MuscleMeat

Nieuws Trainen Voorschoten(ZH) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een dikke reet heb je idd!

ps: jp leeft nog wel hahahha
 
Wie komt er nou zondag??

Wat ik nu weet is Richard vd linden en Ik!!!!!

Komend weekend kan ik waarchijnlijk trainen, moet wel beide dagen om 5 uur beginnen met werk dus ik hoop dat het vroeg is (max om 2 uur beginnen), anders gaat het erg krap worden.

Ik hoor het wel Fouad.
 
Komend weekend kan ik waarchijnlijk trainen, moet wel beide dagen om 5 uur beginnen met werk dus ik hoop dat het vroeg is (max om 2 uur beginnen), anders gaat het erg krap worden.

Ik hoor het wel Fouad.


Aankomend weekend kan er weer getraind worden .
Kijk maar even wat uitkomt voor de rest ik kan in ieder geval op zaterdag en zondag.
We kunnen bv op zaterdag om 13:00 beginnen als dat voor anderen ook uitkomt.

Vandaag was ik er alleen met Mathieu(had wel meer mensen verwacht!!!)
 
Even kijken ben wel een uber ecto maar lijkt me wel leuk ligt eraan of ik vervoer kan regelen.:D
 
Aankomend weekend kan er weer getraind worden .
Kijk maar even wat uitkomt voor de rest ik kan in ieder geval op zaterdag en zondag.
We kunnen bv op zaterdag om 13:00 beginnen als dat voor anderen ook uitkomt.

Vandaag was ik er alleen met Mathieu(had wel meer mensen verwacht!!!)


Hmm het moet weer even onder de aandacht komen, dan zullen er wel meer komen trainen.

1 uur zou voor mij prima zijn!
 
Ik kom ook gewoon zaterdag.. Als het kan ook om 13.00 uur al. Dan kan ik 's avonds nog wat gaan doen nml.
 
Fouad zit nu op zee geloof ik, dus die zal niet reageren denk ik...Tegen 't weekend zal 'ie wel reageren.
 
Ah oke, wat doe ie op zee?
(hah dat rijmt :D)
 
das zijn werk niels
 
Hij werkt als zwemmer op zee..... Interessant.
 
Parelduiker
 
Ik zal er ook zijn zaterdag om 13:00

dus tot nu toe!!
Fouad
Willy7
Matthieu
 
as zaterdag kan ik weer niet, volgende week werken en die week daarop ben ik er.
Dus over 2 wkn weer.
 
Komen er niet meer jongens trainen morgen? Voorheen was het toch altijd goed druk
 
Nope, Ik kom pas weer trainen als ik de finale achter de rug heb.
 
Ik pas wanneer m'n rugblessure geheel hersteld is. Ben nog een beetje bang voor dynamische lifts namelijk.
 
morgen zal ik er zelf rond 12 uur zijn.
 
Back
Naar boven