Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

Bezoekers in dit topic

  • En ineens is het zaterdag. Zit je heerlijk in de zon terug te kijken op een goede week op gebied van voeding sport werk en eigenlijk alles. En daar is ineens de duivel. Zullen we spareribs bestellen :rolleyes: zal ik mijn doelen bereiken als ik 1x in de week voor dinner een bende spareribs met gefrituurde aardappelschijfjes? Gevolgd door veel zelfliefde. Dat buikje is best wel schattig nu die bruin is. Een dagje later je doel bereiken is ook geen ramp. Aangevuld met valse redenen. Ach je leeft maar 1x en moet jezelf wat gunnen haha. Herkenbaar? Ga volhouden vandaag gezien ik woensdag uit eten ga moet ik die maar als beloning voor ogen houden. Bekijk bijlage 621994
    :whip:
     
    Vanmorgen weer 5km wezen hardlopen. Eerste 8 dagen na de vakantie zitten er weer op : 6x kracht (alle spiergroepen 2x getraind) en 2x hardlopen. Gewicht Vanmorgen 62.8. Nog een weekje aankijken dan weet ik of ik op de juiste calorieën zit op dit moment (1700). Het aanmelden bij het forum heeft ook een meerwaarde. Over het algemeen hoor ik nl vaak ach moet kunnen met jou figuur of je moet jezelf niet alles ontnemen wat resulteerd in ongezond eten. Op naar volgende week 💪
    Screenshot_20240414-074505_Clock.jpg
     
    Vanmorgen weer 5km wezen hardlopen. Eerste 8 dagen na de vakantie zitten er weer op : 6x kracht (alle spiergroepen 2x getraind) en 2x hardlopen. Gewicht Vanmorgen 62.8. Nog een weekje aankijken dan weet ik of ik op de juiste calorieën zit op dit moment (1700). Het aanmelden bij het forum heeft ook een meerwaarde. Over het algemeen hoor ik nl vaak ach moet kunnen met jou figuur of je moet jezelf niet alles ontnemen wat resulteerd in ongezond eten. Op naar volgende week 💪Bekijk bijlage 622074
    Kom op hey, het kan altijd beter 😏
     
    Vanmorgen weer 5km wezen hardlopen. Eerste 8 dagen na de vakantie zitten er weer op : 6x kracht (alle spiergroepen 2x getraind) en 2x hardlopen. Gewicht Vanmorgen 62.8. Nog een weekje aankijken dan weet ik of ik op de juiste calorieën zit op dit moment (1700). Het aanmelden bij het forum heeft ook een meerwaarde. Over het algemeen hoor ik nl vaak ach moet kunnen met jou figuur of je moet jezelf niet alles ontnemen wat resulteerd in ongezond eten. Op naar volgende week 💪Bekijk bijlage 622074
    Zeer voorbeeldige getallen.

    Als je jezelf af en toe iets leuks of lekker gunt helpt dit om het vol te houden. Je hebt deze week gekozen voor dat etentje, ik hoop dat je er echt van genoten hebt.
     
    Zeer voorbeeldige getallen.

    Als je jezelf af en toe iets leuks of lekker gunt helpt dit om het vol te houden. Je hebt deze week gekozen voor dat etentje, ik hoop dat je er echt van genoten hebt.
    Dankjewel en lief! Had het miss niet zo handig verwoord maar ga dus as woensdag. Onbeperkt eten bij sushi restaurant 🥰
     
    Vandaag iets meer haast gemaakt met squats en minder rust genomen tussen de sets. Squats 10kg omhoog gegooid en een extra oefening gedaan. Aduction allebei 5 kilo omhoog gedaan. Standing hip trust erbij gevoegd. Vind d'r hip trust nl rete irritant dus wellicht dat die machine de schade van het niet doen wat opvangt.

    Squat 3x12 60kg
    Bulgarian split squat 3x12 16kg 2 dumbells 8 kilo
    Standing hip trust 3x12 40kg
    Cable kick back 3x20 10kg
    Abduction machine naar binnen 3x15 35kg
    Abduction machine naar buiten 3x15 35kg

    Crunches 3x20

    Twijfel wel over mijn calorieën. Wat vinden jullie een gezond gewicht om af te vallen per week/maand? Vrees dat ik nog wat te hoog zit. In het weekend eet ik echt wel 1700. Doordeweeks meestal 1500 soms 1600. Dit ivm mijn eieren in het weekend. Wacht deze week nog even af kijken wat er het weekend vanaf is nadat ik de sushi soja avond heb verwerkt 😁
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20240415-064957_Chrome.jpg
      Screenshot_20240415-064957_Chrome.jpg
      64,7 KB · Weergaven: 14
    Over autistische trekken gesproken. Deze muzieklijst luister ik sinds oktober iedere training 🤣. Blijf het er goed op doen.

     
    Vandaag iets meer haast gemaakt met squats en minder rust genomen tussen de sets. Squats 10kg omhoog gegooid en een extra oefening gedaan. Aduction allebei 5 kilo omhoog gedaan. Standing hip trust erbij gevoegd. Vind d'r hip trust nl rete irritant dus wellicht dat die machine de schade van het niet doen wat opvangt.

    Squat 3x12 60kg
    Bulgarian split squat 3x12 16kg 2 dumbells 8 kilo
    Standing hip trust 3x12 40kg
    Cable kick back 3x20 10kg
    Abduction machine naar binnen 3x15 35kg
    Abduction machine naar buiten 3x15 35kg

    Crunches 3x20

    Twijfel wel over mijn calorieën. Wat vinden jullie een gezond gewicht om af te vallen per week/maand? Vrees dat ik nog wat te hoog zit. In het weekend eet ik echt wel 1700. Doordeweeks meestal 1500 soms 1600. Dit ivm mijn eieren in het weekend. Wacht deze week nog even af kijken wat er het weekend vanaf is nadat ik de sushi soja avond heb verwerkt 😁
    Zo’n 500gram afvallen per week is prima, iets minder mag ook. Veel meer dan 500gram zou ik zelf niet snel doen, alleen voor een kortere periode, tenzij je veels te zwaar bent.
     
    Nounou met een beetje discipline kan het best nog wel wat worden. Succes.
     
    Zo’n 500gram afvallen per week is prima, iets minder mag ook. Veel meer dan 500gram zou ik zelf niet snel doen, alleen voor een kortere periode, tenzij je veels te zwaar bent.
    Oke dankjewel! Hou ik dat even aan als leidraad.
     
    Ging zo lekker! En toen gingen we chocolade koekjes bakken op het werk :devilnana:en ik kon die kleine ronde bruine ellendelingen niet weerstaan. Dus 2 van die ronde dikkerds gegeten. 4 dagen onder of net op mijn calorieën gezeten dus het moet kunnen. Nu weer over op zero tolerance beleid. Man wat baal ik altijd na die tijd!
    Heerlijk dit.
     
    Helaas pindakaas. Bijna een week op 1700 calorieën en ondanks dagelijks sporten en 2x pw hardlopen blijft mijn gewicht hangen dus denk dat dit mijn calorie inname is voor niet aankomen en niet afvallen dus ga op 1500 zitten. Vanmorgen rug biceps getraind

    Pull op met elastiek 3x5
    Lat pulldown brede grip 3x10 40 kg
    Seated cable row 3x10 40 kg
    Back extension 3x12 40kg
    Lat pulldown smalle grip 3x10 40 kg
    Dumbell row 3x12 10kg

    Biceps curl 3x10 8 kg dumbell
    Hammer curl 3x10 8kg dumbell
    Biceps cable curl 3x12 15kg

    Dumbell side bend 5x20 10kg
    Enkels aantikken 3x50
     
    20240416_061918.jpg

    En vraagje. Deze 'bult', achterkant oksel ofzo. Is het vet of kan ik het trainen @ spieren.
     
    Back
    Naar boven