AndroidHealthClinic

Trainen met Dorian Yates :)

Bezoekers in dit topic

test... filmpje invoegen.
conclusie werkt niet...

Laatst bewerkt:
Petje af man.

Velen willen het een keer meemaken maar komen er nooit toe en jij doet het gewoon !

Sounds awesome! En leuk om al die oude hammer strength apparaten te zien!

Mooi dat je het een toffe ervaring vond. Dan is het in elk geval geen zonde van je geld geweest!
En je hebt vast wel wat van hem geleerd!

:O lijkt me zeker een gaafe ervaring!

SQUEEEEEZZZE :thumb:

Jammer dat je het niet op film heb staan.

Sounds awesome! En leuk om al die oude hammer strength apparaten te zien!

Heerlijke machines... beter dan al die te soepele machines van nu

Die pull over machine hoef je zelfs bijna geen gewicht op de gooien zo stroef loopt hij :)

hoe krijg je zoiets voor elkaar om daar te traine??
@marcel waar woon je ;P

hoe krijg je zoiets voor elkaar om daar te traine??
@marcel waar woon je ;P

Kom zelf uit voorburg.
Heb een mailtje gestuurt naar de website van Dorian met de vraag wat het kost om daar een keer te trainen.
Ze vertelde dat dat maar 5 pond was maar er ook een optie is om een sessie met Dorian te trainen. kost wel 100 pond p.p als je met zn tweeen gaat. anders 150 pond alleen.
Meteen gevraag wat de goedkoopste vlucht kost en welke dan ook naar Birmingham vliegt en dat was bmibaby.

Toen afpsraak bevestigt en vlucht geboekt :)

Kom zelf uit voorburg.
Heb een mailtje gestuurt naar de website van Dorian met de vraag wat het kost om daar een keer te trainen.
Ze vertelde dat dat maar 5 pond was maar er ook een optie is om een sessie met Dorian te trainen. kost wel 100 pond p.p als je met zn tweeen gaat. anders 150 pond alleen.
Meteen gevraag wat de goedkoopste vlucht kost en welke dan ook naar Birmingham vliegt en dat was bmibaby.

Toen afpsraak bevestigt en vlucht geboekt :)
haha oke nice, heb ooit gezien ddat dat bij zkk ook kan maar doet mijn portemonee niet zo aardig ;).

moet echt geweldig geweest zijn !
*jaloers* :-)
Ik hou wel van zijn manier van trainen, en de negatieve reps en halve reps zijn echte killers.

groeten

Terug
Naar boven