AndroidHealthClinic

Trainen met polsblessure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flamoush

Novice
Lid geworden
13 jul 2015
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m76
Beste,

Ik sukkel momenteel met een polsblessure waarbij ik hierbij geen kracht kan/mag gebruiken op mijn linkerpols.
Ik zoek dus nu een mogelijkheid om toch te kunnen verder trainen met deze blessure.
Rows, dumbells, ... ed zijn dus uit den boze voor mij.

Ik had al zitten denken om cable flyes te doen maar dan het handvat op de arm te zetten. Maar verder zou ik het niet kunnen zeggen.
Ik weet ook niet hoe lang ik uit zal zijn. Mijn vorige blessure aan de pols heeft ervoor gezorgd dat ik een jaar niet kon gaan trainen.
Volledig op cardio overschakelen wil ik dan ook weer niet doen, met e schrik om te veel spiermassa te verliezen.
 
In mijn sportschool zit een jongeman die één van zijn handen is verloren. Ik weet niet precies hoe hij het doet, maar hij kan vrij veel oefeningen doen door de stang/db met straps aan zijn pols te binden. Ik hoop dat je daar iets mee kunt.
 
In mijn sportschool zit een jongeman die één van zijn handen is verloren. Ik weet niet precies hoe hij het doet, maar hij kan vrij veel oefeningen doen door de stang/db met straps aan zijn pols te binden. Ik hoop dat je daar iets mee kunt.
sowieso trainde ik al met polsbanden om mijn polsen wat te ontlasten, maar ik wil niet meer kwaad doen dan erg.
Ik zal eens bekijken hoe ik dit kan doen met die straps die je bedoelt.
Bedankt voor de input
 
Wat heb je gedaan dan?
 
Ik heb een tijdje bij een fysiofitness gesport een aantal jaren terug. Zat ook iemand die een aantal vinders mistte en polsblessure had. Die had een speciale verlengde brace met een haak op zijn onderarm net onder zijn elleboog waar hij de DB in hing of met een strap bevestigde.
LP Pols-Elleboogsplint 786 (elleboogbrace) - MijnBrace
zo een soort van brace en op het deel onder de elleboog had hij een haak bevestigd.
 
sowieso trainde ik al met polsbanden om mijn polsen wat te ontlasten, maar ik wil niet meer kwaad doen dan erg.
Ik zal eens bekijken hoe ik dit kan doen met die straps die je bedoelt.
Bedankt voor de input

Hij bindt het om het smalste deel van zijn onderarm. Dus net voor die 'knokkel'.
 
Ik heb een tijdje bij een fysiofitness gesport een aantal jaren terug. Zat ook iemand die een aantal vinders mistte en polsblessure had. Die had een speciale verlengde brace met een haak op zijn onderarm net onder zijn elleboog waar hij de DB in hing of met een strap bevestigde.
LP Pols-Elleboogsplint 786 (elleboogbrace) - MijnBrace
zo een soort van brace en op het deel onder de elleboog had hij een haak bevestigd.
klinkt interessant. Heb al eens getraind met van die straps met een 'haak' aan. zal misschien die eens zoeken en daar eens mee proberen om te trainen.
Bedankt!
 
Back
Naar boven