AndroidHealthClinic

Training in het buitenland.

Bezoekers in dit topic

RockyTi

Novice
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo beste medeleden van het forum,

Ik wil het hier natuurlijk kort en krachtig houden en hierna mijn vraag:
Ik zoek eigenlijk een soort van instantie in het buitenland waar ik een aantal maanden in kan wonen en kan trainen/getraind worden.

Waarnaar moet ik zoeken?

Suggesties en hulp is welkom mbt mijn vraag.

Bij voorbaat dank.
 
Penitentiaire inrichting

En dan zonder mijn VOG te verliezen maar idd ik heb zelfs gezocht naar het legion maar dat is voor meerdere jaren (minimaal) + ik kan geen woord frans wat daar wel handig zou zijn.
 
Trainingskamp in Thailand ?
 
Voor wat überhaupt?
 
1. voor het opbouwen van mijn conditie/kracht (training)
2. om mijn horizon te verbreden (buitenland)
3. om uit mijn huidige omgeving te zijn (langere periode)
 
waarom zoek je niet ergens een kamer (eventueel onderhuur) en ga je daar wat werken en trainen;
 
1. voor het opbouwen van mijn conditie/kracht (training)
2. om mijn horizon te verbreden (buitenland)
3. om uit mijn huidige omgeving te zijn (langere periode)
Kuwait. Hebben ze ook anabolic chicken.
 
Kuwait. Hebben ze ook anabolic chicken.
Elke kip zit vol hormonen dat hoort er gewoon een beetje bij wanneer de media zich weer verveeld komt het ook wel weer op in Nederland denk je echt dat ze maar 1 malig fipronil hebben gebruikt volgens mij hebben daar nu togh een sterke tolerantie tegen opgebouwd :P
 
En dan zonder mijn VOG te verliezen maar idd ik heb zelfs gezocht naar het legion maar dat is voor meerdere jaren (minimaal) + ik kan geen woord frans wat daar wel handig zou zijn.

Dat frans leer je daar wel. Niet elke niet franse in het legioen sprak frans toen ze zich daar aanmelde. Zelf ook ooit overwogen om daarheen te gaan ivm even nederland verlaten.
 
Elke kip zit vol hormonen dat hoort er gewoon een beetje bij wanneer de media zich weer verveeld komt het ook wel weer op in Nederland denk je echt dat ze maar 1 malig fipronil hebben gebruikt volgens mij hebben daar nu togh een sterke tolerantie tegen opgebouwd :P
Daar doelde hij volgens mij niet op.

Some people are joking that the trainers over in Kuwait have these bodybuilders eating the “anabolic chicken”. This is another phrase for anabolic steroids, anabolics, drugs, juice, vitamin T, whatever name you would like to insert here.
 
1412981920914_wps_2_Mandatory_Credit_Photo_by.jpg


Vragen m.b.t. tickets en accommodatie zijn verkrijgbaar bij je plaatselijke moskee.
 
Denk dat Thailand idd een goede optie voor je is...vlucht is aan de prijzige kant maar daar kan je het zo duur of goedkoop maken als je wilt...en meerdere keren per dag trainen...
 
Bedankt voor de feedback ik ga inderdaad even kijken voor Thailand ik heb wel wat geld ervoor over en ik begrijp uiteraard dat niets gratis is.
 
Als je even in het buitenland wil gaan trainen,dan is het vreemdelingen legioen toch niet echt wat je zoekt :)
 
Back
Naar boven