MuscleMeat

Trainen met Dorian Yates :)

Bezoekers in dit topic

Tjaa goeie vraag, moeten nog ff overleggen samen en dan op de dag zelf kijken wat dorian zijn plan is.
Maakt mij niet zo veel uit.
Had miss het idee van elke spiergroep 1 of 2 oefeningen te doen zodat ik het meteen over het hele lijf ervaar.

Maar ja na over met mijn trainings maat Horen jullie het.:)

Haters gonna hate. Have fun en geniet er van :)

prive sessie of in groep?

succes!

Ik zie dit topic nu pas, best duur maar het idee is wel hardcore haha. Veel plezier man, dat moet lukken

Have fun! Vind Yates´ zijn trainingen met pro´s altijd wel gaaf ;)

nice !! training op zich kan je al heel wat uit leren ,maar normaal zal hij ook wel al je vragen beantwoorden als hij ziet dat je gemotiveerd bent.
het is wel wat geld ,ma waarom wel niet als bodybuilding je hobby is ;)
( veel mensen gaan ook in hun leven naar een match van barcelona of real madrid kijken met een rondleiding in het stadion en dan ben je meer geld kwijt dus...)

Dorian Yates een man van wie je zeker veel kan opsteken. Een van de weinige profs die er echt verstand van heeft en niet zomaar wat uit zn nek kletst (waar ik bij sommige andere pro's wel het idee van heb)
Hier een filmpje waarin ie veel trainingsvragen beantwoord [Link niet meer beschikbaar]

Dorian Yates een man van wie je zeker veel kan opsteken. Een van de weinige profs die er echt verstand van heeft en niet zomaar wat uit zn nek kletst (waar ik bij sommige andere pro's wel het idee van heb)
Hier een filmpje waarin ie veel trainingsvragen beantwoord [Link niet meer beschikbaar]

Deze man weet echt waar hij het over heeft. Alleen maar respect voor DY.

Bump.

Is het komende donderdag? Vergeet je verslag niet. :)

Ik durf er mijn eigendommen op wedden dat hij mij geen zak meer kan bijbrengen in ieder geval, beetje lullen op je form en heel de tijd ''c'mon!!'' in je oor brullen..

Maarja, als je nog wat wilt babbelen pm dan maar, leuke ollander.
Groetjes, een leuke belg.

je doet je geboorteland wel weer eer aan met zo'n comment.

Ik durf er mijn eigendommen op wedden dat hij mij geen zak meer kan bijbrengen in ieder geval, beetje lullen op je form en heel de tijd ''c'mon!!'' in je oor brullen..

Maarja, als je nog wat wilt babbelen pm dan maar, leuke ollander.
Groetjes, een leuke belg.

M 1m70 84kg 17%

lol, ik bespaar je die pm :)
ga trainen gappie

Laatst bewerkt:
verslagje dagje temple gym

Hier een klein verslag.
Zo dat was het weer helaas.
Na een uurtje vliegen aangekomen in Birmingham, even zoeken naar sportschool en naar binnen.
We waren en 1.5 uur vroeger maar we dachten alvast ff melden en de sportschool bekijken.
Wat een sfeer alleen het steegje en de ingang naar beneden al, echt super.
Wij rustig naar beneden en we hoorde meteen de zware gewichten op het beton kletteren.
Het rook echt naar en oude sportschool ( heerlijk ;)en de muren spullen ect ademde nostalgie en hardcore trainen.
Er liepen best wat grote gasten. Helaas geen leroy Davids.
Na 45 min ff door de winkelstraat te zijn gelopen gingen we terug om ons klaar te maken voor de training met dorian
Toen we binnen kwamen en onze tassen hadden neergegooid in de hoek zoals iedereen dat doet zie ik dat dorian zelf aan het trainen was. Met een hoop geluid pompte hij met dumbbell 150 pounds en ff 10 reps uit.
5 min later was het klaar en na een korte voorstel ronde gingen we 5 min opwarmen op de cardio.
Eenmaal goed warm begonnen we met onze rug training.
1set pulldown fornt 15 reps
3 set pullover machine 8-12 reps 3 set 4 x negatief op het eind.... totallos
2 set hammerstrenght pull machine 12 reps
2 sets barbell bend over rowing 10 reps
2 sets wijde greep cable rowing
2 sets 10 reps deathlifts

Hij gaf goede uitleg waar je bij de oefeningen op moet letten voor welk deel het van de rug is en schreeuwt je door de oefeningen heen. De befaamde negatieve herhalingen zijn echt slopend. Hij staat naast je en roept come on.. be strong.. 2 more 2 more BIG back... slowly bring it back echt een super ervaring

Na de trianing natuurlijk samen op de foto en terug richting huis :)

Super ervaring.

Ga zeker nog een keertje terug

IMG_2342.jpg

IMG_2345.jpg

IMG_2361.jpg

IMG_2366.jpg

IMG_2357.jpg

• Like
Waarderingen: Wantstogrow
Terug
Naar boven