AndroidHealthClinic

training op vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Paul87

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2006
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
71kg
Vetpercentage
15%
ik ga in juli 10 dagen naar frankrijk (camping zonder fitness) en ik wil graag "gewoon" door gaan met trainen..

opdrukken dat is een makkelijke oefening en kan redelijk wat spiergroepen mee pakken.. (handen verplaatsen)

en zit er over te denken om mn bumb-bell setje mee te nemen (totaal gewicht max 9 kilo oid p.stuk) maar ik train momenteel met ongeveer 4 a 5 kilo meer.. dus of het echt nut gaat hebben?

graag zou ik wat tips horen over makkelijke oefeningen voor op de camping :D
 
Heb wel eens mijn gewichten meegesleept toen ik 2 weken op vakantie ging (met de auto): barbell, 2 dumbbells. een hoop gewicht. :D

Maar ik zou gewoon trainen als een beest totdat je op vakantie gaat, zodat je blij bent dat je eindelijk even niet hoeft te trainen. rust zal je lichaam veel goed doen als je altijd hard traint.
Beetje bezig blijven kan geen kwaad natuurlijk, maar het is maar 10 dagen... geniet er gewoon van.

Ik ga deze zomer 14 dagen naar Spanje: zonder barbell en dumbbells in het vliegtuig uiteraard. gewoon genieten en uitrusten. de overige 50 weken van het jaar gewoon knallen (ok, rustweken dan niet).
 
als je goed getrained hebt in de weken/maanden ervoor kan 10 dagen rust geen kwaad. gewoon lekker van je vakantie genieten :cool:
 
naja ik ben een weekje (5dagen tussen de trainingen in) ziek geweest.. en in die tijd ben ik alles verloren wat ik door training dr bij had (was toen net 1,5 maand bezig oid) en wil niet weer "alles" (het is niet veel.. maar toch mn trots haha) kwijt raken..

ter info: ik train sinds 1 februari als een beest :D 4 a 5 dagen in de week heb ook niet echt een schema... maar probeer wel een beetje een ritme dr in te houden..
 
dippen en optrekken moet imo ook altijd wel ergens te doen zijn
 
Paul87 zei:
naja ik ben een weekje (5dagen tussen de trainingen in) ziek geweest.. en in die tijd ben ik alles verloren wat ik door training dr bij had

:eek: :roflol:
 
Dat zuigt idd wel, maar je kan altijd pompen, je kan je dumbbells gebruiken met hoger aantal reps, je kan wat aan cardio doen (fietsen, lopen). Zo train je, je benen al en daalt je BF% wat. En chinnen/optrekken kan je ook aan een boom doen :D
 
relax, die 10 dagen zullen je niet veel kwaad doen, alleen de honger naar het ijzer doen toenemen!
tot die tijd goed eten en trainen en dan komt het goed!
 
pushups, incline pushups (voeten op stoel), dippen (tussen 2 stoelleuningen), optrekken, handstandpushups, pistols (one legged squats), crunches, glute/ham raises, curls met een kratje bier of zakken water, side raises met kratje bier of zakken water/emmers zand etc.
 
neem gewoon vakantie dude..
ff opdrukken is wel lekker om te doen, maar meer niet
 
Of zoek een sportschool? Als je zo'n zin hebt om in de vakantie door te gaan.
 
MacGyver workout

[Link niet meer beschikbaar]
 
Neem gewoon rust man! en drink en vreet.
Anders gaat onze reputatie als zuipende Hollander er aan:D
 
het is juist door die tien dagen niets te doen (of enkel wat pompen en dippen) dat je weer een groeischeut gaat krijgen als je begint te trainen. om de drie maanden neem ik atijd één a twee weken rust om er dan weer in te vliegen.
 
Niet trainen omdat je ziek bent is iets anders dan niet trainen omdat je vakantie hebt. Het is alleen maar goed om af en toe een of twee weken rust te nemen, en als je het echt niet kan laten zijn er genoeg manieren om zonder gewichten te trainen, zie bijv 3xl's post. Ik zou die dumbbells iig gewoon thuislaten.
 
IK neem gewoon lekker mijn rust als ik op vakantie ben. Beetje zonde van je vakantie als je alleen maar op zoek bent naar middelen om toch nog een beetje te trainen. Die paar dagen dat je niet traint zul je echt niet merken. Als je terug bent gewoon weer volle bak aan het ijzer.
 
Idd, maar zorg wel dat je voeding gewoon goed is... De reden waarom jij wss 'alles kwijt bent geraakt' in die 5 dagen is doordat je voeding bagger is als je ziek bent.. Goed eten, lekker uitslapen, lekker ontspannen op vakantie en je breekt gewoon weer PR's als je terug bent ;)
 
Totdat je 4 weken naar Canada gaat.. :spaz:
Bter daar een dumbbellsetje kopen ;)
 
4 weken naar Cananda zonder dumbbells geen probleem.

Man, waar is jullie creativiteit gebleven??
 
de kwaliteit van het voedsel zal niet verkeerd zijn :D en zuipen is ook GEEN probleem :)

maar zal maar gewoon zoveel mogelijk rust nemen.. denk dat ik wel regelmatig zal opdrukken omdat ik dat gewoon een lkkre manier vind om wakker te worden..
 
Back
Naar boven