MuscleMeat

Trainen zonder trainingsschema ?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 aug 2017
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hey guys, zijn er hier een aantal mensen die trainen zonder een vast schema te volgen ? ik ben namelijk pas begonnen met krachttraining. Ik train nu 4 dagen in de week maar zonder enig schema, toch zie ik wel dat ik wat aardig ''newbie gains''opbouw.
 
Als je pas begint ga je al gains krijgen van gewoon naar het gewicht te kijken bij wijze van spreken. Concentreer u in het begin vooral om de grote compounds deftig uit te kunnen voeren en schakel dan over naar een deftig schema want anders zit je voor je het weet op een plateau en heb je geen idee wat te doen.
 
Als je pas begint ga je al gains krijgen van gewoon naar het gewicht te kijken bij wijze van spreken. Concentreer u in het begin vooral om de grote compounds deftig uit te kunnen voeren en schakel dan over naar een deftig schema want anders zit je voor je het weet op een plateau en heb je geen idee wat te doen.
Top, thanks voor je reactie
 
ik train ook zonder trainingsschema maar doe wel op vaste dagen me spiergroepen trainen dus een borst rug dag een benen dag en een schouder arm dag en dat 2x per week
 
Je hebt OCD en je traint zonder schema, gaat dat samen?
 
Zonder een schema keet je gewoon aan en met aanketen ga je geen resultaat zien.
 
Ik heb ook geen vast schema. Wel standaard benen losse dag, rug losse dag en borst/schouders/tri. Iedere dag heeft terugkerende oefeningen maar daar omheen varieer ik met oefeningen en intensiteitsverhogende technieken.
 
Back
Naar boven