MuscleMeat

Traing,eten en examens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Krikke

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2002
Berichten
46
Waardering
0
Ok, zit er binnekort weer in en nu wou ik eens weten, aangezien dat er toch nog veel nu in hun blokperiode zitten wat jullie doen in den blok..
Eten jullie speciaal meer of minder , wat eten jullie anders wel en niet tijdens examenperiode?????
Trainen jullie meer of minder? En weten jullie middeltjes of gewoon al voeding om het verstand zo goed mogelijk te 'verzorgen'?:rolleyes: :D
Anyway , alle tips en tricks zijn welkom!!

Alvast bedankt! :o :thumb:
 
gewoon proberen zelfde door te gaan als normaal, indien het echt te druk wordt ietsje matigen en wat meer leren..

Immers een goed diploma is hartstikke belangrijk voor je..
 
Als je moet studeren heb je juist veel tijd om eten klaar te maken want je zit de hele tijd thuis (ik wel in ieder geval). Je kunt nu relaxed om de drie uur eten wat me op de faculteit lang niet altijd lukt.

Suc6 met je examens
 
Ik zou gedurende de tent. het aantal eetmomenten beperken. Is slecht voor je concentratie om elke keer te gaan eten. Ook zou ik niet te zwaar eten daar wordt je zo duf van....is ook niet goed voor je concentratie.
 
Veel kopjes koffie wegtikken. Dankomt die concentratie vanzelf:D
 
gewoon normaal eten en trainen. It takes your mind of things.

meestal plan ik wel een rustweekje in. Soms ook gewoon niet !
Verder als ik een nachtje doortrek dan doe ik nog een grote 7de maaltijd ergens in de nacht.
 
Gewoon niet leren voor een examen! zo heb ik het ook (nog net) gehaald!!!

jk :P leren = thuis = eten :D gewoon thuis leren en om de 3 uur wat eten moet toch geen probleem zinn>
 
ik heb geen problemen mee.. maarja ik hoef niet zoveel te leren op me MBO opleiding
 
Originally posted by Frenkpie
ik heb geen problemen mee.. maarja ik hoef niet zoveel te leren op me MBO opleiding

me too, ik vind het super tentamenweken, lekker veel tijd
=net vakantie
En me opleiding is een eitje(ook MBO)
 
ik eet ook tijdens mn examens en tentamens. maakt me niet uit waar ik ben. Als het tijd is is het tijd..........

It`s a way of life you know..........
 
Ik gebruik het trainen als een afwisseling op het leren. Ik merk dat het leren daarna weer makkelijker gaat.
 
Back
Naar boven