Training, herstel en daarna feestje

Discussie in 'Fitness Algemeen' gestart door Lve94, 25 apr 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Lve94

Lve94 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m95
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    8%
    Hallo allemaal,

Omdat ik aankomende zaterdag (hard) ga feesten in de Maassilo te Rotterdam en ik trainingen geplant had deze week had ik een vraagje..

Wat ik me namelijk afvraag is hoe je lichaam reageert op zwaar krachttrainen, de dag daarna herstel en de dag daarna een intensief feest van 21:00 tot 07:00.

Dinsdagavond heb ik borst getraind en benen, vandaag heb ik rustdag en anno 22:00 zit ik op zo'n 3200 calorieën.
    Morgenavond wil ik de borst en/of rug weer trainen en waarschijnlijk pak ik er ook wat isolatie oefeningen voor triceps bij.
    De dag daarna (vrijdag dus) ga ik rustdag houden en weer veel eten as usual.
    Zaterdag neem ik rond de klok van 6 nog een zo goed mogelijk avondmaal en daarna eet ik waarschijnlijk pas de volgende ochtend weer (pak chocomel en mss wat vasts).

Ik ben me ervan bewust dat dit voor hersteldag 2 na de donderdag avond workout niet bepaald bevorderlijk is. Maar dan heb ik als 't goed is wel al bijna 48 uur rust gepakt + gegeten.

Ga ik door het trainen donderdag avond meer spieren opbouwen of uiteindelijk juist minder vanwege de spierafbraak op de herstellende spieren van het feesten? Oftewel kan ik die training beter laten zitten of juist wel doen..

Mijn dank is groot voor het lezen van mijn lange vraag.

2. Starx6673

Starx6673 Huge Freak

Leuk Bevonden:
    5.710
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    Als het kan altijd trainen. Het gaat uiteindelijk om het totaalvolume en consequent trainen. Je gaat echt niet ineens enig noemenswaardig spierverlies lijden hiervan.

3. Mudita

Mudita Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.136
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    81kg
    Geen probleem, er zijn zelfs genoeg die trainen na zo'n avondje stappen :P.

4. Lve94

Lve94 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m95
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    8%
    Mooi komt goed dan, maar zelf ga ik denk ik pas de dinsdag weer trainen haha

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie