XXL Nutrition

Traingsschema dat nadruk legt op de borst! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sjoerd189

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
190
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
Beste dbb,
Ben nu +- 2 jaar bezig met bodybuilding 'Fitness' ..
Maar nooit moeilijk gedaan over het feit dat mijn borst 'achterloopt' want ging er toch wel een beetje van uit dat naar de loop van tijd wel zou komen..

Mijn trainingsschema:
Maandag: Borst (voor midden, Schouder)
Dinsdag: rug (achterkant, schouder)

woensdag -

Donderdag: benen
Vrijdag: Armen

Nu zou ik het toch wat willen verschuiven zodat ik het schema iets meer richt op de borst...
Iemand een schematje?

alvast bedankt, tjop
 
Ik zou drie keer in de week gaan squaten, en als je dan 10 kilo zwaarder bent zou ik me druk gaan maken over achterlopende spiergroepen.
 
Ik zou drie keer in de week gaan squaten, en als je dan 10 kilo zwaarder bent zou ik me druk gaan maken over achterlopende spiergroepen.

Ook weer zo'n onzinnige iedereen napratende pro-squat post.
 
Als ik zo kijk dan is 75% va de schemas die gepost worden borstgericht. Ik denk dus dat er zat te vinden is.
Idd

Dat is omdat bijna iedereen's borst achterloopt. Niemand spreekt ooit van schema's die nadruk leggen op benen bvb, komt waarschijnlijk omdat veel mensen voetballen.
 
Idd

Dat is omdat bijna iedereen's borst achterloopt. Niemand spreekt ooit van schema's die nadruk leggen op benen bvb, komt waarschijnlijk omdat veel mensen voetballen.

Kennelijk is dat een populaire spiergroep en benen minder. Ik snap het probleem niet.
 
Idd

Dat is omdat bijna iedereen's borst achterloopt. Niemand spreekt ooit van schema's die nadruk leggen op benen bvb, komt waarschijnlijk omdat veel mensen voetballen.


Ik denk niet dat bij veel mensen de borst echt achterloopt. Ik denk dat veel mensen de borst als een belangrijke spier zien en menen dat deze achter loopt.

Vandaar ook dat je steevast borst op de eerste dag van de week ziet en dat mensen menen 1001 oefeningen er voor te moeten doen, terwijl het eigenlijk maar een middelgroote spier is met een eenvoudige opbouw/functie.
 
Ik denk niet dat bij veel mensen de borst echt achterloopt. Ik denk dat veel mensen de borst als een belangrijke spier zien en menen dat deze achter loopt.

Vandaar ook dat je steevast borst op de eerste dag van de week ziet en dat mensen menen 1001 oefeningen er voor te moeten doen, terwijl het eigenlijk maar een middelgroote spier is met een eenvoudige opbouw/functie.
Dat bedoelde ik zo ongeveer:p
 
Het komt er heus wel als je gewoon blijft bulken.
 
Zeg eens wat je voor je borst doet.
 
Borst spieren zijn toch een van de eerste spieren die snel terug vallen in oude positie als je ze niet traint of tijdje niet traint. Zeg eens, wanneer gebruik je je borst nou?! :)
Daarnaast kan ik heel goed begrijpen dat mensen nadruk leggen op hun borst. Mijn tieten... jeetje, ik heb geen idee wat ik ermee aan moet, ik heb inprincipe eenzelfde soort borst omvang als dat van benchmark 2 jaar geleden ofzo.. alles groeit behalve borst. Hoe de **** daar van af te komen... ik ga nu eens wat trainingschema's wisselen en dan maar zien of dat het zal doen.. raad ik jou ook aan..
 
Ik denk niet dat bij veel mensen de borst echt achterloopt. Ik denk dat veel mensen de borst als een belangrijke spier zien en menen dat deze achter loopt.

Vandaar ook dat je steevast borst op de eerste dag van de week ziet en dat mensen menen 1001 oefeningen er voor te moeten doen, terwijl het eigenlijk maar een middelgroote spier is met een eenvoudige opbouw/functie.

de meeste mensen zouden zo hun benen inruilen voor een flinke borst biceps combinatie
 
Back
Naar boven