AndroidHealthClinic

trainen zonder whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dre545

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
32
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
19%
Ik zit nu zo'n 2/3 maanden in een bulk en heb al een redelijke vooruitgang gemaakt. Nu vroeg ik me af of het nadelen heeft om geen whey te gebruiken tijdens het bulken. Of raden jullie me toch aan om whey te gaan gebruiken?
 
Je hebt whey niet per sé nodig, als je eiwitinname (en overige voedingsstoffen) maar voldoende is.
 
Je hebt whey niet per sé nodig, als je eiwitinname (en overige voedingsstoffen) maar voldoende is.

Inderdaad, al werkt het absoluut om het er bij te gebruiken. Ikzelf neem zo'n 160 gram eiwit per dag met alleen whey, verdeeld over 3 momenten, maar dat is veel om extra te eten. Zeker als je bedenkt dat er altijd extra voedingsstoffen bij zitten met eten. Ik raad persoonlijk aan om whey erbij te pakken:)
 
Ik zit nu zo'n 2/3 maanden in een bulk en heb al een redelijke vooruitgang gemaakt. Nu vroeg ik me af of het nadelen heeft om geen whey te gebruiken tijdens het bulken. Of raden jullie me toch aan om whey te gaan gebruiken?

Over het algemeen haal je voldoende uit normale voeding, whey is ook een supplement en geen must.
Als je toch een sup wil, zou ik voor een leangainer gaan
 
Over het algemeen haal je voldoende uit normale voeding, whey is ook een supplement en geen must.
Als je toch een sup wil, zou ik voor een leangainer gaan
sorry ik ben nog onervaren, maar waar zorgt een leangainer snel gezegd voor?
 
Een goed voedingsschema en je hebt geen whey nodig!
 
Als je zo'n 4x p.w. traint ben je grofweg (2xlichaamsgewicht= ... gram) eiwitinname nodig. Dit kun je redden zonder sups (whey), maar met is makkelijker. In kwark zitten relatief veel eiwitten, maar als je 2 of 3 bakken kwark per dag moet eten om aan je hoeveelheid eiwitten te komen kan het snel een keer je neus uitkomen. Supplementen kunnen dan een uitkomst bieden.
 
Een goed voedingsschema en je hebt geen whey nodig!

Dit dus,
En als er iets is wat ik juist niet zou aanraden is het lean gainer of enige vorm van weight gainer dan ook :P
Je kunt beter zelf je gain shakes maken (waarin je dan eventueel whey verwerkt).
 
En waarom dan geen weightgainer?
 
En waarom dan geen weightgainer?

Omdat je gemakkelijk op andere manieren aan evenveel kcal kan komen. Whey is handig omdat het puur eiwitten zijn.

In plaats van weightgainer kan je evengoed een liter chocomelk drinken.

van whey valt je kneuter er af

Het is inderdaad een beetje een kwestie van prioriteiten stellen.
 
mn kneuter kan wel aardig wat hebben dus daar ben ik niet zo snel bang voor. Maar verder bedankt voor alle serieuze antwoorden!
 
Powerkneuters in da hizzie.

Do not underestimate the power of kneuter without the use of whey.
Once upon a time.........long long time ago......when kneuters ruled the world........
 
Do not underestimate the power of kneuter without the use of whey.
Once upon a time.........long long time ago......when kneuters ruled the world........

Haha toen waren er nog kneuterlifters.
 
Haha oke laten we het hier bij houden:)
 
whey is een leuke aanvulling voor bij de cut, maar bulk is het niet nodig vind ik. met wat kip en kwark kom je aardig opweg
 
Vind je "wat kip en kwark" niet erg mager voor een goeie bulk?
 
Back
Naar boven