MuscleMeat

Trainen voor een nachtje kapot feesten?

Bezoekers in dit topic

Early-Oost

Novice
Lid geworden
3 mei 2018
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
86kg
Goeiemiddag DBB!

Ik loop al een tijdje mee te loeren op het forum en ik wil jullie bedanken voor de handige info die hier gepost wordt. Nu heb ik echter een vraagje waar ik niet zo snel een antwoord voor kon vinden.

Zaterdag ga ik naar een feestje in Amsterdam waar mijn favoriete DJ 11 uur lang non stop gaat draaien tot 8 uur s'ochtends. Ik ben van plan om daar heen te gaan om onder het genot van een biertje mezelf helemaal kapot te dansen. Dit is natuurlijk niet zo goed voor de gainz maarja af en toe moet men ook een beetje genieten. Ik train 3x in de week full body en ik zou normaal gesproken zaterdag ook weer gaan trainen. Nu vraag ik mij af of dit wel verstandig is om te doen, aangezien je lichaam moet rusten na een training om te herstellen.

Een feestje pakken met alcohol is sws een aanslag voor je lichaam maar ik heb een paar keer gelezen dat wanneer je kan trainen je altijd zou moeten gaan. Mijn eerste gedachte is om niet te gaan maar ik hou zo erg van het gevoel van wat ik heb na het trainen, mijn vorm is dan veel beter en ik voel me dan ook lekkerder in me vel op het feest zelf. Ik zit dus een beetje in een dilemma, hopelijk kunnen jullie me wat advies geven over wat het verstandigst is om te doen!

Ik heb ook nog een ander klein vraagje, na een nachtje flink door raggen op een feestje lijk ik veel gespierder. Het ziet er bijna uit alsof ik aan de anabolen zit omdat er veel vocht in me spieren op hoopt. Ik had dit altijd toen ik aan de drugs zat en ik dacht dat daar een verband tussen zat, nu ik alleen maar alcohol gebruik op een feest is het effect net zo erg terwijl alcohol juist vochtafdrijvend zou zijn? Na een nachtje stappen heb ik het nooit maar als ik naar een rampestamp feestje ga dan heb ik het altijd.
 
Gewoon trainen en daarna feesten. Genoeg eten en klaar.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Beste cardio workout toch? Staan genoeg eet tenten bij zo'n festival om lekker alle eiwitjes en carbs binnen te krijgen om uren door springen toch :klink:
 
Ik ben wel altijd zwakker als ik flink hard getraind heb. Merk dan dat ik sneller vermoeid ben zeker als ik aan de alcohol ga.
Meestal plan ik m'n training zo dat ik die dag en dag erna vrij heb. Kan voor sommige anders zijn though.
 
Alleen ff armen en schouders pompen voor een feestje.. je weet toch bro.
 
Even lekker paar dagen niet trainen man. Veel plezier, plezier is waar het leven uiteindelijk om draait, niet om biceps.
 
Geen dank voor mijn nuttige bijdragen. Ik zou niet naar het feestje gaan...... Ik vind het een slecht gegeven dat de jeugd veel drinkt en drugs gebruikt. Mij zal je dus ook niet snel aantreffen op dergelijke feestjes. Je moet het natuurlijk zelf weten maar een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!
 
de ideale balans tussen de 2 zoeken zou ik zeggen. van een nachtje stappen ga je je gains niet kapot helpen. gewoon de dag erna de draad weer oppikken,
 
Beste mensen, dank jullie allemaal voor de reacties! Ik heb uiteindelijk besloten om vandaag toch te gaan trainen, de benen heb ik geskipt want die krijgen het sws vanavond erg zwaar te verduren haha. Tot nu toe ben ik blij met mijn keuze want ik voel me weer lekker in me vel en ik heb enorm veel zin in vanavond! Om de risico's te compenseren zal ik proberen op mijn alcohol gebruik te letten en pas zo laat mogelijk aan het bier gaan. Ook is mijn rug lichtjes ingetaped zodat ik makkelijker mijn houding onder controle heb mocht ik katjelam en enorm vermoeid worden.

Net een imens bord volkorenpasta met pesto en tonijn naar binnen gewerkt en vlak voordat ik naar binnen ga neem ik nog even een proteine shake en een banaan. Gelukkig verkopen ze ook eten wat helaas op sommige kleinere feestjes wel eens ontbreekt.

Ik zal sws een nog update geven over hoe het is gegaan en of me eerstvolgende training (maandag) zwaarder was dan normaal gesproken na een heftig weekend.

Geen dank voor mijn nuttige bijdragen. Ik zou niet naar het feestje gaan...... Ik vind het een slecht gegeven dat de jeugd veel drinkt en drugs gebruikt. Mij zal je dus ook niet snel aantreffen op dergelijke feestjes. Je moet het natuurlijk zelf weten maar een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!

Drank en drugs zijn niet de basis voor dit soort feesten, ik heb genoeg vrienden die nuchter heen gaan of maar een paar bier drinken. Ik heb zelf ervaren hoe slecht een pilletje af en toe is en ik kan zeggen dat het reuze mee valt. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die het te vaak doen maar als je verstandig gebruikt en verder een redelijk normaal leven hebt vallen de negatieve effecten reuze mee.
 
Ik wil je echt niet beledigen maar je doet alsof je de Mount Everest moet gaan beklimmen.

Gezien 't feit dat we bijna 'n maand na dato nog geen aftermath-story hebben mogen ontvangen en TS 't bij 2 posts heeft gelaten, was dat feestje misschien wel gewoon bovenop de Mount Everest... Mogelijk zich ook echt letterlijk kapot gedanst
 
Hahaha ja inderdaad.
 
Sorry voor mijn late reactie, ik had in de week na de het feest een redelijk groot verslag geschreven over hoe het ging maar dat is door geklungel met mijn toetsenbord opeens verloren gegaan.
Toen had ik niet zo snel meer de motivatie om het gehele verslag opnieuw op te schrijven.

Ik wil je echt niet beledigen maar je doet alsof je de Mount Everest moet gaan beklimmen.

Ik geef toe dat het misschien allemaal wat te heftig klinkt en dat is misschien ook wel zo. In het verleden heb ik echter door ongelukken en blessures me houding een beetje verneukt. Toen ik begon met trainen deed ik ook veel beginnersfouten waardoor ik uiteindelijk deze klachten erger had gemaakt. Nu ik inmiddels wat wijzer ben en beter train gaat het veel beter en begin ik echt weer een beetje van me lichaam te houden. Ik ben alleen bang dat ik het weer verneuk en erger maak vandaar dat ik zo voorzichtig deed. Ik snap dat het een beetje maf overkomt maar ik ben ook een beetje een maf geval...

Nu weer ontopic:

Ik ben gewoon gaan trainen die zaterdag en dat ging weer lekker. In de avond zou ik rond 11 uur opgehaald worden om naar het feest te gaan maar na het avondeten merkte ik dat ik aardig vermoeid was. Heb toen een paar uurtjes op bed gelegen om de batterij een beetje op te laden omdat we nog een lange nacht voor de boeg hadden.
Eenmaal op het feest was het super gezellig met veel bekenden en er werd heerlijk gedraaid. Gelukkig stond er buiten een tent waar je eten kon halen dus ik heb lopen eten als beest ( iedereen natuurlijk vet verbaast kijken hoe je in hemelsnaam kan eten op een feestje :gek:) Rond een uurtje of 5 was ik echter een beetje te lam omdat een vriend van me enorm aan de cocaine zat en mij telkens bier gaf als hij het ook voor zichzelf ging halen. Tot die tijd hield ik het redelijk goed vol maar ik merkte dat ik toch te lam was om een beetje normaal rond te lopen

Toen ik ging roken hield iemand opeens een sleutel voor me neus en in een lamme waas heb ik een snuif genomen :duh:
Hierdoor was de vermoeidheid in ieder geval weg en merkte ik dat ik wel me houding weer goed onder controle had.
Ik besloot dat het genoeg was geweest met de drank en ben de laatste paar uur compleet uit me naad gegaan op de heerlijke beats van Frantic Freak ( de DJ die 11 uur lang draaide )

Er was echter nog een probleem, ik had nog geen vervoer naar huis. Degene waar ik mee aankwam op het feest waren van plan om naar de after te gaan en dat leek mij niet zo heel verstandig. Nu had ik een bevriend koppel gevonden die langs mijn woonplaats naar huis reden en waarbij ik wel in kon stappen. Er was echter 1 voorwaarde, ze wouden wel heel even bij de after gaan kijken voor 1 of 2 uurtjes. Ik vond het wel prima want lopen is ook niet echt een optie en er gingen best veel bekenden heen.

De after bestaat uit een grote parkeerplek die nabij een recreatieplas is gelegen waar allemaal feestgangers zich verzamelen met zijn/haar auto en de zondag doorbrengt in het heerlijke zonnetje.
Zie de foto om een beetje een beeld ervan te krijgen. Uiteindelijk stonden er meer dan 40 auto's dus het was er erg gezellig!
Na een uurtje of 2 had ik eigenlijk helemaal geen zin om naar huis te gaan, net als het koppel waarmee ik mee was gereden.
Ik besloot om GHB te nemen ( omdat dat niet katabool werkt ) en de dag goed te besteden door te gaan zwemmen en en te ontspannen in het zonnetje.
Het water en het relaxen in de schaduw voelde enorm lekker aan voor me spieren ( net als de GHB ) waardoor ik eigenlijk zo fris als een hoentje weer was.
Ik was zoals gewoonlijk weer enorm opgepompt na een feestje en sommige mensen die ik een tijdje niet had gezien gaven me complimenten voor hoe ik eruit zag en dat ik best breed ben geworden. (Eigenlijk telt dat natuurlijk niet als echte gains dat opgepompte maarja) Iemand die best een buffel was kwam nog naar me toe van heb je wel genoeg gegeten? Ik heb allemaal eten in de auto kom maar even. Echt super relaxt was dat :bow:

Uiteindelijk was het half 11 in de avond toen ik mijn kameraden maar overtuigde van laten we maar naar huis gaan want het weekend is bijna voorbij.
Thuis nog best veel gegeten en rond 12 op bed gegaan. Volgende dag gewoon naar colleges gegaan maar ik was toch wel aardig vermoeid. Ik heb besloten om niet te gaan sporten die maandag omdat mijn lichaam toch wel even wat rust nodig had na zo'n heftig weekend. Dinsdag was ik weer helemaal de oude en woensdag heb ik gewoon weer heerlijk gesport!

Eindstand:

Drugs gebruikt :thumbd:
Doorgehaald :thumbd:
Geen last gehad van me spieren/gewrichten!!!:thumb:
Weekend gehad om nooit meer te vergeten :thumb:

31957381_641890566159001_7414933811575652352_n.jpg
 
Af en toe moet dat gewoon kunnen
 
Haha, heerlijk verhaaltje dat me doet denken aan hoe ik een jaar of 8 tot 10 geleden op stap ging. Leuke tijden. :)
 
Back
Naar boven