MuscleMeat

training binnen 45 minuten ?

Bezoekers in dit topic

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb hier vaak gelezen dat je je training binnen 45 minuten af moet hebben. Nu heb ik echter in verschillende magazines en boeken gelezen dat pro bodybuilders uren op een dag doorbrengen in de sportschool.
Arnold S. heeft in zijn documentaire verteld zelfs 5 tot 6 uur per dag in de sportschool te hebben gezeten ('s Ochtends en 's Avonds).
Ook heb ik in arnie's encyclopedy voorbeeldschema's gezien waarbij men soms 3 x p/wk hun spieren traint.
Wat is jullie mening hierover ?

leuk als je goed aan de as zit en zelfs dan nog erg bedenkelijk

Ik train ook meetsal een uur. Maar probeer het zo snel mogelijk te doen. Als natural meer dan 4 x trainen is denk ik te veel. Hoogstens 5 x

Sommigen doen 3x de week maar dan 60 mins per keer = 180 mins/week
Anderen doen 4 keer 45 = 180
En nog anderen doen het graag over 5 dagen met ongeveer 35 mins per keer = 175 mins

Hoeveel dagen je traint is niet van belang, de tijd per keer is belangrijker.
Ik ken trouwens niemand die op een 5-dagen split zit met bvb op dag 1 enkel borst die langer als 40 mins over 1 sessie doet

hahaha

ik ken ook mensen die elke dag 3 uur "aanwezig" zijn op de fitness centrum, "trainen" (twijfelachtig uitgedrukt) 10 minuten en lopen de rest van de tijd populair te doen, onodig toestellen bezet houden, en hangen aan de bar en alleen maar naar de meiden kijken en kletsen over voetbal en autos en plaatselijke roddels, (" zie de brede daar lopen weer zon'n uitslover "blablabla)

WesleyBBB zei:
Ik heb hier vaak gelezen dat je je training binnen 45 minuten af moet hebben. Nu heb ik echter in verschillende magazines en boeken gelezen dat pro bodybuilders uren op een dag doorbrengen in de sportschool.
Arnold S. heeft in zijn documentaire verteld zelfs 5 tot 6 uur per dag in de sportschool te hebben gezeten ('s Ochtends en 's Avonds).
Ook heb ik in arnie's encyclopedy voorbeeldschema's gezien waarbij men soms 3 x p/wk hun spieren traint.
Wat is jullie mening hierover ?
AAS...

Dat is mijn mening hierop :)

Met AAS kan je uren per week trainen zonder TE catabool bezig te zijn. Maar probeer niet in het verleden te kijken, men is nu vele malen beter op de hoogte en voor naturals is 45 to 60 min ideaal. En als je kuurt zou ik ook niet langer dan 1.30 u per dag trainen.

Back
Naar boven