XXL Nutrition

trainen zonder trainen

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
die machine'tjes wat je zo schokken geven ! je kent ze wel ze worden de hele dag verkocht op van die koop-tv programma's :headbang:
en ze beloven WONDEREN denken jullie dat zo'n dingetje helpt ? enzo ja, hoe zit het dan met de rust ?
pak dat ik gisteren borst goed heb getraind zou ik dan vandaag zo'n dingetje op men borstkast mogen zetten ? of niet ?
Ik heb zo'n toestelletje al lang ( zo'n goedkoop imitatie ding uit de blokker :D ) en zet het af en toe op men buik maar of het helpt ???
 
Werkt allemaal niet, het is beter gewoon naar de sportschool te gaan en hard trainen.
 
Een vriend van me heeft zo'n ding, het voelt echt heeeeel erg raar, vooral op die hoogste stand :D

hier staat nog aardig wat info:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Bekende voetbalclubs zoals AC Milan en Manchester United gebruiken dergelijke apparaten.Maar dan wel van een maatstaaf hogere kwaliteit dan blokker.
 
Hey Kenneth...

Als je het nu eens over 50 jaar het resultaat komt laten zien.

Kunnen we eens kijken of het heeft gewerkt...
 
ik heb er laats een gekocht inc gel, voor 12 euro (ik heb m laten inpakken omdat ik me schaamde) en je krijgt er nog een schokken vandaar kan je iemand mee reanimeren zeg. Maar of het nou echt helpt? mij te veel moeite om steeds met zon schokkende 12V belt om te gaan lopen
 
Originally posted by Purple
Hey Kenneth...

Als je het nu eens over 50 jaar het resultaat komt laten zien.

Kunnen we eens kijken of het heeft gewerkt...
uh
 
ok !
ik heb ook die andere tread eens gelezen ! en de meningen zijn dus verschillend :) (wat te verwachten was )
dus hier uit heb ik op gemaakt het is zeker niet even goed als trainen maar tzal ook zeker geen kwaad doen !
Maar ga het zeker niet vervangen als training (was ik ook helemaal niet van plan maar gewoon om af en toe te gebruiken als extra :-))
 
Originally posted by CQ_Demolisher
Bekende voetbalclubs zoals AC Milan en Manchester United gebruiken dergelijke apparaten.Maar dan wel van een maatstaaf hogere kwaliteit dan blokker.

Ja, maar dan ook meestal met als doel de doorbloeding te verhogen. 't werkt nml niet spierversterkend.
 
dus tis eigenlijk wel zinvol maar niet voor spieropbouw ? maar het heeft wel andere goed aspecten ? niet ?
 
kwaad kan het denk ik zeker niet. ik gebruik m'n ab-tronic gedurende m;n cuttingperiode als ik 's morgens op de hometrainer zit een half uurtje. ik moet zeggen dat ik wel voel dat m;n buikspieren gebruikt worden. na een paar weken voel ej niet meer zo veel. dat wilt niet zeggen dat dat m;n enige buiktraining is zo werkt het niet....
 
neenee tuurlijk niet was ik ook helemaal niet van plan !
maar ik denk wel dat de vetverbrandingsmode op dat dingetje wel wat helpt om s'morgens op nuchtere maag te gebruiken :)
 
Er bestaat een professioneler apparaat: de Compex.
Wordt ook door (Top) sporters gebruikt.
Kost ongeveer 1600 gulden. Heb hem vorige week eens geprobeerd, wel apart. Zitten ook meerdere programma's op.

Of het werkt? sommige zeggen van wel.
 
ja dat is het em net SOMMIGE maar SOMMIGE zeggen ook van niet!
zouden er bewijzen zijn !!!
och echt trainen zal toch onvervangbaar blijven (hoop ik)
 
Back
Naar boven