• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Trainen

Bezoekers in dit topic

kepas

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben Daan ik ben 16 jaar oud. Ik train nu ongeveer 5 maanden en het verloopt allemaal
goed, alleen wil ik graag mijn vetpercentage omlaag krijgen alleen ben ik bang dat ik dan al mijn verdiende spiermassa kwijtraak. Ik zat al te denken aan cutten ( droogtrainen ) alleen dat lijkt mij niet erg verstandig omdat ik nog niet zo heel lang bezig ben met trainen. Ook vind ik het lastig om een gepast trainingschema te maken + een gepast voedingschema. Ik hoop dat ik hier snel mee geholpen kan worden.

Daan

Startersguide onderaan mn post ff doorlezen. verder niet cutten als je lichaam nog groeit, kan ervoor zorgen dat je allerlei tekorten krijgt en daarmee een groeiachterstand. Kcal rond onderhoud en dan gaan de vetjes er met training er wel af

• Topic Starter Topic Starter
Zou jij mij kunnen helpen met het maken van een goed voedingschema als ik je alle details zoals lengte, gewicht vetpercentage etc doorgeef ? Ik wil het namelijk maken dat ik wel wat vet verlies en wel mijn spiermassa meer kan opbouwen.

Daan, kan jij je details hier posten? Dan wordt het wat makkelijker voor mensen om een voedinggschema te maken!

Zou jij mij kunnen helpen met het maken van een goed voedingschema als ik je alle details zoals lengte, gewicht vetpercentage etc doorgeef ? Ik wil het namelijk maken dat ik wel wat vet verlies en wel mijn spiermassa meer kan opbouwen.

Je hebt niet mn guide goed doorgelezen, doe dat eerst ff, scheelt een hele hoop vragen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb je startersguidd goed doorgelezen maar waar het mij omgaat is gewoon het berekenen van hoeveel kcal ik moet gaam eten om vet te verliezen. Ik ga morgen al mijn details hier posten en hoop dan verder geholpen kunnen te worden. Want ik ben namelijk gauw bang dat ik mijn spiermassa ga verliezen en dat zal heel zonde zijn.

Terug
Naar boven