Fitness Seller

Trainen met Bob (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

20x 100 kg squat! Hoppa, gaan met die banaan💪
 
20x100 squat, ik zie al zwart voor me ogen als ik eraan denk. Netjes hoor :D
 
Thanks, de eerste 8 ofzo gaan makkelijk, maar vanaf 15-16 wordt het inderdaad wel echt afzien
 
Heb ik over heen gelezen haha, 20x100 is wel een mooi man! Doe ze is nu op de frontsquat :roflol:
 
Vanochtend:

Deadlift: 70kg x5, 110kg x5, 130kg x5, 140kg x2
Chinups 5kg: 11-10-9 eindelijk met gewicht!
Dips 30kg: 12-10-11
Leg press 220kg: 3x12
Tbar row 50kg: 3x12
Peck deck 75kg: 12-12-7
Hanging Leg raise: 3x10
Decline situps: 3x30
 
Merk dat ik toch echt teveel verjaardagen/ festivalletjes/ spontane uitjes/ bbq etcetera heb.
Woog gister na een zondagmiddagje pilsen bij vrienden ineens weer een kg zwaarder dan de dag ervoor, kwam op 87,1.

Ben dus pas 2 kilo kwijt vanaf top vd bulk.
En hang al een aantal weken rond de 86kg.

Ben er nu klaar mee, doel is nu 82,5 wegen over een maand (9 juli). Hopelijk als ik het hier opschrijf motiveert dat net wat extra om het te halen.
Het doel was morgen 82,5 wegen. Heb het net niet gehaald. Of ik moet vandaag nog een halve kilo kwijtraken. Ben wel aardig in de buurt gekomen, met eergister 82,9 als laagste resultaat.
Morgen m'n verjaardag + een festivalletje en volgende week nog een avondje met 12 maten eten en drinken.
Heb nog 2 weken tot de vakantie. Ga proberen om ergens tussen de 82 en 82,5 uit te komen. Dan ff 2 weken nergens op letten en daarna ff kijken wat het plan wordt.
Waarschijnlijk nog een kilo of 5 ff verder cutten totdat die sixpack duidelijker zichtbaar is.

Moet zeggen dat deze maand het cutten wel goed ging. Ruim 4kg kwijt in een maand. Moet vaker wat strenger zijn voor mezelf :)

Screenshot_20220708-074111_Sheets.jpg
 
Treen van gister

Front squat 100kg!! 8-8-7
Bp 100kg: 10-10-9
Pull up: 14-12-11
Lunge 70kg: 3x10
Lateral raise 12kg: 13-12-12
Bor db 28kg: 3x12
Decl situp 15kg: 3x20

20220709_090803.jpg
 
Update vd afgelopen week:

Zaterdag goed m'n verjaardag gevierd :klink: uiteraard weer goed uit de klauwen gelopen.
Verder alleen 3x fullbody getraind. Verder niet hardgelopen ivm werk en 1x niet ivm de warmte.
Nu nog 1 weekje werken en dan naar Italië :pizza:
 
Vandaag laatste keer gefitnesst, ga vrijdag 2 weken op vakantie.
Motivatie lag niet heel hoog met een vrouw en 2 kids thuis die al vakantie hebben + drukte op werk ivm alles afronden voor m'n vakantie.
Dus afgelopen week en deze week niet getrackt en gewogen, gewoon een beetje op gevoel, zoveel mogelijk hetzelfde als de voorgaande weken en af en toe een ijsje of biertje.
Na de vakantie weer fanatiek verder in m'n jacht op de sixpack, maar nu eerst even 2 weken helemaal niets doen, pizza eten en een beetje dobberen.

Was vd week met de kids aan het spelen en zag op de fotos dat ik toch een lichte blokjes begin te krijgen, dus hopelijk blijft dat een beetje in stand en hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen.

Het doel was met een sixpack op vakantie, dus dat is (net aan) gelukt. Maar ik wil er nog veel meer definitie in.

Tot over een paar weken!
Screenshot_20220713-230630_WhatsApp.jpg
 
Zo, weer terug in NL, lekkere vakantie gehad. 2 weken lang niet op voeding gelet, weinig bewogen, veel pizza en bier op. Deze week nog vrij, maandag weer beginnen met werk.
Ga deze week alvast een paar keer fitnessen en alvast mijn voeding weer een stuk verbeteren, en dan vanaf volgende week weer echt aan de bak. Dan wordt de overgang wt minder groot. Ik woog vanochtend 84,3 dus de schade lijkt mee te vallen. Had eigenlijk wel meer verwacht.

Het plan wordt dit schema:

Dinsdag upperbody
Woensdag lowerbody
Vrijdag fullbody
Zondag fullbody

Elke dag 10k aan stappen zetten.

Einde vakantieshape
IMG-20220806-WA0000.jpg
 
Zo, gister was de vakantie echt voorbij, we gaan weer aan de bak!
Gister 10k stappen gezet en 2000kc gegeten.

Vandaag de upperbody training gedaan. In een soort circuit training.

Bench press-incline bp- push ups, achter elkaar door, dan 2-3 minuten rust, repeat 4x
Db row, seat. Cable row, pull ups, rust, repeat 4x
Lateral raise, Front raise, rear delt raise, rust, repeat 2x
Farmers walk 5x
Hanging knee raises

Screenshot_20220816-161432_Strong.jpg

Hij duurde trouwens geen 37 minuten, maar ergens na een kwartier had ik het per ongeluk verwijderd en moest ik opnieuw beginnen.

Moet zeggen dat het zonder rust wel pittig is, maar wel leuk voor de afwisseling. Je gaat echt stuk op 3 pull ups :D

Morgen lower, ook volgens zo'n schema en dan vrijdag + zondag full body met alternating sets ipv circuit.
 
Vandaag lower gedaan. Oefening 1tm 3, 4tm6 en 7+8 waren weer in circuit vorm. Daarna nog 5x 20 meter Farmers walk en een buikspier oefening om het af te sluiten.
Stond te trillen op m'n benen op het eind :) tis weer ff wennen.

Screenshot_20220817-195502_Strong.jpg
 
Vandaag de 1e full body vh nieuwe schema gedaan, voor het eerst met alternating sets. Had ik nog nooit gedaan, maar is dus oefening A, 30 sec rust, oefening B, 30 sec rust, oefening A etc.
Zondag komt fb nr 2.

A-3x db squat
B-3x db shoulder press
A-3x goblet squat
B- 3x Lat pull down
A-3x landmine rdl
B-3x landmine tbar row
A-3x ez bar curl
B- 3x skullcrushers
4x 60 sec farmerswalk
3x 30 sec plank

Moet zeggen omdat het heel anders is als dat ik hiervoor trainde, is het wel weer nieuw en motiverend.
Nou nog ff een flinke poos goed eten en hopelijk komt er dan een mooi resultaat uit.

Fijn weekend!
 
Fb 2

Deze was lekker! En afzien :) die voel ik morgen nog wel.

A: Deadlift 3x8x100kg
B Pushups 3x15
A: Leg press 3x10140kg
B: Pull ups 10-8-8
A: Squats 3x10x80kg
B: inverted row 10-8-8
A: biceps curl db 3x10x14kg
B: triceps ext 3x10x18kg
Farmers walk 28kg db 3x 60 sec, 24kg 1x 60sec
Hanging Leg raise 2x10
Russian twist 2x10
 
Screenshot_20220824-113528_Strong.jpg

En de lower ook weer achter de kiezen.
Merk wel dat ik van dit soort training een ander soort spierpijn krijg dan ik gewend was. Denk dat het ff wennen is.
 
Ff een vraagje: ik train dinsdag upper, woensdag lower en dan vrijdag en zondag fullbody.
Nu gaan we zondag waarschijnlijk een hond kopen, wat superleuk is, maar daardoor kan ik op zondag niet fitnessen.
Moet ik dan gewoon fb een keertje overslaan, of verschuiven naar zaterdag of maandag?
 
Back
Naar boven