Fitness Seller

Training Secrets of the Mr. Olympias (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal ik helpen? Vanaf jaartje of 15-16 jezelf helemaal vol stouwen met zoveel mogelijk gear als je kan betalen.

Als je geen rijke ouders hebt zoals bv Kevin levrone dan moet je grapefruits neuken voor je hgh.

kai greene lullo :-D
 
thnx voor t posten. Ga dit in mijn dagelijkse routine opnemen!
 
lekker dubbel hoe al die toppers daar mee omgaan,

overal verkondigen dat het door hun speciale trainingsmethoden en dieetstrategie komt,

maar zelf maar al te goed weten dat het voornamelijk aan het kuren ligt
 
iedereen miskijkt zich op het aspect 'kuren' , ze doen lang niet de hoeveelheden die we denken.
sommige kuren die ik hier lees doet menig prof zijn wenkbrauwen fronsen.

aanleg, voeding, trainen! En ja kuren komt er bij, maar is niet het belangrijkste
 
iedereen miskijkt zich op het aspect 'kuren' , ze doen lang niet de hoeveelheden die we denken.
sommige kuren die ik hier lees doet menig prof zijn wenkbrauwen fronsen.

aanleg, voeding, trainen! En ja kuren komt er bij, maar is niet het belangrijkste



mwa , daar zijn de meningen over verdeeld ,


laat mij maar eens een prof of een ander grote wedstrijdjongen zien die een jaar zonder AAS en andere chemische hulpmiddelen zit

en die daarbij wel goed blijft trainen en aan zijn voedingsschema houd

blijft niet veel van over....


dus de hoeveelheden misschien niet maar AAS is wel degelijk van zeer groot belang
 
mwa , daar zijn de meningen over verdeeld ,


laat mij maar eens een prof of een ander grote wedstrijdjongen zien die een jaar zonder AAS en andere chemische hulpmiddelen zit

en die daarbij wel goed blijft trainen en aan zijn voedingsschema houd

blijft niet veel van over....


dus de hoeveelheden misschien niet maar AAS is wel degelijk van zeer groot belang
30iu hgh per dag doet wonderen zelfs met minder AAS. :-)
 
Back
Naar boven