1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

trainen op vakantie?

Discussie in 'Oefeningen' gestart door palaestra, 15 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. palaestra

palaestra Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Over 1,5 maand weer naar het zonnige zuiden, wie gaat er van hier nog meer allemaal naar omgeving Vias en Portiragnes plage???

Nu mijn echte vraag, bij mijn camping is nix te doen aan training, daarom wil ik ook niet op vakantie, dan ga ik te veel achteruit en dat wil ik niet, is me vorig jaar al gebeurd, liever niet nog een keer, nu mijn GROTE vraag, wie van jullie traint de 3 weken dat hij op vakantie is niet, ook als er wel de mogelijkheden zijn om te trainen?

2. Tim19

Tim19 Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik train ook niet hoor als ik 3 weken weg ga.
    ga lekker genieten ff iedere dag paar x opdrukken ff aan het klimrek hangen en het is genoeg.
    ja je zal achteruit gaan maar je komt 3x zo sterk terug (uit ervaring), en dan heb je nog 11 maanden om het goed te maken!!
    het is moeilijk om het uit je hoofd te zetten maar probeer het.
    suc6

3. Starter20

Starter20 Gargantuan Beast

Leuk Bevonden:
    1.353
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    90kg
    sissy squats, one legged squats, hyper extensions, opdrukken (varierend met arm positie of waar de hoogte van waar je je benen plaatst), chinnen... je kan echt zoveel doen...

4. calibre

calibre Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    36
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    11%
    voeg daar maar handstand pushups aan toe plus wat turnbewegingen (kan je opzoeken en op oefenen)

Soortgelijke Topics

Deel Deze Pagina