- Waardering
- 1
telkens als er een nieuwe topic bij blessures/gezondheid is, verschijnt deze ook als topic bij training/oefeningen, althans op de main page..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
kan je het veranderen?tis vrij irritantadmin zei:
CQ_Demolisher zei:
jawel, maar niemand post daar de laatste tijd..dandyman zei:t is niet irritant, maar t is idd fijner als dat niet te zien is bij de trainingsectie op de homepage..maar dit was altijd al t geval.
maar gezonde recepten is ook een subforumtoch van voeding en dieten, maar dat toont ie volgens mij weer niet..of wel..aarrggh nu weet ik t ook niet..volgesn mij toont ie dat ook weer
Nee kan niet, en ik vind het niet irritant omdat je het snel door hebt eenmaal je het snapt.CQ_Demolisher zei:
Omdat blessures een belangrijk onderdeel is wordt het getoond op de homepage.dandyman zei:t is niet irritant, maar t is idd fijner als dat niet te zien is bij de trainingsectie op de homepage..maar dit was altijd al t geval.
maar gezonde recepten is ook een subforumtoch van voeding en dieten, maar dat toont ie volgens mij weer niet..of wel..aarrggh nu weet ik t ook niet..volgesn mij toont ie dat ook weer
admin zei:Omdat blessures een belangrijk onderdeel is wordt het getoond op de homepage.
Recepten is minder belangrijk, het is hier nl. geen kookforum
admin zei:Volgens mij heb je een bug ontdekt dandyman, zal dat ook eens doorgeven
yep..dandyman zei: