AndroidHealthClinic

trainen met sylvester stallone(62jaar) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij krijgt een micheal jackson harses man...

accpeteer nou eens dat je ouder wordt :P
 
Hij krijgt een micheal jackson harses man...

accpeteer nou eens dat je ouder wordt :P

Idd
Het is vergane glorie. Zijn prime time is over en met alle respect voor wat hij gedaan heeft maar hij moet dat leren accepteren ipv zijn leven in gevaar te brengen...
 
Die kerel blijft me toch verbazen hoor. Real legend die man
 
Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis!
 
Hij krijgt een micheal jackson harses man...

accpeteer nou eens dat je ouder wordt :P

eerst maar hopen dat jij op die leeftijd er zo bij loopt.

Idd
Het is vergane glorie. Zijn prime time is over en met alle respect voor wat hij gedaan heeft maar hij moet dat leren accepteren ipv zijn leven in gevaar te brengen...

ignorance is bliss?

Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis!

+++
 
Vind het knap op die leeftijd.

In Amerika is het helemaal hot als je een kleine cocktail van Test + HGH gebruikt , naast je halfjaarlijkse botox injecties.

Zolas al eerder gezegd ( geschreven ) : beter 60 worden en je continue als 20 hebben gevoeld , dan 100 worden , waarvan 30 jaar met een rollator achter de geraniums.....:lifter:
 
Haha die kop die hij trekt als ie squat. maar wtf: cable-powercleans?
 
vind het knap op die leeftijd.

In amerika is het helemaal hot als je een kleine cocktail van test + hgh gebruikt , naast je halfjaarlijkse botox injecties.

Zolas al eerder gezegd ( geschreven ) : Beter 60 worden en je continue als 20 hebben gevoeld , dan 100 worden , waarvan 30 jaar met een rollator achter de geraniums.....:lifter:

+1
 
Geweldige fysiek, die 3x zo oud is als de gemiddelde member hier:eek:...62 tering, er is nog hoop voor ons...
 
Origineel gepost door MikeDiesel
Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis


hoef ik verder niets aan toe te voegen,
 
youtube doet het niet ?
 
dikke shape voor zo'n opa!
wel jammer dat hij in de films meer kilo's verzet en ook coolere oefeningen doet dan irl training..
 
Origineel gepost door MikeDiesel
Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis


hoef ik verder niets aan toe te voegen,

Zou je dat ook zeggen als je kinderen en kleinkinderen hebt?
 
Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis!

idd! wat is er nou mis mee om er superfit en sterk bij te staan op die leeftijd..
 
Zou je dat ook zeggen als je kinderen en kleinkinderen hebt?

why not? diesels voorbeeld was natuurlijk enigzins (bedoeld) overdreven om een punt te maken maar t ziet er nergens naar uit dat sly zo afgetakeld is dat hij binnen 10 jaar perse de pijp uit is en daarom maar beter kan stoppen met trainen..............

stel je voor als je op oudere leeftijd fitter bent als menig tiener en/of twintiger, dan kun je idd maar beter stoppen voor je t weet ben je dood.
 
Respect voor de man. Wat een reus was het in Rambo 4.
 
Wat een gezeur zeg. Als het grootste gedeelte van zijn leven uit trainen en het onderhouden van zijn fysiek bestaat, moet ie omdat ie ouder wordt dan achter de geraniums gaan zitten?

Ik hoop op die leeftijd er ook nog zo fit bij te lopen. Blijf iig ook zo lang als het kan doortrainen. Liever dood op me 60e en alles kunnen doen en gedaan hebben, dan 100 worden waarvan 30 jaar in slechte toestand en in één of ander k*t-tehuis!

Same here. Heb respect voor die man.
 
Guys dont hate aprreciate
 
respect voor die gast man, ik wou dat ik zo'n opa had :roflol:
 
Back
Naar boven