AndroidHealthClinic

Trainen voor coc 3.0 gripper log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie basiskracht heb je. Hoe lang train je met gripper?
De coc grippers zijn een van de beste die er te krijgen zijn, in elk geval het beste merk wat hier wordt geïmporteerd.
Helaas zijn de sprongen vanaf de #1.5 niet meer in verhouding met de lichtere grippers.
#1 = 80lb
#1.5 = 85lb
#2 = 105lb
#2.5 = 125lb
#3 = 150lb

Een mooi doel, flinke klus voor de boeg. Veel succes.
 
Mooie basiskracht heb je. Hoe lang train je met gripper?
De coc grippers zijn een van de beste die er te krijgen zijn, in elk geval het beste merk wat hier wordt geïmporteerd.
Helaas zijn de sprongen vanaf de #1.5 niet meer in verhouding met de lichtere grippers.
#1 = 80lb
#1.5 = 85lb
#2 = 105lb
#2.5 = 125lb
#3 = 150lb

Een mooi doel, flinke klus voor de boeg. Veel succes.
dankje
ik denk dat ik ze al iets van 1 jaar heb
 
Succes.
Benieuwd naar je aanpak. Doe je verder nog grip?
 
Succes.
Benieuwd naar je aanpak. Doe je verder nog grip?
ik doe niks anders voor grip behalve weighted pullups en barbell rows zonder straps
ben nu elke dag aan het trainen met de grippers, ik probeer wel niet naar failure te gaan zoals in die video
 
Hoeft natuurlijk niet. Heb al gemerkt dat ander gripwerk snel inhakt op je grippers. Vooral fatbar.
Elke dag zouden m'n ellebogen niet trekken.
 
ik doe niks anders voor grip behalve weighted pullups en barbell rows zonder straps
ben nu elke dag aan het trainen met de grippers, ik probeer wel niet naar failure te gaan zoals in die video
Dat is wijs want anders hou je het niet lang vol.
 
Update? Hoe gaan de ontwikkelingen?
 
Update? Hoe gaan de ontwikkelingen?
Waarschijnlijk nog een gat in de muur geslagen...

Volgens mij is hij weg. Was ook banned op GH15. Emotioneel niet helemaal stabiel.
 
Zou sws die 2.5 kopen en dan partials en knijpen en negatieve reps of alleen negatieve. Heb zelf de king kong set besteld dus wie weet waar ik start
 
Back
Naar boven