MuscleMeat

Trainen met verse tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je kan toch ook gewoon benen trainen?
En shit waarbij je geen stang op je traps legt, of veel druk op je bovenkant van je rug?
 
je kan toch ook gewoon benen trainen?
En shit waarbij je geen stang op je traps legt, of veel druk op je bovenkant van je rug?

Ja dat zou kunnen maar wat al eerder werd gezegd zit je ook met je zweet productie. Ik neem gewoon genoeg tijd om het te laten helen. In ieder geval iedereen bedankt voor zijn input!!!
 
2 weken is voldoende, tijd voor cardio dus ;) , ben zo onderhand al een jaar bezig :P .

Hahaha een jaar al. Respect! Wat heb je allemaal laten zetten dan? Ben benieuwd
 
Een tattoo is een open/semi open wond, laten genezen dus! Rustig aan met het ijzer.
 
Hahaha een jaar al. Respect! Wat heb je allemaal laten zetten dan? Ben benieuwd

Een sleeve, zitten nu op 30 uur :) en aangezien er minimaal 2 weken rust tussen het zetten moet zitten, ga ik 1 keer per maand.
 
Een sleeve, zitten nu op 30 uur :) en aangezien er minimaal 2 weken rust tussen het zetten moet zitten, ga ik 1 keer per maand.

Nice!
Zou ik ook willen maar ivm werk kan dat niet helemaal of ik moet telkens een shirt met lange mouwen aan. Kan je een foto uploaden?

Hoeveel ben je er uiteindelijk voor kwijt?
 
Waarom laat je zoiets op je rug zetten?
 
Dag allen,

Ik had een vraagje mbt een tatto die ik woensdag ga laten zetten. Hij komt op mijn bovenrug gedeeltelijk over mijn traps. Kan ik na 2 dgn gewoon weer verder trainen of raden jullie wat meer rust aan?

Greetz

Tattoo zeer dun insmeren,. trainen,..douchen,. en dan weer zeer dun insmeren. :)

maar eerst! ;
ff een weekje niks doen en goed laten herstellen om mee te beginnen natuurlijk. een tattoo moet je vergelijken alsof je verbrand bent en gaat vervellen. zodra het vervel proces ( na ongeveer 4-5 dagen) is afgerond kun je je training weer oppakken. :D

(ps; die 4-5 dagen verschilt per mens)
 
Hoe zit het eigenlijk als je bijv als ecto een tattoo op je schouderblad oid laat zetten en je bent een jaar later 15kg zwaarder?
Zie je dat dan erg aan de tattoo?
 
ach ik trainde de dag nadien weer schouder en bovenarm sleeve enne het werd een dchouder training en dat ging goed
 
Hoe zit het eigenlijk als je bijv als ecto een tattoo op je schouderblad oid laat zetten en je bent een jaar later 15kg zwaarder?
Zie je dat dan erg aan de tattoo?


ik denk dat dat ook een beetje van het type tattoo afhangt... als je een slang of een draak hebt kan het zijn dat de proporties een beetje uit elkaar worden getrokken.

heb je een tribal dan kan het zijn dat het minder opvalt.

ik weet niet wat jouw doel is met BB, maar ik zou je aanraden om eerst flink te trainen en progressie te maken alvorens een tattoo te zetten om te voorkomen dat je de tattoo verdoet.. zou zonde zijn.;)
 
me doel is 95kg shredded, denk dat ik maar beter kan wachten dan idd
 
Nice!
Zou ik ook willen maar ivm werk kan dat niet helemaal of ik moet telkens een shirt met lange mouwen aan. Kan je een foto uploaden?

Hoeveel ben je er uiteindelijk voor kwijt?

Moet toch in het pak op het werk, is niet te zien. Kosten zijn 120 Euro per uur, reken maar uit :) . Als die klaar is zal ik wel een overall shot maken.
 
Nice!
Zou ik ook willen maar ivm werk kan dat niet helemaal of ik moet telkens een shirt met lange mouwen aan. Kan je een foto uploaden?

Hoeveel ben je er uiteindelijk voor kwijt?

Moet toch in het pak op het werk, is niet te zien. Kosten zijn 120 Euro per uur, reken maar uit :) . Als die klaar is zal ik wel een overall shot maken.


Uhmmmmm ff denken hoor
120 x 30 = 3600.

T*ring hoop geld maar wel heel mooi als hij af is neem ik.

Kijk uit naar de pics.
 
Ik ben na elke sessie (sleeve) gelijk gaan trainen, dezelfde avond nog.
Gelukkig leef ik nog steeds en mijn arm zit er nog aan :)
 
Zo ff een update. Morgen ga ik weer beginnen met trainen. Rug vervelt nog aardig dus ga eerst met benen beginnen en dan in de loop van de week rustig beginnen met me rug.
Volgende week woensdag wordt me tattoo helemaal afgemaakt!!

ImageUploadedByTapatalk1313439823.817027.jpg
 
het is in ieder geval rechter dan luppie zijn tattoo
 
het is in ieder geval rechter dan luppie zijn tattoo

Ja hij staatveen beetje scheef maar dat heeft met me schouder te maken. Linkerkant staat wat hoger. Rechterkant wat beter trainen en hij is weer recht :-p
 
waarom nog nie helemaal ingekleurd?zo lang werk is dat toch nie?
 
Back
Naar boven