AndroidHealthClinic

Trainen met verse tattoo

Bezoekers in dit topic

gewoonsteve

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
69
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
20%
Dag allen,

Ik had een vraagje mbt een tatto die ik woensdag ga laten zetten. Hij komt op mijn bovenrug gedeeltelijk over mijn traps. Kan ik na 2 dgn gewoon weer verder trainen of raden jullie wat meer rust aan?

Greetz
 
zou lekker laten genezen. zou zonde zijn als je je tattoo verpest
 
Als je nu gaat trainen rekt hij helemaal uit en wordt hij vaag. Ik zou volledig stoppen met trainen als ik jou was, of de tattoo laten verwijderen.
 
Als je nu gaat trainen rekt hij helemaal uit en wordt hij vaag. Ik zou volledig stoppen met trainen als ik jou was, of de tattoo laten verwijderen.

****ing troll.
 
Neen mag niet normaal gezien. Moet minimum een week rusten. De lijnen van u tattoo kunnen '' breken '' wanneer u huid overrokken geraakt tijdens het trainen. Dan heb je van die kleine uitlopertjes. En ook bij het zweten zetten uw huidporieen open hierdoor kan je tattoo kleur verliezen. Dit is wat mijn tattooeur mij steeds verteld.
 
toen ik dr 1 liet zetten hebben ze me vanuit de tattooshop aangeraden 4 weken even niets te doen ;)
 
2 weken is voldoende, tijd voor cardio dus ;) , ben zo onderhand al een jaar bezig :P .
 
7 tot 10 dagen laten genezen is zat. Dan gewoon weer knallen!
 
Even niets doen, & zeker geen sauna nemen of dergelijke.
Heb ik toen ook niet gedaan.
 
rust week doet geen kwaad, post wel even een pic van je tat als je hem hebt:)
ga je die op je avater pakken?
 
Even niets doen, & zeker geen sauna nemen of dergelijke.
Heb ik toen ook niet gedaan.

Nee was ik ook niet van plan een sauna. Ga lkkr een weekje rust nemen en dan beginnen met sq.
 
rust week doet geen kwaad, post wel even een pic van je tat als je hem hebt:)
ga je die op je avater pakken?

Ja ga ik zeker doen. Ben nu ongeveer 2 maanden geleden weer begonnen met serieus trainen en dit keer hou ik het vol. Bij een mooie tattoo op je rug hoort natuurlijk ook een mooie rug bij. En het wordt inderdaad de tattoo op me avatar. :-D
 
7 tot 10 dagen laten genezen is zat. Dan gewoon weer knallen!

Thnx voor your input. Ga ik zeker doen. 7 dagen rust een weekje knallen en dan moet ik weer de 2 de sesie dus weer 7 dgn rust en dan weer Beast Mode!
 
Volgende x even multi-quoten, staat naast citeren dan kan je namenlijk alle posts aanvinken waarop je wilt reageren. Post je avater eens in het groot en succes woensdag alvast
 
Ik zou toch zeker even wachten tot ie genezen is
 
Volgende x even multi-quoten, staat naast citeren dan kan je namenlijk alle posts aanvinken waarop je wilt reageren. Post je avater eens in het groot en succes woensdag alvast

Ja i know. Maar doe nu alles via me iPhone. Anders wordt het vrouwtje boos als ik de heletijd boven zit ( - - "
Excuus
Ga ff kijken hoe ik dat met mijn phone kan posten
 
Laatst bewerkt:
Weet hij niet of hij hem pakt. Anders Google ff op Randy Orton tattoo

ImageUploadedByTapatalk1312652682.670812.jpg
 
manman weer zo'n spam to[ic!!!...

maar ik zou het even laten healen!
 
Back
Naar boven