AndroidHealthClinic

training/oefeningen/blessures/gezondheid

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher zei:
kan je het veranderen?tis vrij irritant

t is niet irritant, maar t is idd fijner als dat niet te zien is bij de trainingsectie op de homepage..maar dit was altijd al t geval.

maar gezonde recepten is ook een subforumtoch van voeding en dieten, maar dat toont ie volgens mij weer niet..of wel..aarrggh nu weet ik t ook niet..volgesn mij toont ie dat ook weer :rolleyes:

dandyman zei:
t is niet irritant, maar t is idd fijner als dat niet te zien is bij de trainingsectie op de homepage..maar dit was altijd al t geval.

maar gezonde recepten is ook een subforumtoch van voeding en dieten, maar dat toont ie volgens mij weer niet..of wel..aarrggh nu weet ik t ook niet..volgesn mij toont ie dat ook weer :rolleyes:
jawel, maar niemand post daar de laatste tijd..

dandyman zei:

Omdat blessures een belangrijk onderdeel is wordt het getoond op de homepage.

Recepten is minder belangrijk, het is hier nl. geen kookforum :p

admin zei:
Omdat blessures een belangrijk onderdeel is wordt het getoond op de homepage.

Recepten is minder belangrijk, het is hier nl. geen kookforum :p

helemaal mee eens...zeg ook niet dat ik t er niet mee eens ben:)

vind t juist goed zo. blessures zijn geien de aantal postst ook een suk belangrijker.

ps, waarom staat deze topic op de homepage als titel aangegeven als .....?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven