MuscleMeat

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • ma 1-2-2021

    1000 bodyweight squats (ATG):
    75,80,85,90,95,100,105,110,115,145

    De progressie bestaat er uit de 1000 reps in minder sets te doen dan de vorige keer.
    Vorige keer (eergisteren in 16 sets, vandaag in 10)
    Geen last van je knieën?
     
    Ik deed heel vroger, toen ik schaatste (in de tijd van de elfstedentochten), samen met mijn broer eens een conditietest. Daarbij moest je kijken naar het herstel van de hartslag, nadat je in een halve of een hele minuut zoveel mogelijk BW squats deed. Bij mij voelde dat niet erg goed en mijn broer hield er zelfs tijdelijk opgezwollen knieën aan over. Jij dus niet gelukkig.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik deed heel vroger, toen ik schaatste (in de tijd van de elfstedentochten), samen met mijn broer eens een conditietest. Daarbij moest je kijken naar het herstel van de hartslag, nadat je in een halve of een hele minuut zoveel mogelijk BW squats deed. Bij mij voelde dat niet erg goed en mijn broer hield er zelfs tijdelijk opgezwollen knieën aan over. Jij dus niet gelukkig.
    Mijn uitvoering is snel maar nog wel gecontroleerd. Ik kan me voorstellen dat als je echt zo veel mogelijk reps in 1 minuut wilt doen, je wel knieproblemen kunt krijgen.
     
    di 2-2-2021
    @home upper body


    bodyweight push-ups28,28,28,29
    unilateral 14,9 kg dumbbell press4x17
    bodyweight inverted row, paused at top4x13
    unilateral dumbbell biceps curl4x12x12,4kg
    unilateral banded triceps extension4x15x20kg
     
    Laatst bewerkt:
    wo 3-2-2021
    @home lower body


    1000 bodyweight squats (ATG) in 9 sets:
    111,111,111,111,111,111,111,111,112
     
    Hoe voelt dat, pomp ? Spierpijn ?
     
    wo 3-2-2021
    @home lower body


    1000 bodyweight squats (ATG) in 9 sets:
    111,111,111,111,111,111,111,111,112
    Kan je dan niet gewoon beter gaan hardlopen?
     
    Kan je dan niet gewoon beter gaan hardlopen?
    Nou, op dit moment sowieso niet, want een week geleden deed wandelen al pijn:
    Na wekenlang aanmodderen en hopen dat de pijn in de voet vanzelf weer zou verdwijnen, vanochtend een bezoekje aan de huisarts gebracht. Diagnose: Mortonse neuralgie. :(
    Ben sowieso wel een beetje 'bang' om weer te beginnen met hardlopen i.v.m. blessurerisico. Die 1000 squats zie ik nu vooral als afwisseling en niet echt als effectieve krachttraining.
     
    Laatst bewerkt:
    Hoe voelt dat, pomp ? Spierpijn ?
    Soort van. Vooral mental pittig maar fysiek niet heel zwaar. Met een pistool op m'n slaap zou ik nog veel langere sets kunnen doen.
     
    do 4-2-2021
    @home upper body


    push-ups, verzwaard met rugzak4 x 12 x 15,5 kg
    unilateral dumbbell press4 x 17 x 14,9 kg
    bodyweight inverted row, paused at top4 x 13 x BW
    unilateral dumbbell biceps curl16,16,15,15 x 10,9 kg
    unilateral banded triceps extension4 x 15 x 20 kg
     
    Voetblessure is gelukkig weer volledig verdwenen. :banana:
    Sinds vorige week woensdag 'pijnstiller-vrij' en de laatste dagen voel ik tijdens een wandeling niets meer. Het was dus gewoon overbelasting door te veel wandelen en is weer overgegaan door tijdelijk rust te nemen.
     
    Voetblessure is gelukkig weer volledig verdwenen. :banana:
    Sinds vorige week woensdag 'pijnstiller-vrij' en de laatste dagen voel ik tijdens een wandeling niets meer. Het was dus gewoon overbelasting door te veel wandelen en is weer overgegaan door tijdelijk rust te nemen.
    Gewoon een modeverschijnsel. Toen een 'muisduim' in de mode was had ik daar ook last van. Als je niet meedoet hoor je er niet bij.
     
    Gewoon een modeverschijnsel. Toen een 'muisduim' in de mode was had ik daar ook last van. Als je niet meedoet hoor je er niet bij.
    De pijn was in ieder geval niet gefaked! 'Mortons neuroom' volgens de huisarts. Ik heb nog vrij lang gewacht de huisarts er naar te laten kijken, want ik voelde me eerlijk gezegd wel een beetje een mietje. Maar als je me niet gelooft, ook prima.
     
    De pijn was in ieder geval niet gefaked! 'Mortons neuroom' volgens de huisarts. Ik heb nog vrij lang gewacht de huisarts er naar te laten kijken, want ik voelde me eerlijk gezegd wel een beetje een mietje. Maar als je me niet gelooft, ook prima.
    Geloof je wel. Mooi dat het weg is.
     
    Ik keek gisteren eens goed naar mijn opgestroopte bovenarmpjes en ik schrok gewoon omdat ze zichtbaar waren gekrompen! Sportscholen zijn nu 2 maanden dicht en ik heb thuis nauwelijks pulling exercises gedaan. Vanaf volgende week toch maar weer naar buiten voor pull-ups in het parkje. :(
     
    Kunnen ze uberhaupt krimpen op 72kg?
     
    Back
    Naar boven