XXL Nutrition

Training en (vr)eet meet regio Antwerpen

Bezoekers in dit topic

Hoorde dat het organiseren arnodsi goed beviel, en dat hij dit de volgende keer ook weer op zich neemt

Erg schappelijk van hem !
 
Hoorde dat het organiseren arnodsi goed beviel, en dat hij dit de volgende keer ook weer op zich neemt

Erg schappelijk van hem !
Wil dit gerust doen met behulp van iemand die daar in de buurt woont!
En als het niet lukt vraag ik wel hulp aan mijn ouders! Die zitten beiden in de organisatie van vakbeurzen :P


Ik zal binnenkort een nieuw topic maken! Met poll over mogelijke locaties (centraal NL waarschijnlijk)
En wanneer volgende meet? Al redelijk snel? Of pas over een paar maanden?
(maand juni is denk ik voor veel mensen een no-go ivm school?)
 
Laatst bewerkt:
Wil dit gerust doen met behulp van iemand die daar in de buurt woont!
En als het niet lukt vraag ik wel hulp aan mijn ouders! Die zitten beiden in de organisatie van vakbeurzen :P


Ik zal binnenkort een nieuw topic maken! Met poll over mogelijke locaties (centraal NL waarschijnlijk)
En wanneer volgende meet? Al redelijk snel? Of pas over een paar maanden?
(maand juni is denk ik voor veel mensen een no-go ivm school?)

Doe maar richting mei als het kan, heb in juni mijn eindexamen en moet dan in de boeken. Na juni heb ik zowat elk weekend YOLO en een festival.
 
Wil dit gerust doen met behulp van iemand die daar in de buurt woont!
En als het niet lukt vraag ik wel hulp aan mijn ouders! Die zitten beiden in de organisatie van vakbeurzen :P


Ik zal binnenkort een nieuw topic maken! Met poll over mogelijke locaties (centraal NL waarschijnlijk)
En wanneer volgende meet? Al redelijk snel? Of pas over een paar maanden?
(maand juni is denk ik voor veel mensen een no-go ivm school?)

miss breda een optie als locatie, kan daar mogelijk enigsinds hulp bij bieden.
voor mij liever juist na mei, en niet eind juni ivm tentamens enzo. aug. zou perfect zijn imo
 
miss breda een optie als locatie, kan daar mogelijk enigsinds hulp bij bieden.
voor mij liever juist na mei, en niet eind juni ivm tentamens enzo. aug. zou perfect zijn imo

Aug ben ik out, srs elk weekend een festival.
 
miss breda een optie als locatie, kan daar mogelijk enigsinds hulp bij bieden.
voor mij liever juist na mei, en niet eind juni ivm tentamens enzo. aug. zou perfect zijn imo
Is nog steeds het Zuiden van het land :roflol:
 
Is nog steeds het Zuiden van het land :roflol:

breda ligt noordelijker dan eindhoven, goed bereikbaar vanaf de randstad en vlakbij belgië. is ook een gezellige stad met veel eet/drink gelegenheid

srs

datum maakt me eigelijk niet uit als ik het maar op tijd weet :p
 
Is nog steeds het Zuiden van het land :roflol:

Waar wil jij dan? Ergens in friesland tussen de koeien ;p als ik langer dan 1.5 uur moet rijden ga ik niet mee. Moet namelijk ook nog snachts terug rijden :(
 
breda ligt noordelijker dan eindhoven, goed bereikbaar vanaf de randstad en vlakbij belgië. is ook een gezellige stad met veel eet/drink gelegenheid

srs

datum maakt me eigelijk niet uit als ik het maar op tijd weet :p
Ik heb nooit Eindhoven gezegd :P

Ik dacht eerder Utrecht oid :dunno:
 
Liever breda dan utrecht
 
In! Mits beetje redelijke afstand. (vanuit drenthe)
 
Beter ?,.. stukje gegroed en met one-of-a-kind chocomel shirt :o

2mr7b50.jpg

Kan iemand misschien de gebruikers namen er bij zetten ?
 
Origineel gepost door BillyBalzak
vlnr: XXLtje -Jorgyboy- Arnodsi - gf MassiveBe - Guts - Nick - Sayer - MassiveBe - Melonz - maat van Diaephi - Diaephi - Groter is beter - BillyBalzak - bob k

Stond een stkuje verder ;)
 
Even een bump: maar ik meen mij te herinneren dat er tijdens het eten (all in wok) ook een foto was genomen?
 
Back
Naar boven