, former professional bodybuilder. Wat een beer die gast!

http://www.classicbodybuilders.co.uk/richardson.shtml

Btw, hij is een ongelooflijke coach. Al een maand train ik bij hem en heb steeds spierpijn gvd!
Geen enkele oefening die ik deed, was juist in't begin. Elke oefening dat ik deed moest hij bijstaan. Ik voel nu alle oefeningen echt werken, ik voel gewoon dat 't werkt. Ik had vroeger nooit een pomp gehad op m'n rug, tot bill mijn vorm corrigeerde. Probeer vooral niet het set te stoppen omdat het brand, want hij staat daar soms met een stok. Echtwaar, die slaagt er op los :D

Talk about hardcore!! :eek:
 
Idd lekker hardcore hehe :D

Suc6 daar :thumb:
 
Zit je in de States?

Post anders eens wat tips over bepaalde uitvoeringen e.d. in de sectie Training en oefeningen!!

Deel je kennis met ons!:D
 
Mooie armen heeft die richardsson zeg! Heeft die die nog steeds?
 
Mijn trainingsbuddy wil ook altijd het zweepje meenemen...

Maar wel supercool dat hij je traint!
 
Gast, zit je in the promised land?
 
hahaha nee man, ik ben nogaltijd in de boerenland :D Hij heeft een gym in mijn buurt.

Rubensossa tuurlijk man, dat ga ik doen!
 
RubenSossa zei:
Mooie armen heeft die richardsson zeg! Heeft die die nog steeds?

yep, ik zag hem laatst een bakkie havermout binnenwerken.. dus he's still on track
 
vet man! Ik zou ook echt supergraag met zo iemand willen trainen. Lijkt me echt tof. Deel je wijsheid! :D
 
You are one lucky bastard! Een maand lang spierpijn, my god: WALHALLA :D
 
Dat is pas het droomland
 
builderB zei:
You are one lucky bastard! Een maand lang spierpijn, my god: WALHALLA :D

ahahahha :D

Laatst was ik side raises aan't doen. Hij zei : YOU, what the **** is that ?
Die gast spreekt zo luidt dat het hele zaal meeluistert. hij heeft dan laten zien hoe ik't wel moet doen. En ikke maar al die tijd afvragen waarom mijn schouders altijd zo achterlopen...
 
capricik zei:
hahaha nee man, ik ben nogaltijd in de boerenland :D Hij heeft een gym in mijn buurt.

Rubensossa tuurlijk man, dat ga ik doen!
uh? hij heeft eeen gym biuj jou in de buurt in belgie?

ik ga trouwens naar usa toe binnenkort! ga j emee gold gym trainen ;-)
 
Tof voor je bro. Dan weet je tenminste zeker dat je goed zit kwa trainer en niet dat ie maar wat uit ze nek lult.

Houd ons op de hoogte!
 
capricik zei:
Laatst was ik side raises aan't doen. Hij zei : YOU, what the **** is that ?
Bro, gooi dan ook even in de groep hoe het volgens hem moet dan ;)

Iig vette shit om met zo iemand te trainen natuurlijk.
 
Mr.Mike zei:
Bro, gooi dan ook even in de groep hoe het volgens hem moet dan ;)

Iig vette shit om met zo iemand te trainen natuurlijk.


ja, gooi het in de groep! Mijn schouders willen ook niet groeien dus volgens mij doe ik de side raises ook verkeerd!

Post eens hoe het volgens hem wel moet!:D
 
Hey neem alles op wat hij doet met camera en post het voor ons!! Je moet ons helpen!! :D
 
ik vind dat je een trainingslog moet gaan bijhouden hier op het forum, waarin je alle bijzonderheden en technieken toelicht, die Bill je leert!! Je bent het ons verplicht!

Wie stemt hier voor?? :D
 
Back
Naar boven