Fitness Seller

Trainen op ontbijt

Bezoekers in dit topic

Sterker nog, je moet niet trainen op de dag nadat je op stap bent geweest en het laat hebt gemaakt.
Wij gaan zeker wel eens uit, maar ons trainschema passen wij daar op aan ;) (ik spreek nu voor een groot gedeelte mensen van dit forum)
 
Sterker nog, je moet niet trainen op de dag nadat je op stap bent geweest en het laat hebt gemaakt.
Wij gaan zeker wel eens uit, maar ons trainschema passen wij daar op aan ;) (ik spreek nu voor een groot gedeelte mensen van dit forum)

x2

sowieso spreek je je zelf tegen met je vooruitgang verwachten en uitgaan tot 5
 
Oké, minder vooruitgang als ik uitga en het laat ga maken.

Probleem is echter dat uitgaan een hoge prioriteit in mijn leven heeft en dat ik de balachelijk late uitgaanstijden van de clubs niet kan veranderen. Wat ik wel doe, is dat ik het in vergelijking met de rest van het uitgaanspubliek minder laat maak. Meestal smeer ik hem al na 03.00 om 04.00 in mijn bed te liggen.

Ik accepteer dat mijn vooruitgang minder is bij deze levensstijl. Mijn vraag is nu: als ik een concessie moet doen - hoe kan ik dan mijn schema aanpassen?

Ik train 5 dagen per week. Trainingsdagen: maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag. Uitgaansnachten: vrijdag en zaterdag.
Is het trainen van maandag tot en met vrijdag en rust houden op zaterdag en zondag in dit geval een betere optie?

N.B. Vóór het uitgaan heb ik stevig gegeten en ik heb altijd twee volkoren boterhammen met 100g kipfilet bij me voor na het stappen, tot onbegrip van mijn vrienden. :cool:
 
Gister ook tot 5 uur uitgeweest en gewoon om 11 uur de wekker gezet. Als je een vent bent om lang op stap te gaan dan moet je ook een vent zijn en niet tot 12 uur in je nest te blijven liggen.


Savonds een vent, sochtends lekker uitslapen
 
's Avonds een vent, 's ochtends een wrak :p
 
Pak gewoon een bak kwark na het uitgaan, heb je je eiwitten voor de nacht binnen.
 
Max 1 x per week uitgaan wilt ook al wat helpen...
 
Gaan jullie nooit uit? In het weekend lig ik er standaard niet in voor 04.00 uur. Om dan om negen uur op te staan en met 5 uur slaap te gaan trainen en dan vooruitgang te verwachten ... lijkt me ook niet ideaal.

Ik zeg ook 1045.... ;) Kan je dan niet later sporten, gewoon uitslapen tot wanneer dat ook is, ontbijten en sporten? Of gaat je fitness in het weekend eerder dicht?
Of op de dag van uitgaan, sporten en de dag na uitgaan, je rustdag houden. Ook zeer belangrijk, of is het omdat je de alcohol wil aftrainen?

Ok, ik zie dit nu pas: sport je elke dag van de werkweek? Je mag gerust een rustdag tussendoor houden hoor. Op rustdagen herstellen je spieren.
 
Back
Naar boven