Fitness Seller

Training Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat guts zegt! nice man!
 
Sterk! 150 voor reps. Someday...
 
Easy weight, meer naar achter hangen, chest up, ass down
 
lijkt of je je lichaan niet helemaal locked? je knieen iig niet
 
Is bij die laatste reps er een beetje spanning op biceps? Of lijkt dat alleen maar zo?
Altijd oppasse want die ****ers poppen sneller dan ge denkt!
Goei gewichtje wel :)
 
Is bij die laatste reps er een beetje spanning op biceps? Of lijkt dat alleen maar zo?
Altijd oppasse want die ****ers poppen sneller dan ge denkt!
Goei gewichtje wel :)

voelde ni als opspanning ofso... maar moet op zich spanning op zitten hé, gewoon geen curl/snok beweging maken :)

Woensdag 16 mei

MP
3x41
3x47,5
6x53,5 niet echt volle 100% form reps, onderrug en benen waren wat stijf van gisteren, dus spanning was moeilijk te houden. Wel content :)

Log
2x55
2x60
1x65
1x70
1x75
2xfx80 clean zit goed, press was te zwaar. Denk mits wekelijks trainen dat dit snel (+)80 moet worden! :cool:

Chinups
5x5xbw
2x4xbw

Dips
x12
x10
x8
x6
x7
x5

Triceps p0mpiez

Upperback is echt goed vooruit gegaan, ik voelde het aan de 80 log. Op zich goede training, spijtig dat de stijfheid er van gisteren wat inzat.
 
ik vraag me eigelijk af, moogt ge op een SM wedstrijd een log jerken? :D blijven gaan op de MP!
 
ge moogt met die log doen wage wilt jem ;) buite kopstote geve :)

De MP komt er, kvoel et! :)
 
ik vraag me eigelijk af, moogt ge op een SM wedstrijd een log jerken? :D blijven gaan op de MP!

Alles mag jerked buiten viking press. En het hoofd mag niet gebruikt worden bij de log.
 
hoofd? :O lijkt me ook een beestig slecht idee :D
 
hoed bezig op de mp warres! keep on going!
 
Vrijdag 18 mei

SQ
5x115
2x130
1x135
1x140
1x145
3x130
6x120
-- wel wat singles gedaan tot de topset, anders zat die er niet in :)

FrontSQ
opwarmen
3x5x80

Abwheel
Sit ups

volgende week bij DL ook nog eens wat hoge SQ gewichten erin gooien, proberen de groove terug te vinden. Zal wel lukken :)
 
  • Like
Waarderingen: koef
je zal wel snel die 160kg terug squaten warres! goed bezig man.
Hoe bevalt 5/3/1 je?
 
thx :) schema bevalt me wel, voel UB sowieso sterker worden met de massa aan dips en chins, DL en MP gaan erop vooruit, SQ en BE gaan dan weer iets minder, maar al bij al wel goed schema :) nu nog 3 weken verder doen, dan 3 weken verlof, en in juli terug met Wendler beginnen, enkel begingewichten wat aanpassen.
 
thx :) schema bevalt me wel, voel UB sowieso sterker worden met de massa aan dips en chins, DL en MP gaan erop vooruit, SQ en BE gaan dan weer iets minder, maar al bij al wel goed schema :) nu nog 3 weken verder doen, dan 3 weken verlof, en in juli terug met Wendler beginnen, enkel begingewichten wat aanpassen.

en wa yokes farmers sled en heavy overheads in gooie !!
 
raar dat je terug valt met die squat, 160kg belt only was fcking nice! en nu weer onder de 150...
nu ik klaar ben met smolov doe ik er alles aan om door te gainen en niet terugzakken, anders heb je het ook voor niks gedaan
 
raar dat je terug valt met die squat, 160kg belt only was fcking nice! en nu weer onder de 150...
nu ik klaar ben met smolov doe ik er alles aan om door te gainen en niet terugzakken, anders heb je het ook voor niks gedaan

Na 3 weken verlof met dezelfde gewichten hervatten zou wat te optimistisch zijn, zeker voor SQ waar ik vandaag al zowat op max zit. Maar ik vind het totaal niet erg om even te resetten, training is for many years brah ;)

lijkt me geen slecht idee nee

goei weer, fakin farmers en yoke bove halen, kmoet zien dak er in september staan é ;)
 
Back
Naar boven