MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

Buttie88

Competitive Bodybuilder
Waardering
5.284
Lengte
1m62
Hoi allemaal

Vandaag na 14 dagen vakantie weer in de sportschool geweest. Ben in oktober begonnen met krachttraining en vanaf daar zoekende naar de juiste calorieën, de hoeveelheid (dagen) krachttraining en hoeveelheid herhalingen van de oefening. De verdeling van cardio en kracht over de week en de juiste voeding. Daarom blijf ik dingen aanpassen en uit proberen om te kijken wat voor mij werkt.

Toen ik begon in oktober woog ik 66 kilo en 2 weken geleden voor mijn vakantie 63 kilo. Ben op de vakantie vooral wezen genieten en niks aam sport gedaan en ipv eiwitten chocolade croissantjes gegeten. Vanaf gisteren weer op mijn voeding gaan letten. Ik loop gemiddeld 10.000 stappen per dag. Daarnaast 3 dagen krachttraining 1x 5km hardlopen en dan begin ik weer met kracht. Mijn foto's tot nu toe. De eerste 2 van oktober en de laatste 2 van maart. En de laatste 3 vanmorgen in de sportschool

Alleen zichtbaar voor leden

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
  • Bicep
  • Love
Waarderingen: Ossenkop, NobodySpecial, User_1234 en 10 andere personen
  • Topic Starter Topic Starter
Training vanmorgen (benen)

3x12 50 kg squat (losse stang nek)
3x12 16 kilo Bulgarian squat ( per been 2 dumbels 8 kilo)
Hip aduction machine 3x12 30 kilo
Cable kickback 3x20 10 kilo (per been 3 setjes)

Verder 5km wandelen op stevig tempo (6km pu)

Voeding vandaag
5.00 eiwitshake 30 gram whey isolation xxlnutrition
9.00 50 gram havermout, 150 ml ongezoete amandelmelk, 1 appel, 1 theelepel honing, 1 scheut kaneel
11.30 2 volkoren rijstwafel, 50 gram huttenkase, halve advocado
14.00 2 volkoren boterhammen met 6 plakjes runderrookvlees.
16.30 250 ml magere kwark
18.00 1 blik tonijn, 100 gram gekookte volkoren pasta, halve rode ui, 100 gram cherrytomaatjes, 25 gram verse pesto

Drinken = 3 koppen zwarte koffie 4 liter water

Totaal 1718 calorieën
146 gram eiwitten
180 gram koolhydraten
49 gram vetten

Supplementen
Magnesium b6/l-trypfofaan
Vitamine c
Collageen
Super visolie omega 3
Biotine

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Fappie
Welkom en veel succes!

• Like
Waarderingen: Buttie88
Succes!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx allemaal! Mijn probleem is niet consistent zijn in het trainen. Verlang alleen zo nu en dan naar mijzelf helemaal vol eten :grinny:. Eens in de 3/4 weken heb ik zoveel trek opgebouwd in eten dat ik mijzelf een avond volgooi. Verder gezien dat er een uge verschil is tussen gekookt en niet gekookte pasta en rijst. Dit dus vanaf gisteren kritisch toegepast. Hoop zo op voldoende progressie. De zomer zou leuk zijn!

• Like
Waarderingen: Mentat en RonnReeves
Succes!

• Like
Probeer zo af en toe wat “lekkere” dingen gewoon in te calculeren. Zo ga je jezelf minder volgooien met iets als je jezelf lang gaat inhouden

• Like
Waarderingen: Mentat en Buttie88
Probeer zo af en toe wat “lekkere” dingen gewoon in te calculeren. Zo ga je jezelf minder volgooien met iets als je jezelf lang gaat inhouden
Ja dat kan ik wel eens proberen. Heb alleen het gevoel dan niet mijn doelen te halen. Ga het iig proberen en hoop alsnog vooruitgang te boeken = afvallen

• Like
Waarderingen: Tommyx
Vanmorgen getraind : rug biceps

Lat pulldown brede grip 3x12 35kg
Seated row met stierenhoornsding 3x12 35kg
Back extension 3x10 30 kg
Lat pulldown smalle grip 3x12 35 kg
Dumbell row 3x12 12kg

Hammer curl 3x8 8kg
Dumbell curl 3x8 8kg

Buikspieren dumbell side bend 3x20 12kg

• Like
Waarderingen: The Barbarian
Spierpijn in mijn billen en bovenbenen :cheer:

Wil vanmiddag nog een x 5 km wandelen op stevig tempo gezien ik nog vrij ben. Vanaf morgen weer aan het werk dus dan wandel ik tijdens werk veel. Voeding hetzelfde als gisteren want die halve advocado moet op haha.

• Like
Waarderingen: Mentat en The Barbarian
Weegschaal gaf vanmorgen 65 aan :thumbd:. Ben nu 4 dagen terug van vakantie dus denk dat ik het vocht wel een x kwijt ben. Heb de kleine boosdoeners wel gevonden. Back to basic week! Doel = 60/62kg
Screenshot_20240408-102231_WhatsApp.jpg

• Love
  • Like
Waarderingen: The Barbarian en Tommyx
Doe je een PPL schema terwijl je maar 3 dagen traint? Je kan dan beter FB doen of UB/LB/FB.

• Like
Waarderingen: Mentat en Buttie88
Thnx voor je reactie. Ik train 3 dagen dan 1 dag hardlopen en buikspieren en dan begin ik weer bij benen. Dit heb ik gedaan omdat ik van verschillende mensen begreep dat 6 dagen achter elkaar teveel is. Rustdag vind ik niet zo fijn dus heb daarom 5km hardlopen erin gegooid omdat ik dit lichamelijk niet echt als training ervaar.

• Like
Waarderingen: RonnReeves
Hoor graag tips voor de meeste progressie uiteraard :)

Voor de duidelijkheid.

Gisteren benen
Vandaag rug biceps
Morgen borst schouder triceps
Woensdag hardlopen en buikspieren
Donderdag benen
Vrijdag rug biceps
Zaterdag borst schouder triceps
Zondag hardlopen en buikspieren en zo door

• Like
Waarderingen: Joyeux, Fappie en The Barbarian
Thnx voor je reactie. Ik train 3 dagen dan 1 dag hardlopen en buikspieren en dan begin ik weer bij benen. Dit heb ik gedaan omdat ik van verschillende mensen begreep dat 6 dagen achter elkaar teveel is. Rustdag vind ik niet zo fijn dus heb daarom 5km hardlopen erin gegooid omdat ik dit lichamelijk niet echt als training ervaar.
Ah oké. Ik had begrepen uit je OP dat je 3x per week trainde maar heb het verkeerd geïnterpreteerd :)

• Like
Vanmorgen getraind : rug biceps

Lat pulldown brede grip 3x12 35kg
Seated row met stierenhoornsding 3x12 35kg
Back extension 3x10 30 kg
Lat pulldown smalle grip 3x12 35 kg
Dumbell row 3x12 12kg

Hammer curl 3x8 8kg
Dumbell curl 3x8 8kg

Buikspieren dumbell side bend 3x20 12kg
Goed bezig 💪