AndroidHealthClinic

trainen met uitval naar rechterbeen & voet (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahaha...ja fitness en bodybuilding is de beweging heel anders.

Bij fitness doe je de oefeningen op de kop en met bodybuilding met een arrogante blik en tanktopje aan...Prutsers.

Beginners, die zich bodybuilders noemen met een status van een fitneser.

KOEKOEK...

Je gaat serieus in op een stuk wat sarcastisch bedoeld is. Enkel mijn laatste zin was waardevol voor je, enkel daar ga je niet op in (vanzelfsprekend).
 
image.jpeg
Je gaat serieus in op een stuk wat sarcastisch bedoeld is. Enkel mijn laatste zin was waardevol voor je, enkel daar ga je niet op in (vanzelfsprekend).

Ik weet absoluut niet waar je het over hebt met je laatste zin.

Heb alle Fit!Vak papieren, NBBF en IFBB certificaten, daarnaast erkend voedingsdeskundige voor o.a. NOC NSF en haar atleten.

Maar zal wel nog steeds niet genoeg zijn en er weer allerlei BS reacties krijgen.

Of wil je ook nog een foto van mijn trofeeën kast...was Pro onder Weider, samen met mijn voorganger Berry de Mey.
 
Heb alle Fit!Vak papieren, NBBF en IFBB certificaten, daarnaast erkend voedingsdeskundige voor o.a. NOC NSF en haar atleten.

Maar zal wel nog steeds niet genoeg zijn en er weer allerlei BS reacties krijgen.

Of wil je ook nog een foto van mijn trofeeën kast...was Pro onder Weider, samen met mijn voorganger Berry de Mey.




dass.gif
 
Dat je met zoveel papieren zulke adviezen kan geven zegt in ieder geval wel wat over de opleidingen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dat je met zoveel papieren zulke adviezen kan geven zegt in ieder geval wel wat over de opleidingen.

Jou status zegt genoeg...Fitnesser...Hahaha...

Praatjesmaker :hamer:
 
RAMONSTER ook een beetje teveel pre-workout gesnoven zoals je grote inspiratiebron rich?
 
Bekijk bijlage 452994

Ik weet absoluut niet waar je het over hebt met je laatste zin.

Heb alle Fit!Vak papieren, NBBF en IFBB certificaten, daarnaast erkend voedingsdeskundige voor o.a. NOC NSF en haar atleten.

Maar zal wel nog steeds niet genoeg zijn en er weer allerlei BS reacties krijgen.

Of wil je ook nog een foto van mijn trofeeën kast...was Pro onder Weider, samen met mijn voorganger Berry de Mey.
Heb je ook zo een papiertje van het legioen?
 
Hardcore ook echt :roflol:

Eindelijk mijn diploma :cool:

Waar ben je in afgestudeerd dan?!

Hardcore attorney at lawschool bro, zit naast de brazzers academie in LA :emo:
 
Bekijk bijlage 452994

Ik weet absoluut niet waar je het over hebt met je laatste zin.

Heb alle Fit!Vak papieren, NBBF en IFBB certificaten, daarnaast erkend voedingsdeskundige voor o.a. NOC NSF en haar atleten.

Maar zal wel nog steeds niet genoeg zijn en er weer allerlei BS reacties krijgen.

Of wil je ook nog een foto van mijn trofeeën kast...was Pro onder Weider, samen met mijn voorganger Berry de Mey.

Ik denk dat jij last heb van waanbeelden en hallucinaties kenmerkend bij een sterke gemoedsverandering als gevolg van een schizoaffectieve stoornis.

Ps. Ik denk oprecht dat jij hier aan lijd. Denk dat het forum daarom ook geen beste plek is om je ei kwijt te kunnen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Er zijn hier ook mensen die meerdere hernia's hebben gehad en nog altijd trainen.
Vonk onder andere. Misschien heeft hij tips.
Maar misschien beter te overleggen met een goede sportfysio.
Misschien kunnen Gymz of DieNase hier ook nog wat tips in geven.

hier meerdere hernia's (2 bulged en dacht 3 disk) door ernstig degenerernde (tussen)wervels, verkromming door missende tussenwervel schijf.... en ik train ook nog altijd. Moet wel, anders wordt de pijn erger. RDL deadlifts en squats (alleen safety bar, gewone squats onmogelijk). op goeie dagen nog flink zwaar. begin dit jaar kon ik nog geen 60kg op mn rug verdragen. vorige week 160 full reps heel ellevated. dat zorgt ervoor dat je loodrecht naar beneden zakt. gewone squats kan ik vergeten, gaat gewoon niet meer.

conservatieve behandeling gehad in revalidatie centrum. loop al jaren met pijn klachten. maar is pas echt naar voren gekomen nadat ik 3 jaar geleden mn biceppees scheurde. na mislukte operatie en al mn spiermassa verdwenen linker romp (en 3 jaar later nog maar 70% terug tov rechts en baal zenuwproblemen) en dus ernstige onbalans kreeg/heb.

operatie werd mij afgeraden. teveel stuk en loop teveel risico op complicaties, geen garantie en zeer lang herstel (9 maanden).

zolang het nog handelbaar is.
gaat beter. pijn is nog 7/10. wel gevoeloze tenen en dagelijks zenuw pijn.

blijven bewegen en trainen en je lichaam waarschuwd wanneer je tever gaat. en beter laat je je hier in begeleiden door een sportfysio.
geen bentover rows, zeker geen cheatcurls (hierbij ben ik mijn tussenwervel verloren...), etc etc. deadlift alleen als het gaat. langzaam opbouwen, maar alleen als je techniek loepzuiver is. laat je begeleiden.
veel core oefeningen. merk dat glute raises erg waardevol zijn.
doe veel oefeningen waarbij je stabilisatie spiertjes goed traint van je onderrug (fysio kan je hierbij helpen)

ik heb van de chirurg geen beperkingen betreft trainen, letterlijk uit zijn mond: meer kan er toch niet kapot gaan, maar heeft geen zin als je weken niet meer kan lopen van de pijn.
kortom luister naar je lichaam dus.

ben wel 1 cm korter. enige voordeel is dat je stats iets indrukwekkender lijken haha.
 
Back
Naar boven