MuscleMeat

Training en rust/slaap tijdens drukke stageperiode

Bezoekers in dit topic

Tentstok

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2012
Berichten
168
Waardering
250
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal,

sinds zes weken ben ik bezig met een stage (bij Bodylab overigens, echt een droom :D:D:D), maar hiervoor moet ik ongeveer zeven uur per dag reizen, drie dagen per week. Hiervoor sta ik om 05:00 op en ben ik vaak 's avonds pas rond 21:00-23:00 thuis.

Is het dan af te raden om nog te gaan sporten in verband met de rust erna of kan dit? Als ik nog ga sporten wordt het maximaal 00:30 dat ik slaap, en om 05:00 gaat de wekker weer.

Mijn stagedagen zijn op maandag, dinsdag en donderdag en ik train het liefst vijf keer per week, voeding is dik in orde.

PS: ik heb geen moeite met nachten van max 5 uur, dus misschien dat dat iets is om mee te nemen in jullie onderbouwing.
 
Slaap en rust is ontzettend belangrijk. Ga tweemaal in het weekend en de overige twee dagen doordeweeks dat je geen stage hebt. Misschien een optie om voor even op kamers te gaan als je dat 7 uur reizen scheelt.
 
Mooie plek om stage te lopen, wat doe je er precies?

Gewoon kijken hoe het aanvoelt. Ga bijvoorbeeld op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Stel je voelt je op een dag dat je stage loopt nog fit genoeg kun je nog altijd gaan
 
Slaap en rust is ontzettend belangrijk. Ga tweemaal in het weekend en de overige twee dagen doordeweeks dat je geen stage hebt. Misschien een optie om voor even op kamers te gaan als je dat 7 uur reizen scheelt.
Dit.
Misschien de donderdagavond ook als je niet fried bent. Vrijdag hoef je niet vroeg op.
 
Slaap en rust is ontzettend belangrijk. Ga tweemaal in het weekend en de overige twee dagen doordeweeks dat je geen stage hebt. Misschien een optie om voor even op kamers te gaan als je dat 7 uur reizen scheelt.
Het geld dat ik nu bespaar door niet op kamers te gaan wil ik na mijn stage weer spenderen hier aan. IMO loont het niet om voor 3 dagen per week op kamers te gaan. Stel dat ik er vier zat hier in Katwijk, dan zou het een ander verhaal zijn geweest.

Mooie plek om stage te lopen, wat doe je er precies?

Gewoon kijken hoe het aanvoelt. Ga bijvoorbeeld op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Stel je voelt je op een dag dat je stage loopt nog fit genoeg kun je nog altijd gaan
Ik hou me momenteel bezig met Quality Management, en ben bezig om alle Bodylab24 productpagina's een oppepper te geven omdat dit nog behoorlijk achterloopt. Wat precies mag ik niet zeggen;).

Editje: ik volg de opleiding Food & Business aan de HAN, mocht je geïnteresseerd zijn!

Dit.
Misschien de donderdagavond ook als je niet fried bent. Vrijdag hoef je niet vroeg op.

Thanks allemaal! Neem dit zeker mee. Ik wilde namelijk nog wel eens op maandag- en woensdagavond gaan sporten, maar zal dit nu niet meer snel doen.
 
Tja ik slaap ook geen 7 uur per nacht Ik slaap heel slecht vaak waker en soms maar 4 uurtjes .Aan sommige dingen Kun je weinig aan doen
Gelukkig zijn we geen pro.s en valt het allemaal mee gewoon lekker trainen
 
Tja ik slaap ook geen 7 uur per nacht Ik slaap heel slecht vaak waker en soms maar 4 uurtjes .Aan sommige dingen Kun je weinig aan doen
Gelukkig zijn we geen pro.s en valt het allemaal mee gewoon lekker trainen
Ik heb de intentie om ooit pro te gaan :p
 
Tegen die tyd loop je geen stage meer en heb je tyd zat voor te slapen
Als ik het nu al voor mezelf makkelijker kan maken zonder in feite moeite te doen, waarom zou ik dat dan niet doen?
 
Back
Naar boven