AndroidHealthClinic

trainen met een prework out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sebbe

Lichtelijk autistisch
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
1.283
Waardering
69
Lengte
1m57
Massa
83kg
Vetpercentage
26%
hallo

is de kracht die je van een pre workout krijgt eigenlijk al altijd in je dus als je echt helemaal fit bent dat je net zo veel zou kunnen drukken inclusief een goede mentale instelling? of is het echt een soort van soft drugs zoals bij een hondenlap :D
 
Stoffen als creatine, beta-alanine en misschien citruline geven toch wel een 'echte' bijdrage aan je kracht/spieruithoudingsvermogen niet dat dat heel veel is, maar toch.. En ook de mentale bijdrage van de stimulanten zal waarschijnlijk helpen.
 
Nou, Sebbe, ben je het met me eens?
 
zit nu aan de no xplode voor de training ik zit zeker 2 uur helemaal alert en zenuwachtig te zijn. kracht ook wel aardig, ben wat meer opgefokt
 
Er zijn zoveel factoren die meespelen, en per lichaam+ pre workout verschilt dat per persoon. Maar eigenlijk maakt het op een goeie dag niet uit of je pre workout pakt of niet, uiteindelijk ga je er niet meer van drukken. Op een slechte dag je bent vermoeid en je pakt dan een pre workout dan merk je duidelijk verschil.
 
Een pre-work out product werkt bij iedereen anders. Maar de meeste mensen zeggen dat ze er toch harder van trainen.

Uit mijn ervaring merk ik op, dat als je het op legenmaag (ongeveer een uur na de laatste maaltijd) neemt. Dat je het echt wel begint te voelen en je traind veel lekkerder en zwaarder.
 
pre workout is pas echt lekker en nuttig na een lange dag werken wanneer je energie ver te zoeken is.

Echt waar ik neem dan 1 energize pil en een half uur later ben ik een dolle stier.
 
Back
Naar boven