MuscleMeat

trainen

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ik heb vandaag lang met een fitnessinstructeur van een sportschool bij mij in de buurt gepraat en waarschijnlijk ga ik er 1x in de week trainen. Op die dag wil ik dan mijn benen en kuiten trainen. Zo kan ik naast squats ook leg presses doen en naast standing calf raises kan ik nu ook (makkelijker) seated calf raises doen. Op deze manier blijf ik beter gemotiveerd (dat ben ik ook nog steeds hoor ;) ) en kunnen ze kijken of ik alles correct doe. Het leek me wel een goed plan.

Doet iemand anders dit ook; thuis trainen en in de sportschool?
 
ikku ook, train zelf per week 1x in sportschool full-body en 1x thuis bovenlichaam...

daarnaast probeer ik ook 1 a 2x in de week hard te lopen om me conditie en me vet% op peil te houden...

gaat tot nu toe prima... :)
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik heb vandaag lang met een fitnessinstructeur van een sportschool bij mij in de buurt gepraat en waarschijnlijk ga ik er 1x in de week trainen. Op die dag wil ik dan mijn benen en kuiten trainen. Zo kan ik naast squats ook leg presses doen en naast standing calf raises kan ik nu ook (makkelijker) seated calf raises doen. Op deze manier blijf ik beter gemotiveerd (dat ben ik ook nog steeds hoor ;) ) en kunnen ze kijken of ik alles correct doe. Het leek me wel een goed plan.

Doet iemand anders dit ook; thuis trainen en in de sportschool?

Ik train nu thuis, zoals jij al wist ;), maar ikben dit ook van plan. Ik kan mn bovenlichaam aardig goed trainen thuis. Maar benen en kuiten thuis trainen is toch een ander verhaal.
Ik wil vanaf volgend jaar gewoon 1 keer per week naar de sportschool om benen (en kuiten) te trainen.
 
Back
Naar boven