MuscleMeat

-

Bezoekers in dit topic


BIEM
ben benieuwd hoe breed mn onderarmen in 2-3 maanden zijn met de wrist roller
Oprecht ook benieuwd als je het volhoud, had de forearm gains van Thomas gezien en die waren best sick
 
Ja Sanca Saxon je kan me nu gaan disliken maar je bewijst hiermee echt precies dat zwaar gewicht op de wristroller gewoon totaal achterlijk is. Je doet met extreem veel gecheat niet eens een hele rep. :roflol:

Kan je dan niet met een beter filmpje komen, die knakker vertelt dat hij zijn armen zou houd om constante spanning op zijn brachialis te houden waarna hij zijn armen bijna helemaal strekt, de kleine knik in zijn ellebogen komt alleen maar doordat hij zijn handen zowat tegen elkaar heeft.
 

Kon dit eerst veel beter toen ik 80 kg woog
Toen kon ik in het parkje met dikkere stang 50 seconden
 
Oprecht ook benieuwd als je het volhoud, had de forearm gains van Thomas gezien en die waren best sick
Ja zeker waar maar dat was vgm 1.5 jaar echt dedicated die shit doen. Natty mark gaat elke dag tering veel volume doen, vraag me af of het werkt. Maar hij komt er wel
 
het is nu 03:38 en ik heb iets van 3 uur al mn onderarmen, grip en pullups zitten trainen
Kan niet slapen, ik kan aleen denken aan onderarmen
Ik probeer te liggen en beelden van grip training en onderarmen flitsen voor mn ogen en dan ben ik weer wakker
Screenshot_20210128-033715~2.png
 
Die pump die ik met wrist roller krijg slaat nergens op is 10x beter dan wrist curls
Ik heletijd denken dat ik sterke onderarmen heb met de grippers maar alleen het sluiten van de vingers is niet alles. Heb een man van 60 dit laten proberen en hij was veel sterker dan mij hierin
 
Die pump die ik met wrist roller krijg slaat nergens op is 10x beter dan wrist curls
Ik heletijd denken dat ik sterke onderarmen heb met de grippers maar alleen het sluiten van de vingers is niet alles. Heb een man van 60 dit laten proberen en hij was veel sterker dan mij hierin
Dan weten we gelijk waar Schwarzeneggertje "werkt".
 
 
Net wrist roller 10 kg tot failure gedaan flexion en extension, en dan 5 kg tot failure flexion en extension
Niet normaal zieke pump!!!
 
Maar je gaat nu elke dag 5 uur lang wrist rollen of?
Net wrist roller 10 kg tot failure gedaan flexion en extension, en dan 5 kg tot failure flexion en extension
Niet normaal zieke pump!!!
 
Niet 5 uur maar ga het wel elke dag doen meerdere keren per dag
 
Merk ook dat ik heel zwak ben met captains of crush nadat ik wrist roller getraint heb. Dus het moet wel helpen daarvoor
Ik krijg in een week ook de expand your hand bands voor nog meer onderarm gains
 
Hoe gaat het cutten?
Is je doel nog steeds <80kg op 1 maart?
 
Hoe gaat het cutten?
Is je doel nog steeds <80kg op 1 maart?
Nee dat doel is niet haalbaar en zou ik teveel spiermassa verliezen ik probeer nu gewoon rond de 2200 calorieen te eten
Het gaat wel goed maar soms verknal ik het, laatste tijd gaat het goed.
 
Back
Naar boven