MuscleMeat

Trainen op vakantie

Bezoekers in dit topic

Retrouvera

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2015
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo ik ga 6 weken op vakantie en wil graag verder trainen, alleen gaat dat niet mogelijk zijn omdat er geen gym is. Wat zijn goede work outs om te doen zonder gewichten, behalve push ups en pull ups..
 
Ik neem vaak m'n stretchband mee, hiermee kan je een hoop oefeningen doen. Op internet zijn een hoop variaties te vinden (link).
Houd er rekening mee dat de oefeningen zwaarder worden door de band dubbel te vouwen, maar de kans dat hij dan stuk gaat is iets groter.

Voor op vakantie is dit in ieder geval een aanrader, zeker als je ernaast nog de gebruikelijke push ups etc. doet.

Fijne vakantie alvast!
 
Hee kerel,

Heb je daar water? Als je water hebt kan je gewoon knallen. Je kan veel oefeningen in het water doen rug, schouders en borst bijvoorbeeld. Wees creatief hierin, doe gewoon 3 sets van 15 en hoe harder je door het water beweegt met je armen hoe zwaarder.

Benen squatten zonder gewicht.

Resultaat van water oefeningen, je komt als een giant het water uit wat je bent helemaal opgepompt;)
 
Hee kerel,

Heb je daar water? Als je water hebt kan je gewoon knallen. Je kan veel oefeningen in het water doen rug, schouders en borst bijvoorbeeld. Wees creatief hierin, doe gewoon 3 sets van 15 en hoe harder je door het water beweegt met je armen hoe zwaarder.

Benen squatten zonder gewicht.

Resultaat van water oefeningen, je komt als een giant het water uit wat je bent helemaal opgepompt;)

Ga een stuk zwemmen zonder je benen te gebruiken, je pakt heel je rug met deze oefening.
 
zo van die dingen voor aan de deur om met je eigen lichaamsgewicht te trainen.Kan op de naam niet komen en heb geen zin om het te googlen.

Weegt niet veel en kan je ook iets mee doen.
 




Staan vast wel wat leuke oefeningen.

Hier ook nog wat leuks, alstu ;)

a43616c9c7f7508f7d93423b8f378f58.jpg
 
zo van die dingen voor aan de deur om met je eigen lichaamsgewicht te trainen.Kan op de naam niet komen en heb geen zin om het te googlen.

Weegt niet veel en kan je ook iets mee doen.
Atx kabel dingen?
 
een paar elastieken in verschillende sterktes. kan je al dingen mee doen als bicep curls, side raises, shoudelder presses als je staat. maak je het aan iets hoogs vast een soort pull down, pull over of triceps. ga je er op liggen dan je chest press varianten.

borst/schouder/triceps: push ups van verschillende hoogtes, handstand push ups en dips, small of breed al je push.
rug/achterkant schouder/biceps: pull ups, chin ups, inverted rows.
benen: squats, lunges, 1 leg deadlift.
traps: handstand shrugs ;)

core komt wel goed denk ik.
 
Ik zorg gewoon dat ik 1 arm push ups enzo kan ivm vaak reizen. Pull/chin ups/ inverted rows en moeilijkere push ups kom je al ver en dan wat lunges and bw squats and voor de rest lekker van je vakantie genieten. En natuurlijk elke mogelijkheid om te dippen aanpakken.
 
Hoeveel push ups per dag als je nu borst wil trainen op vakantie, zonder gewichten? Het lijkt me niet dat je met bodyweight oefeningen spiermassa zal opbouwen net zoals bij gewichten, of ben ik hier verkeerd?
 
Hoeveel push ups per dag als je nu borst wil trainen op vakantie, zonder gewichten? Het lijkt me niet dat je met bodyweight oefeningen spiermassa zal opbouwen net zoals bij gewichten, of ben ik hier verkeerd?

Het is meer dat je massa behoud dan dat je meer opbouwt het blijft vakantie, als je echt zo graag spier wilt opbouwen zoek een gym daar want je gaat toch 6 weken.
 
Back
Naar boven