XXL Nutrition

Training Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vrijdag 21 april

MP
2x50
1x55
1x60
fx62,5 ff grinde, maar onderrug is nog niet 100% en durfde niet te harde grinde...
3x60 PR all my rage van de vorige in deze gestoken, misschien dat de 62,5 dan toch een beetje mentaal was :o

http://www.youtube.com/watch?v=7lg8ATkmSjk

2x8x45

Dumb shoulder press
3x5x22,5

Dips
5x6xbw+5kg

Chinups
2x6xbw
3x5xbw

Triceps p0mp

goeie training, tevreden met een nieuw PR, spijtig vd 62,5, volgende keer pakken we die wel :p en nu b-ball time! :)
 
die 3x60 lijkt mij nog niet zo moeilijk?
 
Rage strenght :) denk moest ik gewoon van int begin voor reps gegaan zijn, dat 4 of misschien 5 wel realistisch had moete zijn, maja ik wilde de 62,5 :)
 
Fri 9 Sep 2011, 22:36 #481
warres
Competitive Bodybuilder

Lid sinds: Aug 2009
Stats: M 26j 1m85 90kg - Vrijdag 9 september

Mil Press
1x50
nam de 57,5 uit en voelde dat de kracht er niet was
1x60 pushpress + 3x60 strict
-- eerste rep kreeg ik niet strict, na de PP wel nog 3 stricte reps, tevreden

Dus eigelijk heb je dit al 8 maanden geleden gedaan? Mss moet je je form op de MP eens herzien want je progressie erop is niet in evenredigheid met je andere lifts. Je hebt trouwens ook redelijk wat back bend bij je presses. Plus, ik zou ech werken aan de flexibiliteit van je schouders en polsen zodat je de bar bij elke rep aan je schouders kan raken, dat heeft bij mij ook veel geholpen kwa stabiliteit.
 
hmmm... wist ik zelfs niet meer :) in ieder geval, m'n reps toen waren vrij lelek naar achter gebogen, dus kan ik niet echt vergelijken met degene die ik nu gedaan heb. + m'n 'weakness' is steeds die 1ste rep, vanaf die los is, zijn we vertrokke :)

Ik zal volgende week in de deload eens wat reppen met schouders aan te tikken, zien hoe dit voelt. Progressie is er zeker en vast hoor, dont worry ;) en die back bend is imo normaal hé, form bij een maxrep is nooit 100%?
 
hmmm... wist ik zelfs niet meer :) in ieder geval, m'n reps toen waren vrij lelek naar achter gebogen, dus kan ik niet echt vergelijken met degene die ik nu gedaan heb. + m'n 'weakness' is steeds die 1ste rep, vanaf die los is, zijn we vertrokke :)

Ik zal volgende week in de deload eens wat reppen met schouders aan te tikken, zien hoe dit voelt. Progressie is er zeker en vast hoor, dont worry ;) en die back bend is imo normaal hé, form bij een maxrep is nooit 100%?

doe paused mp voor startingpower?
 
wel ja, misschien eens testen. Punt is dat je gewoon zakt tot het punt waarop je voelt dat je explosief uit de 'hole' moet komen, bij de 1 ligt dat anders dan bij de ander... zoals bij squat, je hebt below para en nog meer below para... squat is squat en MP is MP... maar denk wel dat het me kan helpen om explosiviteit op te bouwen :)
 
Meer heavy triceps werk, minder gebrol met 20kg db's, paused doubles en triples knallen
 
Maandag 23 april

Bench
3x5x65

Squat
5x60
5x80
5x100

Flat dumb bench press
3x8x27.5

Chinups
10x5xbw
 
Ik hield van die easy DB press :D Speed reps 10s per setje ofzo
 
if ppl ask me 'what happened'... I tell them 'WENDLER HAPPENED BIATCH'! ;)
 
Woensdag 25 april

Deadlift
3x3x100

Frontsquat
3x3x80

Abwork


deload's a bitch
 
Maandag 30 april

Squat
5x100
5x115
4x131 +f
-- eens terug op DL dag ook backsquats erin gooien, benen waren echt leeg, moet terug op Texas Method ritme komen :o
3x5x100

Goodmorning
paar sets met 50

Abwork
 
Woensdag 2 mei

Bench press
5x60
5x67,5
7x77,5 content, mooie reps

CG bench press
board
5x3x75

Dumb bench press

Pull ups
15x3xbw ipv hammer grip eens pull ups gaan doen, kwestie van afwisseling. Iets moeilijker voor mij, af en toe niet-volledige rep ertussen, /care

Biceps p0mpz
 
goeie set, is dit nog steeds 5 3 1?
 
yep, terug w1 van cyclus 3.
 
en worde sterker?
 
en worde sterker?

UB gaat goed, LB denk ik wat minder, volume op Texas M was daar veel groter, maar tot hiertoe goed schema.
 
aight we zullen zien wat een jaartje wendler brengt, ik hoop op minstens een kg bench toch? :)
 
Back
Naar boven