MuscleMeat

Trainen met Dorian Yates :)

Bezoekers in dit topic

number33

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Eind van de maand een dagje naar Birmingham Temple Gym om daar te gaan trainen met Dorian Yates.
Smorgen heen vliegen, trainen, eten en dan weer terug naar huis toe :):)

Ben erg benieuwd hoe dat aan gaat voelen :) zo'n training van Yates

• Like
Waarderingen: tl21 en GoodGuy
quanta costa?

Alle respect voor die vent maar denk niet dat je veel gaat opsteken met jou stats, denk dat je wel weet wat je doet.

Heb hetzelfde gedaan met Rob Riches en ik was wat stijver omdat ik me helemaal wou geven omdat Rob erbij was maar voor de rest..

Maar, succes!
En post zeker je ervaring!

Is gewoon kicken om een keer met zo'n gast te trainen. En Yates heetf meestal wel zinnige dingen te vertellen over training, iets wat veel anderen weer niet hebben.

Alle respect voor die vent maar denk niet dat je veel gaat opsteken met jou stats, denk dat je wel weet wat je doet.

Heb hetzelfde gedaan met Rob Riches en ik was wat stijver omdat ik me helemaal wou geven omdat Rob erbij was maar voor de rest..

Maar, succes!
En post zeker je ervaring!

:rolleyes:

even vertellen dat je niks kan opsteken van een 6x olympia winnaar met ts z'n stats van '30j 1m83 91kg 15%'.
beter blijf je op facebook man.

@number33, veel plezier daar man :) trainingen van dorian zijn wel intense

• Topic Starter Topic Starter
Is gewoon kicken om een keer met zo'n gast te trainen. En Yates heetf meestal wel zinnige dingen te vertellen over training, iets wat veel anderen weer niet hebben.

Zeker.. dat is ook de reden om het een keer mee temaken.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:51 ----------

even vertellen dat je niks kan opsteken van een 6x olympia winnaar met ts z'n stats van '30j 1m83 91kg 15%'.

:) komt goed..De camera gaat mee :)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 21:54 ----------

retourtje vliegen 100 euro
trainings sessie 115
Ff wat eten metro naar de gym

Tss niet goedkoop maar wel leuk een keer mee te maken ivp op de Fibo te vragen mag ik met je op de foto ;)

t*ring man zelfde dag alweer terug. Had dan een leuke weekendje van gemaakt ofzo

Ik durf er mijn eigendommen op wedden dat hij mij geen zak meer kan bijbrengen in ieder geval, beetje lullen op je form en heel de tijd ''c'mon!!'' in je oor brullen..

Maarja, als je nog wat wilt babbelen pm dan maar, leuke ollander.
Groetjes, een leuke belg.

Ik durf er mijn eigendommen op wedden dat hij mij geen zak meer kan bijbrengen in ieder geval, beetje lullen op je form en heel de tijd ''c'mon!!'' in je oor brullen..

Maarja, als je nog wat wilt babbelen pm dan maar, leuke ollander.
Groetjes, een leuke belg.

En waarom ben jij dan nog geen 6x Mr Olympia met AL jou kennis?
wat een onnozele opmerking, reageer toch gewoon helemaal niet als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Ontopic, Geweldig dat je met hem gaat trainen! ik zou zeggen laat ons weten hoe het was en wat je geleerd hebt ervan.

Laatst bewerkt door een moderator:
t*ring man zelfde dag alweer terug. Had dan een leuke weekendje van gemaakt ofzo

Tja kweet het. Maar het is al niet goedkoop en als je er dan ook nog eens een weekendje van maakt dan weet je het wel.
Nu kan het gewoon op een donderdag en ben ik in het weekend lekker thuis met het gezinnetje :)

Waarom langer blijven? Doet ie juist slim zo. Ff snel op en neer en toch die kick. In Engeland zou ik het verder ook niet zoeken. Maar in Temple gym ff trainen is wel iets moois.

Was hier ook aan aant denken maar is alleen leuk als je wat langer blijft. Je kan trouwens ook met Zack Kahn trainen voor nog minder geld, lijkt me leuker die gast en hij is tenminste nog buff.

Simpele vergelijking zeg. Tuurlijk is die groter. Maar weet maar de helft en zal ook nooit bereiken wat Yates heeft.
Je kan ook met mij komen trainen. Is ook goedkoper:D

Simpele vergelijking zeg. Tuurlijk is die groter. Maar weet maar de helft en zal ook nooit bereiken wat Yates heeft.
Je kan ook met mij komen trainen. Is ook goedkoper:D

Dorian hanteert een trainingsprincipe die ik zelf nooit zou uitvoeren, wat maakt het interessant dan? Hij kan me wel een dagje zoals hem zelf trainen maar als ik er verder toch niks mee doe heeft het ook weinig nut, er zit op dit forum geloof ik bijna niemand die hit doet.

Dus nee ik ga liever naar Zack Kahn.

Nice! Veel plezier man!

Beetje offtopic.. Maar aangezien we het toch over Dorian hebben..

Er zou een vid zijn van Dorian die traint met Phil, iemand hier weet van? :)

Dorian hanteert een trainingsprincipe die ik zelf nooit zou uitvoeren, wat maakt het interessant dan? Hij kan me wel een dagje zoals hem zelf trainen maar als ik er verder toch niks mee doe heeft het ook weinig nut, er zit op dit forum geloof ik bijna niemand die hit doet.

Dus nee ik ga liever naar Zack Kahn.

Ik denk dat hij je elke oefening die jij doet beter laat uitvoeren.
En zijn manier van trainen wordt door meerdere denk ik wel gedaan hoor.
En waarom zou je er verder niks mee doen? Misschien is zijn manier wel beter dan jouw huidige manier.
Hij is de meest logische man in bodybuilding en 1 van de slimmere die ik over trainen en voeding heb horen praten.
Ben altijd een groot Kevin Levrone fan geweest, maar m.b.t. training en voeding komt daar nooit veel uitleg vandaan.

En Heath en Cutler die volgen dan af en toe een Hany Rambod met FST7. Geweldig, normaal trainen en dan aan het eind van je training ff 7s doen omdat iemand dat zegt.

Yates denkt zelf, probeert zelf en deed het zelf! Man snapt waar die over praat. Dat je het niet met hem eens bent en dat je denkt dat zijn trainingswijze niet geschikt is voor jou dat kan, maar dat hij je wel heel veel kan bijbrengen omtrent training daar ben ik 100% van overtuigd.
Niet voor niks dat al die grote jongens graag met hem willen trainen.

Cormier, Dugdale, Warren enz enz.

Ik denk dat hij je elke oefening die jij doet beter laat uitvoeren.
En zijn manier van trainen wordt door meerdere denk ik wel gedaan hoor.
En waarom zou je er verder niks mee doen? Misschien is zijn manier wel beter dan jouw huidige manier.
Hij is de meest logische man in bodybuilding en 1 van de slimmere die ik over trainen en voeding heb horen praten.
Ben altijd een groot Kevin Levrone fan geweest, maar m.b.t. training en voeding komt daar nooit veel uitleg vandaan.

En Heath en Cutler die volgen dan af en toe een Hany Rambod met FST7. Geweldig, normaal trainen en dan aan het eind van je training ff 7s doen omdat iemand dat zegt.

Yates denkt zelf, probeert zelf en deed het zelf! Man snapt waar die over praat. Dat je het niet met hem eens bent en dat je denkt dat zijn trainingswijze niet geschikt is voor jou dat kan, maar dat hij je wel heel veel kan bijbrengen omtrent training daar ben ik 100% van overtuigd.
Niet voor niks dat al die grote jongens graag met hem willen trainen.

Cormier, Dugdale, Warren enz enz.

Vergeet Evan Centaponi niet :) ook geen kleine jongen.

Maar indd het lijkt me gewoon een gave ervaring en het kan nooit kwaad in wat voor categorie je ook traint. Denk ik zo

Terug
Naar boven