Fitness Seller

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running)

Bezoekers in dit topic

Kunnen ze uberhaupt krimpen op 72kg?
funniest.png
 
Omdat het vinden van de motivatie voor het thuis trainen met de elastieken van de Action me zo nu en dan zwaar valt, ga ik mijn trainingen hier weer consequent loggen. Als stok achter de deur zeg maar....

Vrijdag 19-3-2021
  • 12,3 km wandelen
  • Bulgarian split squat: 12,12,12,15 x 30 kg
  • Unilateral banded row: 19,19,17,15 x 55 kg (35 + 20 kg bands)
  • Banded face pull: 15,15,15,15 x 20 kg
Bij de banded rows heb ik de bands om een deurklink geslagen en trek ik door tot mijn elleboog een vast punt raakt. Daarmee zorg ik er voor dat elke rep in elke training even zwaar is.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 20-3-2021
  • 12,8 km wandelen
  • Push up: 4 x 12 x 15 kg (gevulde rugzak)
  • Unilateral standing dumbbell press: 4 x 16 x 15 kg
  • Unilateral banded side raise: 4 x 15 x 15 kg
 
Laatst bewerkt:
Zondag 21-3-2021
  • Bulgarian split squat: 13,13,13,16 x 30 kg
  • Unilateral elevated hip thrust: 15,15,15,15 x BW
  • Unilateral banded row: 19,19,18,17 x 55 kg
  • Banded face pull: 15,15,15,15 x 20 kg
  • 3,8 km wandelen
 
Maandag 22-3-2021
  • Ochtend: 5,9 km wandelen
  • Namiddag: 7,3 km wandelen
Geen krachttraining; triceps stonden nog strak en pijnlijk. Geen idee waarom.

Dinsdag 23-3-2021
  • Ochtend: 5,9 km wandelen
  • Namiddag: 7,1 km wandelen
  • Push up: 4 x 12 x 15 kg
  • Unilateral standing dumbbell press: 4 x 16 x 15 kg
  • Unilateral banded side raise: 4 x 15 x 15 kg
 
Wat wandel jij veel. Na 5a6km om de dag, heb ik er wel weer genoeg van.
Misschien kun je wel een hondenuitlaat service erbij gaan doen :thumb:
 
550x185.jpg


Deze zijn absoluut niet ideaal, maar voor sommige oefeningen zijn ze net wat handiger dan die van de action. Misschien heb je d'r wat aan
 
Wat wandel jij veel. Na 5a6km om de dag, heb ik er wel weer genoeg van.
Misschien kun je wel een hondenuitlaat service erbij gaan doen :thumb:
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden. Vandaag werd ik ook weer besprongen en afgelebberd door een loslopende hond, nadat die door de drek was gelopen. En vervolgens kijkt het baasje je aan of dit de normaalste zaak van de wereld is. Vieze kutbeesten!
 
Ik heb eigenlijk een hekel aan honden. Vandaag werd ik ook weer besprongen en afgelebberd door een loslopende hond, nadat die door de drek was gelopen. En vervolgens kijkt het baasje je aan of dit de normaalste zaak van de wereld is. Vieze kutbeesten!
Snap ik. Kuteigenaren zijn het. Die van mij roep ik naast mij, als er wandelaars of fietsers aankomen en natuurlijk pootjes op de grond, ik heb zelf ook meestal gewoon schone kleding aan, henig an en trainse :thumb:
 
Woensdag 24-3-2021
  • Ochtend: 9,1 km wandelen
  • Namiddag: 4,5 km wandelen
  • Bulgarian split squat: 14,15,16,17 x 30 kg
  • Unilateral elevated hip thrust: 16,16,16,16 x BW
  • Unilateral banded row: 20,20,19,18 x 55 kg
  • Banded face pull: 15,15,15,15 x 20 kg
 
Ben he-le-maal klaar met die k#t-homeworkouts met elastiekjes. Maar toch gaan we door...
Donderdag, vrijdag, zaterdag: halfbakken trainingen, het loggen niet waard, schaam me dood...

Zondag 28-3-2021
  • Push-up: 12,13,13,12 x 15 kg
  • Unilateral dumbbell shoulder press: 4 x 16 x 15 kg
  • Unilateral banded row: 4 x 20 x 55 kg
  • Unilateral banded side raise: 4 x 15 x 15 kg
  • Banded face pull: 4 x 15 x 20 kg
Wel veel gewandeld deze week: 82 km.
 
Ben he-le-maal klaar met die k#t-homeworkouts met elastiekjes. Maar toch gaan we door...
Donderdag, vrijdag, zaterdag: halfbakken trainingen, het loggen niet waard, schaam me dood...

Zondag 28-3-2021
  • Push-up: 12,13,13,12 x 15 kg
  • Unilateral dumbbell shoulder press: 4 x 16 x 15 kg
  • Unilateral banded row: 4 x 20 x 55 kg
  • Unilateral banded side raise: 4 x 15 x 15 kg
  • Banded face pull: 4 x 15 x 20 kg
Wel veel gewandeld deze week: 82 km.
Waarom koop je dan niet een BB, schijven en DB's?
 
In een beperkte ruimte kun je ook al aardig wat doen, er bestaan ook kortere barbells.
O.K. Waar een wil is, is een weg. Als ik professioneel bodybuilder was geweest, had ik nu een kleine homegym van een paar duizend euro in de slaapkamer staan. Maar dat ben ik niet. Bovendien vind ik alleen thuistrainen sowieso stukken minder leuk dan in de sportschool. Ik mis ook het sportschool sfeertje... Of misschien wil ik het gewoon niet hard genoeg. So be it.
 
Al weer 2 weken niets van me laten horen hier en dit is tenslotte een bodybuilding forum en geen politiek of corona forum. Ben gestopt met trainingen loggen want die zijn best saai om te lezen en geven me ook geen extra motivatie. Qua training is het nog steeds 100% @home. Momenteel push/pull/legs 7 dagen per week een (zeer) korte training van 2 of 3 oefeningen. Ben al lang blij dat ik het nog op kan brengen om elke dag iets aan kracht te doen met de beperkte middelen. Daarnaast dagelijks 2 uurtjes wandelen. Deze tweede lockdown (sinds half december) is wel onbedoeld een soort slow-cut geworden. Ik ben nu in 4 maanden ongeveer 4 kilo kwijtgeraakt. Nu ben ik bij het ingaan van de tweede lockdown wel gestopt met creatine. Het gewichtsverlies zal dus deels vocht, deels vet en deels spier zijn. Zodra de sportscholen weer open gaan is er weer genoeg ruimt om te bulken, want ik zit nu nog maar 1½ kg boven de 66 die ik woog aan het eind van de DBB-contest 2020.
 
Ik ben nu in 4 maanden ongeveer 4 kilo kwijtgeraakt. Nu ben ik bij het ingaan van de tweede lockdown wel gestopt met creatine. Het gewichtsverlies zal dus deels vocht, deels vet en deels spier zijn. Zodra de sportscholen weer open gaan is er weer genoeg ruimt om te bulken, want ik zit nu nog maar 1½ kg boven de 66 die ik woog aan het eind van de DBB-contest 2020.
gewicht_2elockdown.jpg
Zwarte lijn = gemiddelde over de de laatste 7 dagen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De titel van de grafiek. :grinny:
 
Back
Naar boven