AndroidHealthClinic

trainen of wachten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ik heb waarschijnlijk me rug verzwikt.Nu heb ik naproxen 250 gekregen en valt de pijn wel mee.Is het raadzaam om alweer te gaan trainen of zal ik wachten totdat ik geen last meer hebt.
(Wachten duurt zo lang)
 
Probeer het eens met lichte gewichten en veel reps? Het is maar een ideetje.
 
Ik zou wachten... misschien is de kans klein maar als jij je rug verdoet voor de rest van je leven zou je toch willen dat je gewacht had.....
 
Ik zou voor lichte gewichten gaan en de oefeningen waar je mee merk dat het goed gaat zwaarder proberen te pakken. Ook zou ik niet te lang aan de naproxen gaan. is bagger. Heb ze zelf gehad een aantal jaren geleden en dat is slecht voor je spieren en je maag en lever.

succes
 
lichter trainen, meer en heel langzaam herhalingen uitvoeren met constante spanning op de spier
 
Hoe waarschijnlijk??? Je zegt WAARSCHIJNLIJK je rug verzwikt. Als dat zo is zou ik doen wat bestoldschool zegt... Maar ik vind het aan de andere kant wat tricky, omdat je blijkbaar niet zeker weet wat het is. Zolang het geen wervels zijn kan je in ieder geval beter NIET stoppen. Succes :thumb:
 
Dat zij de dokter.
 
Zei is met een kippe-ei :D

Tja, dus zelfs de dokter weet het niet zeker!?... wat een mafkezen he :D
 
Als het wervels zijn: wachten.
Als het spieren zijn: heel licht trainen. Extra doorbloeding kan dan geen kwaad.
 
diagnoses van dokters zijn soms idd om de haren uit te trekken.
vraag me wel eens af of ze weleens een patient onderzoeken, en of ik niet beter dokter had kunnen worden aangezien hun salaris 10x hoger is als van ons voor 10 maal minder werk/aandacht voor de patient :mad:
 
Ik heb gelukkig een goede huisarts.
Traint zelf ook (fitness) en als hij het niet weet of niet vertrouwd stuurt hij me direct door naar de fysio :D
 
:clap: dat is een docter die ik ook zou willen hebben.
Zo eentje weet tenminste een beetje wat het betekent als je patient een beter lichamsbesef heeft als de gemiddelde mens.
Zulke mensen laat je niet zomaar 2 weken thuis zitten met pijnstillers en spierontspanners en dan maar hopen dat het goed komt en in de tussentijd die mensen 2 weken lichaamsbeweging wegnemen. :mad:
 
Originally posted by Jefro
Als het wervels zijn: wachten.
Als het spieren zijn: heel licht trainen. Extra doorbloeding kan dan geen kwaad.

hoe weet je of het je wervels zijn? --> heb zelf ook wat last.
 
Back
Naar boven