Fitness Seller

Trainen met spierpijn 2017

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Aangezien ik echt heel veel verschillende onderzoeken lees of je nou wel of niet mag trainen met spierpijn, vraag ik mij af of er ook een recent onderzoek is wat nou echt het beste is?

Mocht er geen recent onderzoek zijn, wat adviseren jullie dan?

Ik heb woensdagmiddag zwaar getraind en heb nog aardig wat spierpijn.....
 
Dan train je vandaag een andere spiergroep...of doe je full body?
 
Dan train je vandaag een andere spiergroep...of doe je full body?

Ik train normaal 3x per week full body, alleen deze week maar tijd gehad op de woensdag en wil daarom vandaag weer full body, maar heb nog wel spierpijn.
 
Er zijn vele soorten spierpijn, met elk een verschillend advies.

Concreet: -nog een beetje spierpijn: Je kan trainen.
-nog veel spierpijn: wacht nog een dagje, spiergroep 'losmaken' met lichte oefeningen.
 
Er zijn vele soorten spierpijn, met elk een verschillend advies.

Concreet: -nog een beetje spierpijn: Je kan trainen.
-nog veel spierpijn: wacht nog een dagje, spiergroep 'losmaken' met lichte oefeningen.

Helaas kan ik alleen vandaag nog trainen en ben ik dit weekend een weekendje weg....Dus dan adviseer je het te houden bij 1x per week deze week en rust geven?
 
Helaas kan ik alleen vandaag nog trainen en ben ik dit weekend een weekendje weg....Dus dan adviseer je het te houden bij 1x per week deze week en rust geven?
Ja, je kan gerust iets anders trainen in de plaats.
 
Helaas kan ik alleen vandaag nog trainen en ben ik dit weekend een weekendje weg....Dus dan adviseer je het te houden bij 1x per week deze week en rust geven?

Als je te veel last hebt van je bovenlichaam kan je je benen en kuiten trainen. Zijn het de benen dan train je je bovenlichaam.
 
Ik weet niet wat de wetenschap hierover zegt, maar ik weet dat er 1 ding ontzettend goed helpt tegen spierpijn: trainen! Eén keer erdoorheen trainen en ik ben ervanaf tot ik een poosje niet train (vakantie oid).
 
Ik weet niet wat de wetenschap hierover zegt, maar ik weet dat er 1 ding ontzettend goed helpt tegen spierpijn: trainen! Eén keer erdoorheen trainen en ik ben ervanaf tot ik een poosje niet train (vakantie oid).

Hangt van het soort pijn af :)

Als het gewoon spierpijn is dan train ik gewoon.
 
Back
Naar boven