Fitness Seller

Trainen voor Opleiding Officier der Mariniers

Bezoekers in dit topic

Oliver127

Novice
Lid geworden
8 okt 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m96
Goedemiddag heren
ik zit nu in 5VWO en wil graag zodra ik VWO heb afgerond beginnen aan de officier der mariniers opleiding. Ik zou me graag hierop voor willen bereiden door te gaan oefenen, hiervoor heb ik jullie help nodig. Ik heb weinig verstand van lichamelijke training, behalve dat ik 4x in de week hockey speel waarbij ik dus conditioneel gezien al wat bereikt heb. Zou iemand mij willen helpen om een trainingsschema(oefeningen) te maken? Ik heb thuis geen gewichten e.d. maar zit er over te denken om een abonnement te nemen bij een sportschool.

mijn gewicht ligt rond de 70kg gok ik, ik heb het al een tijd niet meer gemeten...

Ik eet trouwens gewoon de dagelijkse kost maar probeer niet te veel suiker/vet naar binnen te krijgen. Zal een eetpatroon mij helpen?Ik heb niet veel mogelijkheden om anders te gaan eten, anders moet ik eens met mijn ouders gaan praten.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn een heleboel stickies op het forum. Daar vind je alle info die nodig is voor het maken van een voedingsschema.
 
Hockey en officier der mariniers heb nu al medeleiden met de mariniers en verwacht ook niet dat je het haalt met deze mindset. Grow some balls en ga balls to the wall hardlopen met kisten in het bos c.a. 4/5km na 4x pw krachttrainen en drop hockey en die gay dingen als je een officier wil worden.
 
Hockey en officier der mariniers heb nu al medeleiden met de mariniers en verwacht ook niet dat je het haalt met deze mindset. Grow some balls en ga balls to the wall hardlopen met kisten in het bos c.a. 4/5km na 4x pw krachttrainen en drop hockey en die gay dingen als je een officier wil worden.
Hockey hate crew checking in :roflol::roflol::roflol:. Wat heb je tegen hockey beste vriend? ( ik beoefen het niet, gewoon curieus )
 
Hockey hate crew checking in :roflol::roflol::roflol:. Wat heb je tegen hockey beste vriend? ( ik beoefen het niet, gewoon curieus )
Mn vaduuuurrrrrr mn vaduurrr zei dat ik moest proberen officier te worden dan maak ik er mss wat van. Zoiets. Van een officier verwscht je masculiniteit geen zwakke zalvende hocky dame. Oh wacht dit is Nederigland
 
Laatst bewerkt:
Mn vaduuuurrrrrr mn vaduurrr zei dat ik moest proberen officier te worden dan maak ik er mss wat van. Zoiets. Van een officier verwscht je masculiniteit geen zwakke zalvende hocky dame. Oh wacht dit is Nederigland
:roflol::roflol::roflol::roflol:. Maar even serieus TS. Doe een basic novice full body programma zoals Starting Strength, Stronglifts 5x5, greyskull LP, Alpha Destiny's Novice programma, JB 5x5 ...
Pik er eentje uit en doe die. Op rustdagen of eventueel na je krachttraining kan je cardio doen om je conditie te onderhouden/verbeteren. Succes!
 
Zoals eerder is gezegd, lees de stickies en probeer zelf een beetje onderzoek naar alles te doen, dan kom je er wel.

Goed dat je er nu al energie/werk aan gaat besteden, gaat zeker zijn vruchten afwerpen als je aan de selectie en de opleiding begint.
Weet wel dat bij de POTOM doorzettingsvermogen uiteindelijk het belangrijkste is, en fysiek minder.
Daarnaast zal je daar ook een grote groei maken op fysiek gebied, want je moet nou eenmaal veel fysiek werk doen (en daarom ook veel eten )

Hockey en officier der mariniers heb nu al medeleiden met de mariniers en verwacht ook niet dat je het haalt met deze mindset. Grow some balls en ga balls to the wall hardlopen met kisten in het bos c.a. 4/5km na 4x pw krachttrainen en drop hockey en die gay dingen als je een officier wil worden.

Wauw, wat een extreem domme post.
 
Zoals eerder is gezegd, lees de stickies en probeer zelf een beetje onderzoek naar alles te doen, dan kom je er wel.

Goed dat je er nu al energie/werk aan gaat besteden, gaat zeker zijn vruchten afwerpen als je aan de selectie en de opleiding begint.
Weet wel dat bij de POTOM doorzettingsvermogen uiteindelijk het belangrijkste is, en qua fysiek zal je daar ook zeker (snel) progressie maken (mits je het kan volhouden).



Wauw, wat een extreem domme post.
Haha dom heh jij bent zeker hockyer
 
Mn vaduuuurrrrrr mn vaduurrr zei dat ik moest proberen officier te worden dan maak ik er mss wat van. Zoiets. Van een officier verwscht je masculiniteit geen zwakke zalvende hocky dame. Oh wacht dit is Nederigland


Volgens mij mocht iemand hier vroeger niet op hockey van z'n ouders...
 
Aangezien je conditie al vaak genoeg traint met hockey zal ik adviseren 3x per week strong lifts 5x5 te doen om vooral sterker te worden.
 
Hockey en officier der mariniers heb nu al medeleiden met de mariniers en verwacht ook niet dat je het haalt met deze mindset. Grow some balls en ga balls to the wall hardlopen met kisten in het bos c.a. 4/5km na 4x pw krachttrainen en drop hockey en die gay dingen als je een officier wil worden.

Officieren zijn sowieso gay.
 
Inderdaad de onderdelen trainen waar je op getest wordt

Wellicht ook zo'n ninja / behendigheids treen

SL 5x5 en vooral meer gaan eten + 20kg
70 is veel te weinig

Lichaamsgewicht is erg belangrijk

Hoeveel tijd heb je nog ...ik hoop 1 jaar
 
Lopen, 5*5, opdrukken, situps, lopen, vechtsport om mentaal sterker te worden. Vergeet lopen niet. Stormbaantje vooraf links en rechts meepikken is ook handig. Kijk anders vast eens in Doorn of Rotterdam wat je te wachten staat. Had ik lopen al gezegd?
 
Die komen niet bij de mariniers.
 
Back
Naar boven