MuscleMeat

trainen met lichte verhoging: ja of nee?

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Ik vroeg me af of je ook moet gaan trainen als je lichte koorts hebt, ik heb het namelijk wel eens gedaan en voelde me na afloop vd training eigenlijk alleen maar beter (BB: de oplossing voor alles :D). Of is het echt schadelijk?
 
ideaal tijdens de cutperiode, een griepje
 
jammer alleen dat ik niet hoef te cutten, zo mijn dood worden zo dun ben ik ;)
 
soms werkt et bij mij ook, maar soms ben ik de dag erna nog zieker
 
Originally posted by boogie
Ik vroeg me af of je ook moet gaan trainen als je lichte koorts hebt, ik heb het namelijk wel eens gedaan en voelde me na afloop vd training eigenlijk alleen maar beter (BB: de oplossing voor alles :D). Of is het echt schadelijk?

ik zou er sterk mee oppassen.

eens je getraind hebt, ben je een stuk zwakker, en als je niet oplet kan je nog zieker worden. (dwz na je training met een shirt buiten gaan lopen terwij er toch een fris windje is en je al lichtjes ziek bent) maar het kan wel helpen om uit te zieken :D
 
Originally posted by Insane animal
soms werkt et bij mij ook, maar soms ben ik de dag erna nog zieker

geef je helemaal gelijk de dag erna is dan veel erger. Dus persoonlijk train ik dan liever niet.
 
nadat je getraind heb en je spieren scheurtjes vertonen ben je inweze zwakker en gevoeliger voor infecties zolas spike al zegt. Door veel te eten en goed te rusten doe je dat weer teniet.

Ik moet zeggen dat ik na trainen me ook vaak stuykken beter voel maar dan is t juist oppassen idd
 
Ik weet nog van het verleden dat als ik een beginnende verhoging had, ik met zwemmen mijn beste tijden nagenoeg altijd verbrak!
 
Back
Naar boven