XXL Nutrition

Training log MARKP. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Morgen ga ik voor de 180 kg x 6 deadlift. Ga ik filmen, ook ga ik de cgbp filmen en misschien de chinups
 
Close grip bench is niet per definitie beter voor de schouders. Ik vind het zelf juist moeilijker om een goede positie te houden bij cgbp. Probeer je voor te stellen, of het gewoon doen, dat je een pen tussen je schouderbladen hebt en die je daar moet houden, misschien dat dat werkt.
 
Dit gaat toch ook allemaal net ff een stapje te ver richting Mark. Uit zijn topic concludeer ik dat die al wat geestelijke problemen achter de rug heeft gehad. Daar is die heel open en wil die eerlijk over zijn. Misschien is dit één van ze weinige uitlaatklep die die nog heeft op het forum. Kijk harde grappen zijn leuk, maar het moet niet persoonlijk gaan worden.

Gast ik heb ook geestelijke problemen, had je dat nog niet door. Welke grappen, ik som zijn eigen uitspraken op, vind je hem een grap?
 
Gast ik heb ook geestelijke problemen, had je dat nog niet door. Welke grappen, ik som zijn eigen uitspraken op, vind je hem een grap?
ik doe gewoon wat goed is voor mijn gevoel weet niet waarom je haat
waarom wil je niet een keer samen sporten je woont toch in venlo?
 
Gast ik heb ook geestelijke problemen, had je dat nog niet door. Welke grappen, ik som zijn eigen uitspraken op, vind je hem een grap?

Is dit serieus of?
 
Gast ik heb ook geestelijke problemen, had je dat nog niet door. Welke grappen, ik som zijn eigen uitspraken op, vind je hem een grap?
Daarom zou ik het voor jou ook opnemen ❤
 
Nou drie dagen geleden was het nog ik wil Bruce Lee zijn. Je hebt momenteel geen discipline om te cutten en dan denk je oh ik ga dan maar gewoon het tegenovergestelde doen..lekker ranzig dik worden want hey er lopen echt een stel varkens rond die wel heel sterk zijn!! Ja dat wil ik worden...sterk!!! Fuck ik ga powerliften ja dat is het! Maar vandaag even geen squat, mijn benen zijn verzuurd...morgen dan maar. Ohnee weetje wat ik ga gewoon helemaal niet squatten want ik las ergens dat er ook push/pull meets worden gehouden, bingo!! Maar bestaat dat wel in Nederland? Hmmm..hoop het anders moet ik weer iets anders worden. hmmm...ja misschien moet ik dan toch maar weer gaan cutten. Ja! Cutten! Ik ga gewoon 2kg kwark eten. En dan ga ik voor de mcgregor look..ik zag namelijk dat hij heel veel pullups kon. Dat is het! Weten jullie trouwens al dat ik ooit eens 230 kg heb gedeadlift? Hier is een video en een foto van mij van die tijd. En hier een toen ik anabolen deed. Tot morgen, lights out.
Hele sterke samenvatting
 
Denk wel dat ik nu automatisch afval nadat de medicatie is gewisseld.
Heb nu veel minder honger. Ik zat gister vol na 2 wraps en vandaag bijna vol na 2 boterhammen
Eerst had ik echt een bodemloze maag

postt2:
ik ga dit jaar voor een 260 kg deadlift
 
Laatst bewerkt:
Ben het te overwegen gomad te doen om zo snel mogelijk mijn bankdrukken en deadlift omhoog te krijgen.
Ik heb moeite met genoeg eten binnenkrijgen nu
Boeit me niet hoe dik ik ga worden als ik maar 140 kg kan bankdrukken later
 
Laatst bewerkt:
Ben het te overwegen gomad te doen om zo snel mogelijk mijn bankdrukken en deadlift omhoog te krijgen.
Ik heb moeite met genoeg eten binnenkrijgen nu
Boeit me niet hoe dik ik ga worden als ik maar 140 kg kan bankdrukken later
Net wilde je nog cgbp doen omdat je last van je schouder had 🕵️
 
biem
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200908-161415_Video Player.jpg
    Screenshot_20200908-161415_Video Player.jpg
    86 KB · Weergaven: 91
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven