AndroidHealthClinic

Trainen met verse tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

waarom nog nie helemaal ingekleurd?zo lang werk is dat toch nie?

Had eeb afspraak gemaakt voor 2 sessies. Was nu 2,5 uur kwijt moet nog denk ik 3 kwartier ofzo. Toen ik een afspraak ging maken zeiden ze dat het ongeveer 5 uurtjes zou duren wat mij te lang duurde.
 
Een tribal is toch imo niets meer voor deze tijd, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen..
 
Een tribal is toch imo niets meer voor deze tijd, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen..

Dat lijkt me een compleet persoonlijke keus die hoort bij het nemen van een tattoo.

Wat betreft trainen na het laten zetten van een tattoo: de kerel die de mijne gezet heeft* gaf aan dat ik maar 2 dagen niet hoefde te trainen. Ook sauna bezoek was een absolute no-go. Daarna ben ik gewoon weer gaan trainen en heb absoluut geen issues gehad.




* Ik heb mn tattoo laten zetten door Andy van Tattoo Left Hand (Driebergen). Hij heeft een hele goede reputatie en diverse NL'se celebs en voetballers dragen zijn werk. Ik vertrouw zijn oordeel dus.
 
* Ik heb mn tattoo laten zetten door Andy van Tattoo Left Hand (Driebergen). Hij heeft een hele goede reputatie en diverse NL'se celebs en voetballers dragen zijn werk. Ik vertrouw zijn oordeel dus.

Hij zet zeker mooie tattoo's! Ken aardig wat mensen die bij hem zijn geweest en allemaal stuk voor stuk tevreden. Ik ga er zaterdag even langs om een tattoo te bespreken die ik wil hebben.
 
Ik kan het je alleen maar aanraden man. Zodra je daar binnenkomt weet je gelijk waarom ie zo populair is. Hij heeft duidelijk eer in zn vak. Toko is mooi, netjes en opgeruimd. Er zijn 3 aparte hokjes zodat ALS je plat gaat (schijnt voor te komen) je niet gelijk voor de hele zaak voor lul staat. Overigens heeft ie ook overal een tv met films. Dat scheelt wel als je 4 uur bezig bent ;)
 
Wat een gezeik weer. Ik heb met al m'n tattoos altijd maar één dag niet getraind en nooit ergens last van gehad, en ik ken genoeg mensen die dat ook gedaan hebben.
 
Wat een gezeik weer. Ik heb met al m'n tattoos altijd maar één dag niet getraind en nooit ergens last van gehad, en ik ken genoeg mensen die dat ook gedaan hebben.

Sinds wanneer is advies vragen gezeik? -.-
 
Een tribal is toch imo niets meer voor deze tijd, als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal kunnen..

Dan vraag ik me af waarom ik zoveel slechte tribals in de zomer tevoorschijn zie komen :o .

Dat lijkt me een compleet persoonlijke keus die hoort bij het nemen van een tattoo.

Wat betreft trainen na het laten zetten van een tattoo: de kerel die de mijne gezet heeft* gaf aan dat ik maar 2 dagen niet hoefde te trainen. Ook sauna bezoek was een absolute no-go. Daarna ben ik gewoon weer gaan trainen en heb absoluut geen issues gehad.

* Ik heb mn tattoo laten zetten door Andy van Tattoo Left Hand (Driebergen). Hij heeft een hele goede reputatie en diverse NL'se celebs en voetballers dragen zijn werk. Ik vertrouw zijn oordeel dus.

Ieder zijn eigen advies, sommige artiesten werken met folie, anderen weer niet. Helaas zijn celebs en voetballers niet geschikt als rolmodel wat betreft mooie en strakke tatoeages. Ik heb zijn galery bekeken, het is niet verkeerd, maar de anatomie van de koi's bijvoorbeeld is een ramp...

Maar dat is ook hetzelfde probleem met Miami Ink en La Ink, veel reclame, gevolg is een hype en dat terwijl er maar 1 of 2 van goed kunnen tatoeëren.

Ieder zijn eigen, maar het beste is net goed genoeg indien ik me laat tatoeëren ;) .
 
Dat had ik ook toen ik mijn stuk liet zetten, en daarom heeft Andy het bij mij dan ook zelf gedaan. Eerlijk gezegd weet ik niet eens wie er bij hem in de zaak nog meer tatoeëren. Hij etaleert dat verder niet. Zn specialiteit is volgens mij Maori, dus dat die koi's niet je-van-het zijn zou kunnen - geen idee.

Celebs en voetballers zijn natuurlijk niet per definitie geschikt als rolmodellen, maar doorgaans hebben ze wel meer knaken en kunnen ze het zich dus veroorloven om iets meer uit te geven. Hoeveel waarde je daar aan wilt hechten is voor ieder anders lijkt me, ik kijk zelf ook meer naar of ik het werk qualitatief mooi vind.
 
Moet toch in het pak op het werk, is niet te zien. Kosten zijn 120 Euro per uur, reken maar uit :) . Als die klaar is zal ik wel een overall shot maken.


Uhmmmmm ff denken hoor
120 x 30 = 3600.

T*ring hoop geld maar wel heel mooi als hij af is neem ik.

Kijk uit naar de pics.

Jezus 120 per uur, instant rip-off.
Waiting for pic when it's totally done.
 
twee weken wordt meestal aangeraden
 
ik was 14 uur x 150 euro kwijt, problem?
 
Ja hij staatveen beetje scheef maar dat heeft met me schouder te maken. Linkerkant staat wat hoger. Rechterkant wat beter trainen en hij is weer recht :-p

ik bedoelde niet eens dat hij scheef was, ik had het alleszinds niet opgemerkt.
Was gewoon omdat luppie een scheve rugtattoo had :D
 
pompen man lekker hardcore!
 
Sommige tattoeurs zijn echt overrated,ik heb mijn laatste 2 tattoos door een Mexicaan laten zetten. Helft goedkoper,even goed dan de beste Belg en het interessantste: binnen een week genezen.

Trainen met een verse tattoo is imo het beste met bephanthol erover gesmeerd en folie erover.
 
En dit is het eind resultaat. Volgens de tattoerder mag ik gewoon trainen mits ik hem na elke sessie me rug was. Douhe altijd na de training dus dat zit wel goed. Wel zij hij wat de meeste van jullie ook al zeiden. Een paar dagen rust kan nooit kwaad. iig iedereen thnx voor zijn/haar input!!!

ImageUploadedByTapatalk1314289168.017013.jpg
 
Sommige tattoeurs zijn echt overrated,ik heb mijn laatste 2 tattoos door een Mexicaan laten zetten. Helft goedkoper,even goed dan de beste Belg en het interessantste: binnen een week genezen.

Trainen met een verse tattoo is imo het beste met bephanthol erover gesmeerd en folie erover.

Dan ben je een dermatologisch wonder :rolleyes: .
 
Back
Naar boven